Plus, als je er op je bek gaat kom je bij een of andere kliniek uit die nog op niveau van WO1 werkt (fles whiskey en zaag)
Op zaterdag 23 februari 2002 23:49 schreef mad2 het volgende:
wat betreft de artsen dar zijn ze vaak wat verder dan hier. Maar soeptablet, waar ben je in thailand geweest? Nog leuk eilandje gezien dat ko phagnan heet?
Hier in Waikiki beach is het ook niet slecht!!!!
Maar soeptablet, waar ben je in thailand geweest? Nog leuk eilandje gezien dat ko phagnan heet?
Op zondag 24 februari 2002 06:20 schreef Bert.....of Henk het volgende:
En je hebt gewoon het eiland Ko Kut gemist
En wat voor reaktie kreeg je ?Ik heb Bangkok, Chiang Mai en Ko Samet onveilig gemaakt. Ko Pha Ngan lag enigszins uit de buurt en Ko Kut blijkt kut te zijn
Op de motorbeurs bleef ik even hangen de stand van \"Avontuurlijk motorrijden in Thailand\" en word ik prompt door een van die gasten aangesproken: \"Lijkt het je wat om naar Thailand te gaan\", heb ik heel droogjes geantwoord: \"Neuh, ben net drie dagen terug...\". De wegen zijn trouwens te slecht om lekker te kunnen scheuren \
Bah, wat een k*tweer zeg. Ik heb net 17 dagen Thailand achter de rug en daar was het wel ietsje beter: 30-35 graden. Prima motorrijweer dus. Ik heb er zelfs nog over nagedacht om ter plekke een motor te huren want dat kostte werkelijk geen drol: 3 tot 5 euro per dag. Tis dat ik niet zeker wist of mijn reisverzekering motorrijden zou toestaan, anders had ik het gedaan. Ach, niet getreurd want met een maximaal toegestane cilinderinhoud in Thailand van 125 cc kun je natuurlijk nauwelijks van een motor spreken. Verder is het verkeer \"een beetje lichtelijk\" chaotisch: men rijdt er links (meestal tenminste), elk tweebaansweg heeft een onzichtbare derde weghelft en verder kan je niks gebeuren zolang je maar het juiste boeddabeeld op je dashboard hebt.
Even nuanceren: in Thailand mogen geen motoren worden geproduceerd met meer dan 125 cc cilinderinhoud (bron: Lonely Planet). Sporadisch zie je motoren met meer dan 125 cc, deze zijn echter geïmporteerd.Op dinsdag 26 februari 2002 14:47 schreef RAYF4 het volgende:
Eerste keer dat ik dat van max. 125 cc hoor!
Hier in Waikiki beach is het ook niet slecht!!!!
Zo zie je maar weer, je leert er iedere dag iets bijEven nuanceren: in Thailand mogen geen motoren worden geproduceerd met meer dan 125 cc cilinderinhoud (bron: Lonely Planet). Sporadisch zie je motoren met meer dan 125 cc, deze zijn echter geïmporteerd.
Spookrijder
Even nuanceren: in Thailand mogen geen motoren worden geproduceerd met meer dan 125 cc cilinderinhoud (bron: Lonely Planet). Sporadisch zie je motoren met meer dan 125 cc, deze zijn echter geïmporteerd.
The legal maximum size for motorcycle manufacture in Thailand is 150 cc, though in reality few bikes on the road exceed 125 cc. Anything over 150 cc must be imported, which means an addition of up to 600% in import duties.