'The REAL LimboCl@n Powered Version 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kwik-fit is bij mij op de hoek... mijn huisje ligt in de bocht.
Maar we waren vanaaf niet thuis... Pim ging uit logeren en Dennis en ik hebben als 2 tieners in de Crazy-Counter op de kermis gezeten... :X *O*
Touran waren we mee op pad, Beemer stond wel achter de poort op de oprit... niet gezien dus... :/

Hoelaat was jij hier dan?

rond half 9.... jammer...... echt gemist dus....
 
We hadden natuurlijk al gegoogled.... O-)
Dat is idd heel close... en daar werk jij?

neej mocht ik wel wille bij VMR werken.. dan had mn kawa nu ook geen rateltje gehad :+

zit @ fontys op school.. daar tegenover ut ziekenhuis..
ik kom vanaf horst/grubbevorst na school met de motor.. en weer na huis.. en dan moet je zo nu en dan wel eens varieren met de routes.. om ut nog leuk te houden
 
Voor allen die hier komen en weer weggaan: m.n in die bocht bij de Kwik-Fit ligt elke keer weer heel veel zand, daar is het echt oppassen geblazen.
Ik heb er Billy gisteren ook weer voor gewaarschuwd.
Naast Motors & Quads zijn ze weer een nieuw pand aan het zetten, de zandauto's rijden dagelijks weer af en aan, dus er ligt elke dag weer een nieuwe lading.

Klopt inderdaad.... kon niet gelijk op het gas...... O-)
 
Sja..... is tegenwoordig wel zo met die 600-jes ja......
sja, als je je motor goedkent, zul je er zat goed bij kunnen houden.
Maar van mij kon me ook goed bijhouden met zijn 600f-je paar jaar geleden, ik toen nog met de 9. Hij reed op sommige plaatsen iets gedurfder, laten we het zo zeggen, andere plaatsen, had ik dat weer.... sommige hebben gewoon iets meer durf/gevoel....
Wellicht dat jij mij ook het snot voor de ogen rijdt..... (kan het gelukkig goed hebben)
Ik voel mezelf gewoon lekkerder op een 1000, de power onderin vind ik fijn rijden...


het gaat niet niets om het feit dat ik je wel of niet bij hou ..
ik vindt dat de 600tjes niet onder doen ten opzichte van een 1000. alhoewel dat natuurlijk aan de persoon ligt die er mee rijdt en durft te rijden ..

ik ben een persoon die zijn motor door en door wil kennen en dus mee zal rijden waar die voor gemaakt is . ( niet altijd op de limiet dus he ;) )
en vooral met het motor rijden wil ik mezelf blijven verbeteren ,

en tja als ik eerlijk mag zijn wat moet je tegenwoordig nog op de openbare weg..... hier in nederland..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan