The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag na de kinesiste, een ommetje via Leuven, en elke (vrachtwagen)parkeerterrein en industriezone aangedaan. Veel containers gezien, en ALLE kanten ervan bekeken, maar niks gezien -O-

Denk dat ik meer kans had gemaakt als ik tot Brussel gereden was :P
 
Opdracht verlopen, je motor bij een bord einde inhaalverbod

Voorbeeldje:
f2.gif
 
Vandaag na de kinesiste, een ommetje via Leuven, en elke (vrachtwagen)parkeerterrein en industriezone aangedaan. Veel containers gezien, en ALLE kanten ervan bekeken, maar niks gezien -O-

Denk dat ik meer kans had gemaakt als ik tot Brussel gereden was :P

Denk dat je daar lang naar kun zoeken

Ik zit in de zee containers, en heb ik nog nooit erop zien staan
 
Dat bord is ook met uitsterven bedreigd, kweetniehoeveel "verboden in te halen" borden moeten passeren alvorens een dergelijk "einde verbod" te vinden _O-
De wegeninfrastructuur in B is t3genwoordig zo aangepast dat er bijna nergens meer ingehaald mag worden en dat die borden zelfs niet echt meer nodig zijn op de meeste plaatsen.
Dit "einde inhaalverbod" bord is enkel nodig als een inhaalve4bod eindigd zonder dat er een zijstraat gepasseerd wordt, komt nog zelden voor.

Je motor bij een "einde voorrangsweg" bord
Dit bord bedoel ik dus.
Die vind je normaal wel heel veel ;)
 
Dat bord is ook met uitsterven bedreigd, kweetniehoeveel "verboden in te halen" borden moeten passeren alvorens een dergelijk "einde verbod" te vinden _O-
De wegeninfrastructuur in B is t3genwoordig zo aangepast dat er bijna nergens meer ingehaald mag worden en dat die borden zelfs niet echt meer nodig zijn op de meeste plaatsen.
Dit "einde inhaalverbod" bord is enkel nodig als een inhaalve4bod eindigd zonder dat er een zijstraat gepasseerd wordt, komt nog zelden voor.

Precies dat, vanochtend 20 keer en verbodsbord gezien en 0 keer een einde bord
 
Laatst bewerkt:
En wat over takken die verticaal gevlochten/geweven zitten in ijzerdraad?
Foto volledig


Die zitten namelijk niet genageld of geschroefd op een frame of op steunpalen, maar opgespannen door ze in te vlechten/weven in ijzerdraad.
Close-upje:
Ingezoomd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ships, ik weet de juiste afsluiting op nog geen 5 minuten van mijn deur, maar kan er niet met de motor naartoe omdat ik de kinderen heb!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan