The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoogte en breedte beperkingsborden hebben ook naar elkaar gerichte pijltjes *D

Indien goed:

Je motor bij een spandoek reclame
Voorbeeldje ...
 
full
goed gevonden :t
 
goed gevonden :t
*O* ik had een lichte twijfel :$
Was al een aantal keer zo een groen "verzamelpunt" bord tegengekomen, maar dacht, "nee niet goed, die pijltjes wijzen allen naar het center, niet naar elkaar", tot ik me bedacht, "a jawel he, linksonder/rechtsboven en linksboven/rechtsonder wijzen ook naar elkaar" :P
Maar toen kwam ik deze tegen, en dacht, ik probeer die ook maar, maar was bang dat je ging argumenteren "ja maar, dat zijn driehoekjes (pointers), en pijltjes moeten een steeltje hebben" :+
 
*O* ik had een lichte twijfel :$
Was al een aantal keer zo een groen "verzamelpunt" bord tegengekomen, maar dacht, "nee niet goed, die pijltjes wijzen allen naar het center, niet naar elkaar", tot ik me bedacht, "a jawel he, linksonder/rechtsboven en linksboven/rechtsonder wijzen ook naar elkaar" :P

Zo'n verzamelpunt zou ook natuurlijk gewoon goed zijn, de pijlen wijzen immers naar elkaar toe 8)


Maar toen kwam ik deze tegen, en dacht, ik probeer die ook maar, maar was bang dat je ging argumenteren "ja maar, dat zijn driehoekjes (pointers), en pijltjes moeten een steeltje hebben" :+

pijltjes zijn pijltjes. _O- zo streng ben ik toch niet ?:+
 
Zo'n verzamelpunt zou ook natuurlijk gewoon goed zijn, de pijlen wijzen immers naar elkaar toe 8)

pijltjes zijn pijltjes. _O- zo streng ben ik toch niet ?:+
Nee eigenlijk niet :t ;)
Maar ik vond een "indien goed" voorwendsel toch best goed staan dit keer ;)
 
full

Kale busjes weluswaar, maar zelfde merk, type en kleur, en staan broederlijk naast elkaar aan een bedrijf dat die kleur ook draagt.
Duidelijk genoeg of niet?
 
Je motor bij twee vrachtwagens van eenzelfde bedrijf. Indien trekkers MOET er een oplegger op liggen.
Maar in dat laatste geval moeten enkel de trekkers van hetzelfde bedrijf zijn.
 
full

Kale busjes weluswaar, maar zelfde merk, type en kleur, en staan broederlijk naast elkaar aan een bedrijf dat die kleur ook draagt.
Duidelijk genoeg of niet?
Deze vind ik inderdaad al goed doordat naast belettering alles er op wijst dat ze van hetzelfde bedrijf zijn :Y
Of 2 busjes van de watermaatschappij
full

De linkse is herkenbaar aan het kleine logo op de voordeur, de rechtse azn het grote logo op de achterflank *D

zeg zelf maar welke je goed vind ;)
Deze is eigenlijk nog beter :P
Maar de eerste heeft al officiële goedkeuring :t
 
Het is @Deeffox die me aangezet heeft om toch nog uit te rijden vandaag :]
Ik wilde mijn nieuwe helm eigenlijk pas morgen ophalen, maar de opdracht die hij plaatste heeft mij verleid, en om niet enkel voor die foto uit te rijden, dacht ik, laat ik maar naar RAD in Sterrebeek rijden, ineens mijn nieuwe helm ophalen.

In de tussentijd plaatst @ey-dzeej dan een nieuwe opdracht, die ik kon doen ná mijn helm op te halen *O*
En zo is het weer een productief dagje geweest vandaag, 4 puntjes erbij, en mijn nieuwe helm thuis liggen :t

Heb hem wel niet opgezet wegens het slechte weer, gewoon in die doos die je achterop de motor ziet staan, en de oude helm maar aangehouden ;)
 
Het is @Deeffox die me aangezet heeft om toch nog uit te rijden vandaag :]
Ik wilde mijn nieuwe helm eigenlijk pas morgen ophalen, maar de opdracht die hij plaatste heeft mij verleid, en om niet enkel voor die foto uit te rijden, dacht ik, laat ik maar naar RAD in Sterrebeek rijden, ineens mijn nieuwe helm ophalen.

In de tussentijd plaatst @ey-dzeej dan een nieuwe opdracht, die ik kon doen ná mijn helm op te halen *O*
En zo is het weer een productief dagje geweest vandaag, 4 puntjes erbij, en mijn nieuwe helm thuis liggen :t

Heb hem wel niet opgezet wegens het slechte weer, gewoon in die doos die je achterop de motor ziet staan, en de oude helm maar aangehouden ;)
Ik lees het net in het andere topic inderdaad :Y
Die doos was me nog geeneens opgevallen in eerste instantie, maar nu zag ik 't.
Ik heb standaard wat spanbandjes en een elastisch netje onder de buddy voor zo'n gevalletje, maar nog nooit nodig gehad _O-

4 puntjes! Lekker hoor!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan