testbank koninginnedag??

Rooffuss

Die hard MF'er
28 jul 2003
530
0
Breda
Wie Weet Waar en Of er op koninginnedag ergens in den lande vermogens testdagen zijn? Ik heb mij wijs laten maken dat sommige motorzaken tijdens koninginnedag zo'n ding hebben staan...
 
Hee thnx! Zijn er nog meer mensen die zo'n dyno test willen laten doen op konngnnedag???
 
Hee thnx! Zijn er nog meer mensen die zo'n dyno test willen laten doen op konngnnedag???
Waarom precies op koninginnedag? Krijg je dan extra feest-pk's of zo? :9 Je kunt het hele jaar door op tientallen adressen terecht voor zo'n vermogensmeting.....
 
Waarom precies op koninginnedag? Krijg je dan extra feest-pk's of zo? :9 Je kunt het hele jaar door op tientallen adressen terecht voor zo'n vermogensmeting.....

Denk dat het woordje korting hier een grote rol speelt. ;) vermoed dat nederlanders dat principe ook hebben uitgevonden.
 
Zal allang blij zijn als ik op koninginnedag eindelijk weer eens een stukkie gaan kan rijden. :} Gaat ik me tijd echt niet verdoen op een testbank
neeneesmile.gif
 
nou nou toch...ik zoek alleen een doel voor koninginnedag....Anyway ik rij dus ff naar schijndel op koninginnedag he....
 
en extra geld om je motor na de test weer een oplap beurt te geven...neh dank U!!
kga veel liever naar Dynojet Rotterdam of Goes!!

mening blijft persoonlijk natuurlijk ;)
:^ Nadat ik heb gezien hoe ze daar de motoren behandelen op de bank ga ik er met een hele grote boog omheen.
 
:^ Nadat ik heb gezien hoe ze daar de motoren behandelen op de bank ga ik er met een hele grote boog omheen.

Hoe zou je dan anders willen dat het vermogen van je fiets bepaald werd, door voorzichtig halfgas te geven op de bank ofzo?. Natuurlijk wordt de motor eventjes belast, maar aanzienlijk minder dan bij een 'gewone' volgas-acceleratie, de enige weerstand die overwonnen moet worden is die van de rol, die op snelheid moet worden gebracht.Als je denkt dat je motor daar niet tegen kan,(of dat jij die beproeving niet kunt aanzien...... ;( ) moet je vooral geen vermogenstest laten doen. Zeker bij RF in Goes zijn het motorliefhebbers en -kenners pur sang, die op een goeie manier met je kostbare bezit omgaan.
 
Denk dat ik zaterdag vanuit mijn nachtdienst ook maar ff naar Schijndel rijd :) mits het niet stortregent.

Vraagje: heeft regen nog invloed op de prestaties van de motor op de testbank? En dan bedoel ik dus als ik in de regen heb gereden en ik rij mijn natte motor de testbank op. Buitentemperatuur lees ik nl hier dat dat wel uitmaakt. Hoeveelheid vocht, maakt dat ook nog uit? En natte banden op die rollen, geeft dat nog problemen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan