Ter overname Circuitdag 28 september Trackdays 4 all

willemsuper

MF'er
23 dec 2008
113
1
Veendam
Ter overname bij Trackdays 4 all: 28 september Assen. Ik sta normaliter met een tijd van 2:00:00 ingeschreven.Door problemen met de motor kan ik helaas niet deelnemen. Daarom in de aanbieding. Kom met een redelijk bod ; )
 
Hoi,

130 euro is een redelijk bod. Snelle ruskenhoek is afhankelijk van de rest van de inschrijvers. Normaliter rijd de sneltste groep snelle ruskenhoek en ik sta altijd op de wip. Dit jaar wel twee keer sneel ruskenhoek gereden en pr op 1.55 gezet.

Groet,

Wouter
 
Als ik er een euro voor krijg, ben ik een euro rijker en heeft iemand anders een leuke dag. Zou zonde zijn als de plek leeg blijft...
 
maakt het uit dat ik 10 seconden langzamer ben? Rij gemiddeld 2.10 met een positieve uitschieter naar 2.06 :)
 
Neem het graag van je over! Stuur maar pb of mail naar maarten930apenstaartjegmail.com
 
Kobs mail gestuurd, @t PAth minimum prijs is een euro ik zeg bieden maar, Bieden tot morgenavond zodat we de dag nog netjes kunnen overschrijven.
 
Mocht we voor woensdag avond al een nette prijs hebben dan regelen we het eerder. (130 euro was voldoende alleen is Zilver bird afgehaakt)
 
willemsuper bedankt dat je alles zo snel geregeld hebt, ik rij maandag nog wel een snel rondje voor je!
 
@willemsuper Heb een top dag gehad, heerlijk weer, lekker gereden en geen schade. Ga toch maar een circuitfiets aanschaffen! Nogmaals dank!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan