Ten Kate Pitstopdag Zaterdag 17 April 2010

VENtastic

MF veteraan
4 jan 2007
2.172
0
Brabant
Op zaterdag 17 april is bij Ten Kate motoren in Nieuwleusen weer een 'pitstopdag'. *O*
Hier is dan van alles te doen, waaronder:

* HANNspree Ten Kate Honda race-team & coureurs aanwezig
* Spectaculaire "Free-style" motocross show verzorgd door Norman Veerbeek
* Johnny Do met adembenemende stunts
* Museumplein vol motorhistory
* Parijs/Dakar monstermachines
* Gratis Pitstop-ontbijt tot 10 uur
* Demo-rijden op de nieuwste Honda modellen
* In de race-hospitality kun je terecht voor een hapje en een drankje-
* Gratis vering/demping afstellen
* Gratis run op één van de vermogens-testbanken
* Een kijkje in de keuken van ons HANNspree Ten Kate Honda race-team
* Workshop vering afstellen

En verder ook nog korting op banden, onderdelen, accesoires, kleding en helmen. Kortom zeer de moeite waard!
943781_article_img_large1.jpg

Tijd: 09:00 tot 17:00 uur

Nog meer mensen van MF die hier naartoe gaan...?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga al sinds 2002 toen Fabien Foret nog in een partytentje moest schuilen voor de regen. Er is een hoop veranderd sinds die tijd....
Maar het moet al gek lopen wil ik er niet bij zijn :)
 
-O- Weinig animo,ter wijl dat het toch heel interessant is!

Ze geven meestal ook vrijkaarten voor de WSBK weg, moet je meestal alleen wat vragen voor beantwoorden...
 
Altijd weer op een zaterdag.. De dag dat normale winkelarbeiders gewoon moeten werken. Net als dat klootjesvolk van vandaag wat gewoon 5 minuten voor sluitingstijd nog even binnen komt wandelen en een half uur blijft zonder te beseffen dat er misschien mensen nog iets van hun 2e paasdag willen maken. :( :( :r
 
Altijd weer op een zaterdag.. De dag dat normale winkelarbeiders gewoon moeten werken. Net als dat klootjesvolk van vandaag wat gewoon 5 minuten voor sluitingstijd nog even binnen komt wandelen en een half uur blijft zonder te beseffen dat er misschien mensen nog iets van hun 2e paasdag willen maken. :( :( :r
Tot vorig jaar was het ook op vrijdag, maar daar zijn ze vanaf gestapt. Misschien omdat er te weinig mensen op vrijdag vrij zijn?
Maar ik geef je gelijk wat betreft dat klootjesvolk wat vlak voor sluitingstijd nog even de hele winkel door wil kijken. Mijn vrouw werkt ook in een winkel en is ook vaak later thuis door dat soort mensen :(
 
Tot vorig jaar was het ook op vrijdag, maar daar zijn ze vanaf gestapt. Misschien omdat er te weinig mensen op vrijdag vrij zijn?
Maar ik geef je gelijk wat betreft dat klootjesvolk wat vlak voor sluitingstijd nog even de hele winkel door wil kijken. Mijn vrouw werkt ook in een winkel en is ook vaak later thuis door dat soort mensen :(
En dan vooral ook niks kopen hè.. Nog even over nadenken enzo, je kent dat wel.. :z
 
Filmpje van een Fireblad op de testbank 2 jaar geleden.


Is van kameraad van me, motor had 136,5 pk op het achterwiel. Schijnbaar niet slecht voor een standaard Fireblade 929 met open pijp en ander luchtfiltertje.

Alleen jammer dat de camera het geluid niet aankon...
 
Laatst bewerkt:
Ik ga ook even kijken

Meteen even mijn vering/demping af laten stellen

Tot zaterdag!!
 
als er nog mensen uit de omgeving arnhem gaan ? ik vertek om 12.00 vanaf het gelredome inarnhem dus wie mee wil rijden kan zich daar aansluiten,staat altijd gaaf om met een stel brullende motoren aan te komen rijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan