The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

B&b Den Engel.
Moeilijk metdie lichtjes erop.
 
Indien goed:

Je motor met een 3D rendier versierding in een voortuin
Geen echt dus, maar wel in 3D, dus niet een al dan niet zelf gemaakt (met lichtslang, of op smeedijzer) 2D exemplaar tegen de gevel of raam.
Met of zonder lichtjes maakt niet uit.
 
Haha sorry ik was nog onderweg. :$
Geeft niet! Ik stond op het punt om te gaan rijden en langs een camping te gaan, maar keek vlak voor vertrek nog even op er geen update was, en die was er! En toen stond ik tien minuten in de kou te wachten _O-

Maar helaas, ik wist geen B&B. En nu weer lekker warm thuis.
 
Blij dat ik een kerst gek ben, hoefde alleen maar naar buiten te lopen! :P (Doet de naam riding game geen eer aan helaas...)
Het lichaam lijkt me 2D, maar de poten 3D. Maar goed, deels 3D dus, dus ik keur hem uiteraard goed :t

Ach, "thuis-opdrachten", het is soms gewoon eens een leuk toeval dat te kunnen doen :t

Edit: we nemen uiteraard foto 1, want op foto 2 ontbreekt er teveel van je motor :P
 
Ik redeneerde 3d omdat hij op zijn poten kan staan, bij 2d gaat dat niet, zie de ster aan mijn gevel.


En omdat mijn vriendin morgen jarig is:

Je motor bij verjaardagsversiering voor een persoon.

Dus duidelijk 'hoera jarig' ofzo, niet zomaar kerstversiering.
 
Ik redeneerde 3d omdat hij op zijn poten kan staan, bij 2d gaat dat niet, zie de ster aan mijn gevel.


En omdat mijn vriendin morgen jarig is:

Je motor bij verjaardagsversiering voor een persoon.

Dus duidelijk 'hoera jarig' ofzo, niet zomaar kerstversiering.
Ik zou heel flauw kunnen doen en de versiering voor mijn zoontje vast voor het raam kunnen hangen. O-)

Maar ik zal eerlijk zijn, hij wordt aanstaande donderdag 1 jaar. Mocht de opdracht dan nog niet voldaan zijn, dan zal er dus een thuis-opdracht bij mij vandaan komen *D.
 
Ik zou heel flauw kunnen doen en de versiering voor mijn zoontje vast voor het raam kunnen hangen. O-)
Er is geen spelregel die zegt dat dat niet mag :P
Maar ik zal eerlijk zijn, hij wordt aanstaande donderdag 1 jaar. Mocht de opdracht dan nog niet voldaan zijn, dan zal er dus een thuis-opdracht bij mij vandaan komen *D.
:t
 
_O-

Ik zit de bovenstaande berichten net lachend voor te lezen aan mijn vriendin en vraag haar daarna of we dan maar vast een slinger op zullen hangen (kijk als jullie me zo gaan aanmoedigen dan bezwijk ik onder de groepsdruk :+).
Zegt ze:
"Maar er hangt toch nog gewoon een slinger van mijn verjaardag in de keuken?"

Dat is waar ook! Die was vorige week woensdag jarig en die slinger moesten we nog weghalen, daar moest ik alleen een trapje voor tevoorschijn halen en daar nog geen zin in gehad. Ik had helemaal niet meer door dat die er hing. 8)7

Dus vanaf de voortuin:
IMG_20181211_213812.jpg


Mijn motor op de foto met (op de achtergrond) de verjaardagsversiering.
IMG_20181211_213657.jpg


Voor de duidelijkheid, dit is de slinger dus:
IMG_20181211_214012.jpg


Voelt toch nog eerlijk!
*D
 
Heb nog een slinger met 21 liggen van de verjaardag van mijn oudste 3 weken geleden......:XO-) Mocht de opdracht om 01.30 nog niet zijn vervuld doe ik wel een poging.:P
 
Laatst bewerkt:
Poeh, moeilijk. Die slinger schreeuwt niet echt 'hoera jarig' ofzo-O-.

Ben bang dat ik hem af moet keuren.
-O-

Nee snap het wel hoor, had er ook niet echt meer gerekend. Maar het was leuke bezigheidstherapie :')

@Deeffox , ik zou misschien toch maar het gerief voor je zoontje uithalen :9
Ben bang dat ik deze toch aan me voorbij ga laten gaan. Ik ga nu de zolder niet meer op. :Z

Heb nog een slinger met 21 liggen van de verjaardag van mijn oudste 3 weken geleden......:XO-) Mocht de opdracht om 01.30 nog niet zijn vervuld doe ik wel een poging.:P
Succes! Ik zie graag de nieuwe opdracht tegemoet: nieuwe ronde, nieuwe kansen! :Y:]
 
Oeps... nieuwe opdracht vergeten :$

Indien goed:

Je motor bij een reisbureau
Voorbeeldje ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan