The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
kSVnTlX.jpg
 
Wat is de wereld klein ... heb ook een aantal jaren in Wilsele gewoond, naast drankenhandel De Gauw op de Aarschotsesteenweg. En een nonkel van me woont nog op de Kesselose steenweg, die doodlopend is geworden door de komst van de E314.

Wilsele is gewoon een deelgemeente van Leuven idd.
 
Wat is de wereld klein ... heb ook een aantal jaren in Wilsele gewoond, naast drankenhandel De Gauw op de Aarschotsesteenweg. En een nonkel van me woont nog op de Kesselose steenweg, die doodlopend is geworden door de komst van de E314.

Wilsele is gewoon een deelgemeente van Leuven idd.
De wereld is niet klein... België is klein, en Leuven is daarbinnen relatief groot. De kans dat je jaren in hetzelfde dorp hebt gewoond als Chi Wang, een wastablettenverkoper uit 宿州市, is bijvoorbeeld veel kleiner :P
 
Laatst bewerkt:
De wereld is niet klein
Ja dat is die wel! Laatste keer dat ik op de Filipijnen zat, reedt ik achter een auto met een Belgisch vlaggetje EN eentje van de Vlaamse Leeuw, streekgenoot tegenkomen op meer dan 11000km! En toen ik 4,5 jaar geleden trouwde, toevallig een andere Belg tegengekomen die ook diezelfde week ging touwen, hij kwam uit Diest, ook weer niet zo ver. En dan te bedenken dat je eerder Amerikanen ziet dan Europeanen. En van die laatste zijn slechts een handjevol Belgen, dus ja, de wereld is klein ;)
België is klein, ...
Nederland is niet veel groter he ;)
En zonder de Deltawerken was Nederland zelfs maar een scheet groter dan België :+
Verschil zit wel in de vorm, Nederland is smaller en langer dan België, dus afstand tussen iemand uit het noorden en zuiden is natuurlijk meteen groter, daar waar België toch min of meer een gelijkmatiger verdeling heeft vanaf het denkbeeldige middelpunt.

Enfin, genoeg geografisch gedoe, we moeten nog steeds op zoek naar een dubbelassige carravan. Heb er op weg naar mijn werk 4 gezien. 3 bij elkaar, maar ver weg achter een poort, en nog eentje onder een carport, kon ik ook niet bij.
 
Je motor met een 1000 liter multibox
Zo een ongeveer kubusvormige vloiestofbox in een metalen kooi.
Voorbeeldje ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog naar een andere speeltuin gereden :]
full

Deze is veel beter vind ik persoonlijk *D

Maar je zegt het maar ;)
 
Je motor bij een BIG BAG aan een huis/werf
Voorbeeldje ...
Dus hij moet aan een huis of een werf staan, niet bij een verdeelpunt.
 
Hmmm, is dit niet aan een verdeelpunt/verwerkingsbedrijf?
Ziet er niet meteen een werf uit ...

Damn, hie meer ik je motor zie, hoe mooier ik die vind! 8-)

Het is op een werf van een hoveniersbedrijf

wat googlemaps info


haha ja die motor is echt nice.. ook leuk om op te rijden.. acceleratie is echt lekker vergeleken met de 600 die ik had. qua benzinekosten valt het ook allemaal nog mee.

eerst tankte ik 3 keer in de week a 15 euro en nu gemiddeld 1,5 keer peer week a 30 euro.. dus ik kom zo'n beetje op hetzelfde uit vaag genoeg.



btw.. Ik heb al het een en ander gehad van de waarborgfonds. Mijn oude is economisch total loss verklaard. ruim 1700 euro aan reparatiekosten zaten eraan.

Totaal krijg ik voor de motor/kleding en smartengeld zo'n 1500 euro terug :)

Inmiddels heeft er ook een opkoper voor de motor zich gemeld via de verzekering, alleen moet deze hem nog ophalen en geld achterlaten bij de reparateur.. Dat had allang moeten gebeuren helaas.
 
Laatst bewerkt:
Het is op een werf van een hoveniersbedrijf

wat googlemaps info


haha ja die motor is echt nice.. ook leuk om op te rijden.. acceleratie is echt lekker vergeleken met de 600 die ik had. qua benzinekosten valt het ook allemaal nog mee.

eerst tankte ik 3 keer in de week a 15 euro en nu gemiddeld 1,5 keer peer week a 30 euro.. dus ik kom zo'n beetje op hetzelfde uit vaag genoeg.



btw.. Ik heb al het een en ander gehad van de waarborgfonds. Mijn oude is economisch total loss verklaard. ruim 1700 euro aan reparatiekosten zaten eraan.

Totaal krijg ik voor de motor/kleding en smartengeld zo'n 1500 euro terug :)

Inmiddels heeft er ook een opkoper voor de motor zich gemeld via de verzekering, alleen moet deze hem nog ophalen en geld achterlaten bij de reparateur.. Dat had allang moeten gebeuren helaas.


Met de googlemaps link kom ik enkel op een lijst met de door mij op maps geplaatste fotos :P

Ene ... een werf is een plaats waar men bouwt of verbouwt, dit lijkt mij eerder het depot van het hoveniersbedrijf?

Heb het even opgezocht aan de hand van het adres op de website, en kom idd aan die poort uit. Maar mij ziet dat er geen werf uit :N
Het is gewoon het bedrijf zelf, en dan was een big bag aan een Brico, Gamma of Praxxis ook goed natuurlijk ;)

Dus, het spijt me zeer, hij is niet goed :$




Blij dat het met je ongeval allemaal goed in orde komt :t

En ja, een zwaardere motor betekent niet perse een hoger verbruik, tenzij je de pk's ook diep gaat gebruiken. Als je dezelfde rijstijl aanhoudt zal het meerverbruik slechts gering zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan