Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je denkt toch niet dat ik mijn motor naast een Opel Ampera zet .....

deze sla ik in ieder geval over ......

Hoeft er niet naast hoor.. nog niet

@Arendjan ik heb je gespot op de A20 .. Ik reed de hele tijd achter je aan door de file heen tot aan mijn afslag
 
En niet eens samen effe een koffietje gaan drinken ergens


Btw: 't gaat weer aan een lekker tempo hier

Prima, ik en ey-dzeej gaan wel een keer koffie/cola/bier drinken bij ons in de buurt.... als jij dan ook gezellig langs komt

D00fis/Yevon, wou geloof ik ooit een BBQ of zo iets regelen, maar dat is er nooit van gekomen....

Ik heb wel een keer pannenkoeken gegeten bij een PetFles meeting
 
Laatst bewerkt:
Prima, ik en ey-dzeej gaan wel een keer koffie/cola/bier drinken bij ons in de buurt.... als jij dan ook gezellig langs komt
Ik zou het wel willen
Want voel me nog steeds verbonden met het spel
D00fis/Yevon, wou geloof ik ooit een BBQ of zo iets regelen, maar dat is er nooit van gekomen....

Ik heb wel een keer pannenkoeken gegeten bij een PetFles meeting
Ik meende eens iets gelezen te hebben dat er eens een plan was om TRG en PFS samen in een meeting te zetten ...

Jaja ... het petflesspel is ook keileuk
Als ik de kans krijg haal ik het nog wel eens op ... maar 1.723km in 1 dag ... nee, dat niet meer
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik de kans krijg haal ik het nog wel eens op ... maar 1.723km in 1 dag ... nee, dat niet meer
Dat hoeft ook niet nog een keer... Ik ga ook niet nog een keer op de motor heen en weer naar Benidorm - alleen nog maar met het vliegtuig Een tiende van de reistijd voor een tiende van de prijs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.