wel een linnen hoop ik dan...
Wat een likje verf al niet doet..Ik heb nog een oma uit 1929 , maar jouw Terrot ziet er beter uit .
Hij blijft mooi, ik neem een abonnement
Ik zou als ik jou was wel het historisch kenteken aanvragen want dan mag je tenminste legaal blauwe platen voeren.Anders moet je met zo'n foeilelijk geel koeienoormerk plaat in de rondte blijven rijden.
Dat kan ik dan weer opsturen met het verzoek om het om te wisselen voor ene historisch kenteken. Ik weet nog niet of ik dat ga doen.
Zo te lezen wat miob beschrijft dus niet.
Apart, ik kreeg voor mijn oorspronkelijk Duitse Kever (maar zonder papieren) wel gewoon direct een historisch kenteken, maar goed; dat was 15 jaar geleden en sindsdien heeft de overheid vast wel weer het papierwerk 'niet leuker, maar wel makkelijker' gemaakt
Werd trouwens gelijk bij de eerst volgende APK afgekeurd op die kentekenplaten waar de producent blijkbaar was vergeten een leeuwtje in te stempelen ofzo.
Volgens mij zit het hem er in dat ze gewoon matig opgeleid personeel hebben bij de RDW. Ze wisten echt niet wat ze met e motor aanmoesten. Het aanmelden bij de keuring al moeizaam waarbij ik dingen zelf uit moest leggen, de keuring zelf ging niet zoals vooraf beschreven, na de keuring kreeg ik 1 BPM formulier (hadden er 2 moeten zijn) zonder uitleg wat ik er mee moest (achteraf: Daar in een postvak gooien).
Het zou best kunnen dat het direct mogelijk is een klassiekerkenteken te krijgen, maar dan moet alles maar net bij de juiste persoon terecht komen die het toevallig weet.
De activatie van een slapend kenteken van de Ariel van ene maat van mij ging ook al net zo.
Precies. Ik kreeg 2 jaar geleden ook direct een historisch kenteken bij een motortje uit 1970. Vreemd dat dat bij jou niet direct zo geregeld wordt.
Ik heb dat motortje trouwens laten keuren in Waddinxveen en vond de medewerkers zeer bekwaam en meewerkend.