Terugroepacties

+ als je het kenteken hier invoert bij RDW komt daar ook te staan of er een terugroepactie bekend is + nog een heleboel andere info :Y
 
Ik heb een BMW. Mocht daar iets mee zijn (zeer onwaarschijnlijk natuurlijk), dan wordt de motor gewoon van iedere gewenste locatie opgehaald (met een helicopter), en wordt het probleem opgelost door monteurs met witte stoffen handschoentjes.
 
Ik heb een BMW. Mocht daar iets mee zijn (zeer onwaarschijnlijk natuurlijk), dan wordt de motor gewoon van iedere gewenste locatie opgehaald (met een helicopter), en wordt het probleem opgelost door monteurs met witte stoffen handschoentjes.
~[offtopic] wanneer verwijder je niet meer bestaande motorzaken van je site?
 
Ik heb een BMW. Mocht daar iets mee zijn (zeer onwaarschijnlijk natuurlijk), dan wordt de motor gewoon van iedere gewenste locatie opgehaald (met een helicopter), en wordt het probleem opgelost door monteurs met witte stoffen handschoentjes.

tja als er slechts een handje vol mensen op rondrijden kan dat idd wel.... _O-

:+
 
+ als je het kenteken hier invoert bij RDW komt daar ook te staan of er een terugroepactie bekend is + nog een heleboel andere info :Y

Net even gekeken, maar wel gek. Er is toen wel degelijk een terugroepactie geweest voor mijn Ducati Streetfighter S.

Eerste en tweede keer netjes op de hoogte gebracht door Ducati zelf per brief.
 
Done, en bedankt!Idem; nooit geweten dat Safe failliet was :X Maar eigenlijk wist ik 't wel, bedenk ik me nu, want volgens mij zit Motorcity daar nu.

Ik zou ze gewoon laten staan. Zo'n persoon die dubieus is en failliet gaat begint later vaak weer een nieuwe zaak.
 
Ik zou ze gewoon laten staan. Zo'n persoon die dubieus is en failliet gaat begint later vaak weer een nieuwe zaak.
:^
Kan nooit kwaad, ik zie het belang van weghalen niet. Je zou hooguit kunnen vermelden dat de zaak niet meer bestaat.
 
Laatst bewerkt:
net als sommige bedrijven die niet willen dat er een klanten feedback op die site plaats vindt zoals ik dacht jager motoren uit hoogeveen, hmm rara waarom zou dat zijn.
 
baatsen.com is verhuisd is tegenwoordig motoport Assen
baatsen.com overgenomen door motoport Asssen
baatsen.com Roelof is er mee gestopt zit nu een fietsenzaak op die locatie
Die stonden allemaal netjes "op slot".
:^
Kan nooit kwaad, ik zie het belang van weghalen niet. Je zou hooguit kunnen vermelden dat de zaak niet meer bestaat.
Sja voor het "zuiver" houden. Ik denk er nog even over na
net als sommige bedrijven die niet willen dat er een klanten feedback op die site plaats vindt zoals ik dacht jager motoren uit hoogeveen, hmm rara waarom zou dat zijn.
Dat zal je verbazen, toevallig van de week nog een zaak, veel positieve reacties, maar wilde absoluut niet vermeld worden. Vraag me altijd af hoe die mensen tegen Google aankijken dan, maar OK :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan