The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
BMW garage JUMA, zijn dus 4 letters *D

Je motor zo kort mogelijk bij de ingang van een spoedgevallendienst
Voorbeeldje ...
Zo kort mogelijk als in pal bij, maar in dit geval wel zo dat je geen belemmering vormt voor de doorgang van hulpverleners of mensen die zelf de dienst willen binnengaan ;)

uitleg hoe ik tewerk ga met de foto's volgt later, maar moet nu eerst verder :]
 
Hoe ik tewerk ga met foto's:
  1. Ik stop aan het benodigde onderwerp
  2. Ik refresh MF (ja, ook als ik géén mailtje heb gehad, wil zeker zijn, heb mijn lesje al geleerd :+ )
  3. Maak de nodige foto
  4. Open media, en klik op "jouw albums"
  5. Open mijn map "TRG - Opdrachtfoto's"
  6. Klik op "voeg media toe"
  7. Klik op "upload bestand"
  8. Blader in mijn phone doorheen de menu's tot aan de gemaakte foto, en klik op het cirkeltje naast die foto (aanvincken dus), en dan rechtsboven in de menubalk op "gereed" klikken
  9. De foto wordt nu voorgeladen in dat vakje waar ik eerder op "upload bestand" heb geklik. De naam/titel van de foto verschijnt in een balkje
  10. Ik pas de fotonaam meteen aan, naar bijvoorbeeld "TRG 732" (of "TRG 732 INDIEN GOED" als ik twijfels heb, na goedkeuring haal ik die toevoeging weg, indien afgekeurd, haal ik de foto weg uit die map). Dan klik ik op "bewaren", op de phone moet ik dat twee keer doen indien ik de naam gewijzigd heb, op de tablet maar 1 keer. Geen idee waarom.
  11. Eens de foto dan echt geladen is, krijg je vier linkjes. Ik neem de tweede, "Kopieer afbeelding UBB code", die staat rechtstreeks tussen IMG links.
  12. Ik klik op bookmarks, en klik op "the riding game", die staat namelijk bovenaan in het lijstje bij mij
  13. Dan kom ik op de begin pagina van het topic, klik ik op het pijltje dat rechtstreeks naar de laatste pagina gaat, en scroll ik naar beneden.
  14. In het reageerveld plak ik de link, en dan klik ik op "plaatsen", en hoppa, daar staat ie!
Klinkt erg omslachtig, en ja, in het begin veel zoek- en probeerwerk, maar verloopt nu blindelings 👍

Voor een voorbeeldfoto gaat het gelijkaardig te werk, met het enige verschil dat ik die foto niet altijd zelf maak, maar soms (zoals vandaag) van het internet pluk. Maar laden op MF is dezelfde werkwijze. Allen zet ik die in een andere map, en kopieer dan de eerste link "Kopieer link afbeelding", en die plak ik dan onder de nieuwe opdracht door het woord "Voorbeeldje" te selecteren en er dmv de link functie die link in te plakken.
Moet er enkel op letten dat de map waar de voorbeeld foto in zit, net als de TRG map, zo ingesteld is dat ze zichtbaar zijn voor iedereen.
 
Dit is ook voor spoedgevallen toch?

IMG_20181004_162114.jpg


Indien deze goedgekeurd is:
Mijn eerste! *O**O**O*
(na al een tijdje dit topic in de gaten te hebben gehouden)

Je motor bij een voetbalvereniging.
Dus bij de ingang of langs de lijn, het liefst met bewijs dat het wel degelijk een voetbalvereniging betreft.
 
Een indien indien goed:

Je motor pal naast een tesla model x die niet bij de dealer staat

edit: niet meer geldig door afkeuring vorige opdracht
 
Laatst bewerkt:
Dit is ook voor spoedgevallen toch?

Bekijk bijlage 1332151

Indien deze goedgekeurd is:
Mijn eerste! *O**O**O*
(na al een tijdje dit topic in de gaten te hebben gehouden)
Hmmm ... bij een eerste deelname zijn we over het algemeen heel mild, vooral als het betreft dat de motor er maar half op staat of zo, of als het onderwerp niet te veel afwijkt.

Hier is de afwijking toch wel erg goot. Ja, de brandweer werkt met spoed, maar een spoedgevallendienst is toch wel heel wat anders, dat is dus waar patienten met dringende nood binnengebracht worden, of zel naar binnen gaan.

Dus met spijt in mijn hart moet ik je eerste poging afkeuren -O-:$

Ey-dzeej had dat duidelijk verwacht, want hij heeft nog steeds geen nieuwe opdracht geplaatst :P

Edit: sorry Ey-dzeej : onze reacties hebben elkaar net gekruist :+:$
 
Ohw ja, indien jullie nu beide naar een kliniek op zoek gaan, denk aan volgende nieuwe regel he :+

Elke deelnemer dient zich tijdens deelname strikt aan de verkeersregels te houden. TS en OPDRACHTGEVER kunnen nooit verantwoordelijk gesteld worden voor verkeetsboete's, eventuele ongevallen of enige andere vorm van schade/diefstal/verlies enz.
 
Hmmm ... bij een eerste deelname zijn we over het algemeen heel mild, vooral als het betreft dat de motor er maar half op staat of zo, of als het onderwerp niet te veel afwijkt.

Hier is de afwijking toch wel erg goot. Ja, de brandweer werkt met spoed, maar een spoedgevallendienst is toch wel heel wat anders, dat is dus waar patienten met dringende nood binnengebracht worden, of zel naar binnen gaan.

Dus met spijt in mijn hart moet ik je eerste poging afkeuren -O-:$

Ey-dzeej had dat duidelijk verwacht, want hij heeft nog steeds geen nieuwe opdracht geplaatst :P

Edit: sorry Ey-dzeej : onze reacties hebben elkaar net gekruist :+:$
Ahhhh ik was te gretig ;(.
Ik was al langs de ambulancepost van het Ziekenhuis hier gereden maar daar werd net iemand naar binnen gereden dus vond het ongepast om foto's te maken. Toen dacht ik ik probeer de brandweer. Toen ik daar wegreed ging ik al twijfelen of de motor er niet helemaal op had moeten staan. Een vrij beroerde eerste poging dus ja. Had vanmiddag op maps al gezocht naar een bedrijf met een afkorting van 4 letters maar die opdracht werd al voldaan. Nogmaals, te gretig dus :').

I'll be back! 8-)
 
Ahhhh ik was te gretig ;(.
Ik was al langs de ambulancepost van het Ziekenhuis hier gereden maar daar werd net iemand naar binnen gereden dus vond het ongepast om foto's te maken. Toen dacht ik ik probeer de brandweer. Toen ik daar wegreed ging ik al twijfelen of de motor er niet helemaal op had moeten staan. Een vrij beroerde eerste poging dus ja. Had vanmiddag op maps al gezocht naar een bedrijf met een afkorting van 4 letters maar die opdracht werd al voldaan. Nogmaals, te gretig dus :').

I'll be back! 8-)
Als ze iemand binnen brengen, dat duurt geen uur hoor ;)
5 minuutjes wachten, en dan een foto :t
Ja, ik zou de foto ook niet maken op het moment dat ze iemand binnenbrengen idd :N

En het lukt je nog wel hoor, om een opdracht te scoren, maar pas wel op he, het is ... VERSLAVEND! })
 
@Deeffox , gisteren was je poging mislukt, maar ik weet niet of je het weet, maar je mag dus wel opnieuw proberen he. Dus als je een hospitaal vind en aan de ingang van de spoedgevallendienst gaat staan, mag je dat he, zolang niemand anders je voor is tenminste 😉
Een mislukte poging betekent NIET dat je niet meer mag he!

Ik vind het namelijk opvallend stil hier, er zijn toch hospitalen genoeg in NL :+
 
Haha ja ik was al van plan het nog een keer te gaan proberen. Vanmorgen was ik iets te laat wakker om het nog voor mijn werk te kunnen doen :Z.
 
Haha ja ik was al van plan het nog een keer te gaan proberen. Vanmorgen was ik iets te laat wakker om het nog voor mijn werk te kunnen doen :Z.
En ik had mijn wekker voor vanmorgen een half uur later gezet, omdat ik toch geen opdracht kon doen 😁
A ja, want ge moogt natuurlijk uw eigen opdracht niet uitvoeren, het zou anders nogal gemakkelijk zijn _O-
 
@Deeffox , gisteren was je poging mislukt, maar ik weet niet of je het weet, maar je mag dus wel opnieuw proberen he. Dus als je een hospitaal vind en aan de ingang van de spoedgevallendienst gaat staan, mag je dat he, zolang niemand anders je voor is tenminste 😉
Een mislukte poging betekent NIET dat je niet meer mag he!

Ik vind het namelijk opvallend stil hier, er zijn toch hospitalen genoeg in NL :+

Ik ben er weer even uit. Na dinsdag een nieuwe accu gekregen te hebben, bleken de waardes goed te zijn. Na thuiskomst nogmaals gemeten. mooie waardes op 3000 tpm 14.2 V. Nou mooi denk je dan.. opgelost hopelijk..

Gister net na het tanken weer starten en dat ging maar net net.. k*t niet laten afslaan... voor de stoplicht.. ik wil optrekken..tok.. uit is de motor.. weer proberen te starten en hoorde gelijk mijn startrelais tikken.. dusja toen nog een kleine kilometer naar huis lopen met de motor.. dan jammer dat ik hem nog net gevuld had met wee 18 liter benzine..ugh.. wel weer een workout gehad..

Vanochtend maar weer naar de dealer gebracht..B|
 
Ik ben er weer even uit. Na dinsdag een nieuwe accu gekregen te hebben, bleken de waardes goed te zijn. Na thuiskomst nogmaals gemeten. mooie waardes op 3000 tpm 14.2 V. Nou mooi denk je dan.. opgelost hopelijk..

Gister net na het tanken weer starten en dat ging maar net net.. k*t niet laten afslaan... voor de stoplicht.. ik wil optrekken..tok.. uit is de motor.. weer proberen te starten en hoorde gelijk mijn startrelais tikken.. dusja toen nog een kleine kilometer naar huis lopen met de motor.. dan jammer dat ik hem nog net gevuld had met wee 18 liter benzine..ugh.. wel weer een workout gehad..

Vanochtend maar weer naar de dealer gebracht..B|
Sinds het nieuwe MF hebben we net als op FB een "like" ("vind ik leuk") toets ... maar nu ontbreekt in mijn ogen de "vind ik NIET leuk" toets B|
Het zit je effe niet mee blijkbaar -O-

Ik vond het eigenlijk al raar dat jij deze ochtend nog niet langs een hospitaal gereden waart -O-
 
Sinds het nieuwe MF hebben we net als op FB een "like" ("vind ik leuk") toets ... maar nu ontbreekt in mijn ogen de "vind ik NIET leuk" toets B|
Het zit je effe niet mee blijkbaar -O-

Ik vond het eigenlijk al raar dat jij deze ochtend nog niet langs een hospitaal gereden waart -O-

Ik had hem gister nog willen doen, maar bleek ergens een wegopbreking momenteel gaande te zijn, waardoor ik behoorlijk zou moeten omrijden, dus toen maar niet meer gedaan. na het tanken zag ik dat er een poging werd gedaan en ja.. de rest geschiedde.

Nee het zit inderdaad niet mee.. een motor die niet oplaadt, een waterproof pak die niet waterproof is. Dinsdag naar de dealer getest. (was een eerste echte test, die gaat dus morgen ook terug naar de winkel) whats next.

Mijn moeder zegt: het komt altijd in drieën. En dat is altijd uitgekomen gek genoeg B|B|B|B|
 
Ik had hem gister nog willen doen, maar bleek ergens een wegopbreking momenteel gaande te zijn, waardoor ik behoorlijk zou moeten omrijden, dus toen maar niet meer gedaan. na het tanken zag ik dat er een poging werd gedaan en ja.. de rest geschiedde.

Nee het zit inderdaad niet mee.. een motor die niet oplaadt, een waterproof pak die niet waterproof is. Dinsdag naar de dealer getest. (was een eerste echte test, die gaat dus morgen ook terug naar de winkel) whats next.

Mijn moeder zegt: het komt altijd in drieën. En dat is altijd uitgekomen gek genoeg B|B|B|B|

In dat geval ga je de auto lekrijden op weg naar huis van de dealer. Sterkte.
 
Poging 2:

IMG_20181005_122842.jpg


Indien goed:

Om in de trand van mijn mislukte eerste poging te blijven: Je motor voor een brandweerkazerne!
 
*O*

Ja het was een "Unnamed Road" dus de locatie was niet zo makkelijk te delen (op m'n tel dan althans)

Maar het betreft het Beatrixziekenhuis te Gorinchem :Y
Over de stoep voorbij de slagbomen zelfs

IMG_20181005_132521.jpg
 
Laatst bewerkt:
geen symphatieke mensen hier ... kwam er ene naar buiten reklameren dat ik daar stond :')
Bij de brandweer in Tienen zijn ze veel behulpzamer, daar hebben ze op mijn vraag al twee keer een poort opengezet zodat ik de motor er zelfs pal bij een bepaald type brandweerwagen kon zetten.

Ach, het zal mij worst wezen, heb de foto toch kunnen maken })

Je motor bij een FedEx/DHL kantoor(tje)/gebouw
Mag dus een kantoorgebouwtje zijn, klein of groot, of een klein of groot sorteer/verdeel centrum. Als het maar een gebouw(tje) van een van beiden is, en niet enkel een voertuig.

Dacht eerst enkel fedexx te nemen, maar die zijn toch echt schaars, ale ja, in België toch.

schrijffoutje verbeterd, FedEx blijkt maar met 1 X geschreven te worden :$
vroeger kreeg je een automatisch bijschrift "user wijzigde dit bericht op datum om zoveel uur voor zoveel %"
en dan kon je er een reden bijzetten. Dat heb je nu dus niet meer, ziet er heel anders uit, en je kan er geen reden meer bij zetten ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kleine toelichting: een DHL pickup poin

Ik weet niet of dit ook een "kantoortje" is dus laten we wachten of het goed is voordat ik een nieuwe opdracht plaats
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan