TER OVERNAME: Donderdag 13 Juli 2023 Circuit Zolder Vrij Rijden Open uitlaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harley

MF veteraan
6 jun 2001
7.378
3.450
Helmond
Ter overname wegens te druk op het werk

Aangeboden Donderdag 13 Juli 2023
Circuit Zolder
Vrij rijden
Open uitlaten
Snelste groep (wordt ter plekke die dag nog bepaald aan de hand van je opgegeven ronde tijd)
€ 199,-
Is niet van mij, maar van mijn broertje. Bij interesse of vragen even bellen met 06-44432591

trackday Zolder.jpg

Deze groep is voorzien voor de rijders met enige ervaring.
Doorheen de dag krijg je 5 sessies van 20 minuten op het circuit van Zolder.
Je dient te beschikken over een lederen pak (één- of tweedelig) om deel te nemen. Gore Tex en jeansbroeken worden niet toegestaan. Wij raden wel het gebruik aan van een rugbeschermer.
Tijdens deze dagen is er geen geluidslimiet al worden kleine GP-dempers niet toegelaten.
De rondetijden worden gechronometreerd en aan de inschrijving ter beschikking gesteld.
We gebruiken deze rondetijden om te kijken of er mensen van groep moeten gewissel worden of niet. Deze wissels gebeuren doorheen de dag.
 
Laatst bewerkt:
De snelste groep is de minst langzame. De naam ervan maakt verder geen zak uit. Hopelijk heb je hier iets aan. 👍
Uhm dat maakt wel uit, het hangt namelijk af van wat voor dag ze organiseren, vandaar ook de vraag. Ik heb geen zin om de eerste drie sessies tussen zeer snel te rijden, waarbij mensen mij om de oren vliegen. Ik rijd normaal in minder snel, maar heb ook in snel gereden (toen ik nog vaak naar Zolder ging)
 
Wordt bekeken aan de hand van je rondetijd, na de 1e sessie te groot verschil wordt er toch gewisseld.
Harley, zou je mij kunnen antwoorden welke groepen er die dag rijden en in welke groep hij zit ingedeeld?

Ik heb namelijk wel interesse, want dan verkoop ik waarschijnlijk met CRT dagje Assen
 
@Foxbuster Bij Motorsportschool koop je enkel een ticket, hier heb je geen keuze in de groep bij aankoop. Je moet 's-ochtends bij inschrijving je rondetijd doorgeven. Op basis van de rondetijden splitten ze daar zelf helft in groep 1 of 2. Als je bij Minder Snel wilt rijden, gewoon een 2:00 op geven, zit je safe.

Je wordt bij het ophalen van je transponder ingedeeld op basis van je rondetijd. Dat hoeft dus niet de snelste groep te zijn.
Dit.
 
  • Leuk
Waarderingen: C4rN
Het is niet mijn eigen circuitdag, is van mijn in broer die geen mf account heeft. Vragen of regelen kan het beste door hem ff te bellen op 0644432591
 
@Foxbuster Bij Motorsportschool koop je enkel een ticket, hier heb je geen keuze in de groep bij aankoop. Je moet 's-ochtends bij inschrijving je rondetijd doorgeven. Op basis van de rondetijden splitten ze daar zelf helft in groep 1 of 2. Als je bij Minder Snel wilt rijden, gewoon een 2:00 op geven, zit je safe.


Dit.
Onzin. Je koopt je ticket op de motorsportschool.nl en dan ONLINE geef je je tijd door. Vervolgens zetten ze je vast in een groep en als je dus een ticket overkoopt van iemand anders (koop je dus het ticket + zijn rondetijd), kun je 's ochtends bij aankomst vragen of je gewisseld kunt worden op voorhand. Dit is niet altijd mogelijk vanwege de grootte van de groepen (er mogen er tegenwoordig maar 40 op de baan zijn vanwege de omgeving). Vandaar dus dat ik vraag in welke groep hij zit. Dan na twee sessies wordt er gekeken welke tijden je rijd tov van de groep en dit kun dus in het begin wel eens negatief voor je uitvallen (lees ook snelheidsverschil)

Op z'n minst hoogst irritant dat ik zulke dingen gewoon moet uitleggen en waar mensen zich wel niet mee bemoeien. Leer leven en laten leven...
 
Laatst bewerkt:
Onzin. Je koopt je ticket op de motorsportschool.nl en dan ONLINE geef je je tijd door. Vervolgens zetten ze je vast in een groep en als je dus een ticket overkoopt van iemand anders (koop je dus het ticket + zijn rondetijd), kun je 's ochtends bij aankomst vragen of je gewisseld kunt worden op voorhand. Dit is niet altijd mogelijk vanwege de grootte van de groepen (er mogen er tegenwoordig maar 40 op de baan zijn vanwege de omgeving). Vandaar dus dat ik vraag in welke groep hij zit. Dan na twee sessies wordt er gekeken welke tijden je rijd tov van de groep en dit kun dus in het begin wel eens negatief voor je uitvallen (lees ook snelheidsverschil)

Op z'n minst hoogst irritant dat ik zulke dingen gewoon moet uitleggen en waar mensen zich wel niet mee bemoeien. Leer leven en laten leven...
Ah, dan hebben ze dat bij jou nét even anders gedaan de afgelopen jaren. :+ :+
Bij mij word er altijd gevraagd naar rondetijden en daar delen ze mij op in.
 
  • Eens
Waarderingen: C4rN
Ah, dan hebben ze dat bij jou nét even anders gedaan de afgelopen jaren. :+ :+
Bij mij word er altijd gevraagd naar rondetijden en daar delen ze mij op in.
Hoe kun je mensen indelen op de dag zelf als je niet weet welke mensen er gaan komen met welke tijden? Dan komen ze nooit uit met de rondetijden en het aantal personen per groep :/
 
Hoe kun je mensen indelen op de dag zelf als je niet weet welke mensen er gaan komen met welke tijden? Dan komen ze nooit uit met de rondetijden en het aantal personen per groep :/
Ik begrijp wel wat je zegt hoor. Alleen is mijn ervaring anders met MSZ de afgelopen jaren. Vandaar dat ik het hier ook vermeld ter info.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan