TGIF

2011: tevreden terugkijken of snel vergeten

  • Tevreden terug kijken

    Stemmen: 49 43,8%
  • Snel vergeten

    Stemmen: 42 37,5%
  • een jaar zoals altijd

    Stemmen: 21 18,8%

  • Totaal aantal stemmers
    112

BertjeB

MF'er
4 apr 2010
64
0
midden van het land
Thank God Its Friday.


Het is de laatste vrijdag van het jaar. Is dit een jaar om op terug te kijken of om snel te vergeten?

Hoogte punt van dit jaar is voor mij mijn bruiloft geweest.
 
ik mag dit jaar tevreden terug kijken op onder andere het halen van mijn motor rijbewijs en nog wat meer opleidingsgerichte dingen *D
 
Zeker een jaar om op terug te kijken; Succesvol een eigen bedrijf gestart en draaiende gehouden, met als resultaat een mooie winst, meer vrijheid en tevreden klanten. Tevens m'n motorrijbewijs en eerste motor gehaald :) Er is maar weinig in dit jaar wat me tegen is gevallen, doe mij er nog maar zo 1 in 2012. Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar!
 
Laatst bewerkt:
Deze vrijdag is net zoals alle andere vrijdagen van dit jaar. Dit jaar was net zoals alle voorgaande jaren. Ups and downs. Niets bijzonders.
 
Begin dit jaar door een bedrijfsongeval blind geworden aan mijn linker oog.
Dat was echt wel het dieptepunt.
Wel altijd positief gebleven en zeker het koppie nooit laten zakken.
Grote plus kreeg ik vorige week van het CBR in de vorm van toestemming met één oog motor examen te mogen doen.

Dit jaar verder vergeten maar de dingen voor het komende positief aanpakken.
Een baan zien te krijgen en weer terug in het arbeids proces is één van mijn doelen.

En uiteraard zsm mijn A zien te halen en een motor kopen.
 
Begin dit jaar door een bedrijfsongeval blind geworden aan mijn linker oog.
Dat was echt wel het dieptepunt.
Wel altijd positief gebleven en zeker het koppie nooit laten zakken.
Grote plus kreeg ik vorige week van het CBR in de vorm van toestemming met één oog motor examen te mogen doen.

Dit jaar verder vergeten maar de dingen voor het komende positief aanpakken.
Een baan zien te krijgen en weer terug in het arbeids proces is één van mijn doelen.

En uiteraard zsm mijn A zien te halen en een motor kopen.

Da's mooi kl*te,maar had je geen vast dienstverband?

Heb mijn moeder een week geleden naar een zorgtehuis moeten brengen '(

Een reorganisatie overleeft :')

Maar op motorisch gebied wel een geslaagd jaar gehad :Y
 
Had helaas nog geen vaste aanstelling.
Zat eigenlijk vanuit de ww op een proefplaatsing.
Zou gaan starten met opleidinging voor uitvoerder in de bouw, kon dus meteen door de ziektewet in.
Hoop nu met behulp van een reintergratie bedrijf komend jaar weer aan de bak te komen.
Alleen de bouw ben ik nu voor afgekeurd.

Wel ruime ervaring in de detailhandel dus een verkoopbaan is ook een optie.
Verdom het alleen om alle zaterdagen te gaan werken.
Iets bij een groothandel zou misschien een optie zijn.
Dus mocht iemand iets weten..
 
Snel vergeten.
Problemen met gezondheid, problemen op het werk, economische crisis :(
Gelukkig is er ieder jaar een zekerheidje en dat is mijn KLV-1000 :]
Op naar 2012
 
Een jaar om op terug te kijken.
Motorrijbewijs gehaald en motor gekocht. *O*
Bij mijn civiele baan promotie gekregen en bij mijn werk als reservist van de Landmacht ook promotie gekregen.
Gestelde doelen op het gebied van sporten gehaald, halve marathon, 1/4 triatlon, 4-daagse van Nijmegen en de Omloop van Goeree-Overflakkee
Tot vandaag toe geen dieptepunten, of dit moet morgen nog gebeuren, afkloppen.
 
Meh

Relatie verbroken na bijna 4 jaar
Huis en katten achtergelaten
Terug ingetrokken bij mams

Aantal vrienden moeten laten vallen als bakstenen :+ Onder het mom you fuck me? ok buhbaaai!

Motor staat stuk in de schuur

Vader is 1 jaar dood

Enige positieve no more drugs *O* :')
 
Motorrijbewijs gehaald
Motor gekocht
Opleiding Werktuigbouwkunde afgerond
Voor einde opleiding al een contract getekend voor een baan
Veel feestjes gehad
Nog steeds erg gelukkig samenwonend met mijn vriendin

Natuurlijk ook minpunten, maar die springen er niet zo uit dat ik ze zo weet op te noemen.. Dus alles bij elkaar een mooi jaar, wat we vanavond hopelijk mooi af gaan sluiten met een feestje in Antwerpen! :)
 
Laatst bewerkt:
Voor mij is 2011 hele apart vervolgjaar geweest van 2009. Begin 2009 begon mijn werkgever (een bekende bank die door Nederlanders was teruggekocht van de Belgen) bekend te maken dat een andere, recent overgekochte bank binnen het conglomeraat de macht ging hebben.

Dat gaf niet, ik had connecties en ik solliciteerde in februari 2009 bij een vorige werkgever, een detacheerder. In november (!) werkte ik eindelijk (in onderling overleg) bij deze werkgever, met als eerste opdracht.... werken bij de bank waar ik juist vandaan kwam.
Dat werken bij die bank doe ik nog steeds, in een soort absurd hollen en stilstaan ritme.

In december 2011 was er sprake van een faillissement van mijn nieuwe detacheerder. Dus, ik zit nu met een arbeidscontract voor weer een volgende werkgever, degene die de failliete boel heeft overgekocht en verder wil met de resten. Mijn salaris voor december 2011 moet helaas nog steeds binnenkomen.
Het faillisement heeft mij wel beziggehouden. Ik heb allerlei scenario's overwogen, van het "ik begin een bloemenstalletje" tot de staatsloterij "die werkt hier niet meer" optie.

Dat was het werk.
Prive heeft 2011 een stempel van overwerkt zijn. Door het absurde ritme van deze bank en de grote woonwerk afstand voel ik mijzelf met regelmaat erg moe. Daarbij heeft mijn echtgenote sinds begin 2011 een zware burn out en het heeft tot juni geduurd voordat zij aan de "happy-pills" wilde. Sinds juni krabbelt zij gelukkig langzaam maar zeker uit dit diepe dal.
Daarnaast: Ik ben een van die mensen die goed met zijn schoonmoeder kan opschieten. Prachtig mensje en natuurlijk hebben we wel eens een verschil van mening. Maar dit prachtige mensje is dit jaar begonnen met haar aftakeling in een soort supersport-tempo. Van vitaal rondfietsend naar schuifelen achter de rollator in een jaar tijd. Dat doet pijn, ook bij mij.
Gelukkig groeien mijn dochters redelijk zelfstandig op, ik heb alleen last van wat puberaal geklier en de bekende "alles wordt toch voor mij gedaan" houding. Vooral de oudste is erg goed bezig met haar opleiding en haar leven op rails te zetten.

Qua motoren heb ik een heel rustig jaar gehad. Ik ben voor die beroemde bank wel heel veel meer kilometertjes gaan rijden en daarvoor heb ik halverwege het jaar een schitterende vierwielige bolide gekocht. Veel blik voor weinig en nog zuunig ook. Die auto heb ik ook gekocht omdat mijn dochter inmiddels 18 geworden is en dus ernstig hard bezig is haar laagvliegbrevet te halen. Met dit ding heeft zij iets waar een verkreukeld spatbordje geen drama hoeft te zijn, zolang er maar alleen blikschade is.
Ik rij meestal op de motor, waarbij ik steeds meer het bushokje van de K75RT begin te waarderen. Met de opmerking dat kans op gladheid is een goede motivatie is om ingeblikt te reizen. Ik heb minder last van een onverwacht hoge hartslag als ik met vier wielen glij dan wanneer ik dat met twee wielen doe.

De hobby's zijn dit jaar een beetje stil blijven staan. De rallyauto wordt inmiddels door anderen verprutst, het caferacerproject wordt meer door mijn maat getrokken dan door mij en de klassieker die we met het rallyteam aangepakt hebben vordert uiterst traag. Ik ben wel weer gaan sporten. Een sixpack is echt niet meer nodig (53 lentes..), maar erger dan nu moet het echt niet worden.

Kortom: de laatste jaren zijn "bijzonder".
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde voor "een jaar zoals altijd" gaan, maar toen bedacht ik me dat ik dit jaar mijn motorrijbewijs heb gehaald en mijn eerste motor gekocht! Dus zeker een jaar op tevreden op terug te kijken!

*O*
 
‎2011, wat een raar jaar was het voor mij. Begrafenis van mijn vader, huis gekocht en verhuisd, gestrand in Reyjavik met startproblemen, staan wachten op een vliegtuig van een failliete maatschappij, herrie met de carabinieri, geweldige dame tegen het lijf gelopen, prutsende Portugezen in de badkamer, ontdekt dat tuinieren leuk kan zijn, hike of death in Zwitserland overleefd, diverse goede optredens gezien, weer tegen de 15.000 km gedraaid aan fun kilometers in de Ardennen en Luxemburg (+ Dolomieten + IJsland) en many more smiles and frowns, ups and downs.....Ik stem voor een jaar zoals de andere, want als ik erover nadenk was 2010 en 2009 op het overlijden van mijn vader na eigenlijk net zo hectisch....Life is chaos, you gotta deal with it!

In elk geval voor iedereen de beste wensen voor 2012! Maak er wat van, als de Maya's gelijk hebben is dit het laatste jaar so GO FOR IT! Don't dream your life, live your dream!!
 
Laatst bewerkt:
Kutjaar.


Gelukkig betekent het wel dat 2012 waarschijnlijk beter zal zijn.
 
Laatst bewerkt:
Highlights;

Behalen rijbewijs *O*
Aanschaf Kawa ER6 *O*
Eerste circuitdagen *O*
Eerste kneedowns *O*

Dieptepunten;
Diefstal van mijn geliefde schakelbrommer (welke ik er graag voor de winter bij had gehouden) -O-
Bekeuringen -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan