The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
:t een mooie ook
Ja, en ik sstond daar in vol regen outfit, regen bij vertrek van twerk, iets later mooie zon :')
De foto is ruim een half uur geleden gemaakt, maar ik had daar geen internet ontvangst B|

Anyway, nieuwe

Je motor bij een tot drinkbak gedegradeerde badkuip
Voorbeeldje ...
Je kent het wel, zo een oude badkuip die ze aan de rand van een weide zetten als drinkbak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zag hem in eens staan, dus dacht maar een gokje wagen. En vindt het een beetje vreemd om bij iemand het erf op te rijden voor een fotootje van mijn motor bij hun badkuip :P

Maar goed dus:

Je motor bij 5 of meer (ongesneden) pompoenen
 
O ja, de kleur van de pompoenen is ook niet meer zo "gezond" :P

Indien goed:

Je motor pal bij een SAAB auto
Eender welk model of bouwjaar

Edit: wegens gebrek aan inspiratie was ik mijn fotobestanden aan het doorzoeken, en kom ik deze leuke foto tegen, en zeggen dat dit nog geen drie jaar geleden is :o
 
Kun je nagaan dat we hier in Nederland nog een een 20/25 cent duurder zijn. (Niet langs de snelweg, daar betaal je nog meer.)
Deze is ook niet op de snelweg, op de snelweg betaal je per brandstof ongeveer 15 tot 20 cent meer, gewoon de max prijs. Maar minder dan 1€ voor de diesel, en ong 1,1€ voor de euro95 ... het is als het ware nastolgisch :')
 
Vandaag weer eens gekozen om op de motor te woon/werken, zag deze opdracht en wist er een te staan. Speciaal 10 minuten vroeger vertrokken.

Ik heb het virus toch erg te pakken...-O-8)7

@Xaryna : ik loop weer voor:+
Toch leuk om de 'strijd' met iemand aan te gaan die niet 650+ punten voorloopt!:Y
 
Vandaag weer eens gekozen om op de motor te woon/werken, zag deze opdracht en wist er een te staan. Speciaal 10 minuten vroeger vertrokken.

Ik heb het virus toch erg te pakken...-O-8)7
Ik ken dat gevoel, alleen had ik graag gehad dat je 30 minuten eerder vertrokken was, dan kon ik eerst nog effe een Porsche zoeken alvorens door de security check te gaan op mijn werk :+

Btw: ik zie nu dat die grijze ook een Saab is, dus 2 stuks, en beide cabrio's? Nou, je doet het wel heel goed dan! :t
 
Tot afgelopen februari woonde ik daar om de hoek, dus zag ze elke ochtend staan. Die mensen moeten wel heel veel van Saab houden denk ik:P.

Inmiddels heb je al geluk als je er een vindt.
 
Vandaag weer eens gekozen om op de motor te woon/werken, zag deze opdracht en wist er een te staan. Speciaal 10 minuten vroeger vertrokken.

Ik heb het virus toch erg te pakken...-O-8)7

@Xaryna : ik loop weer voor:+
Toch leuk om de 'strijd' met iemand aan te gaan die niet 650+ punten voorloopt!:Y
Sinds jij mij hebt bijgehaald, heb ik geen punt gescoord hoor :$

Mijn plan is dat iedereen op winterstop gaat en dan ga ik iedereen voorbij! Net als vorig jaar. Toen ik in de winter wel uh, 2 punten ofzo scoorde.
 
Sinds jij mij hebt bijgehaald, heb ik geen punt gescoord hoor :$

Mijn plan is dat iedereen op winterstop gaat en dan ga ik iedereen voorbij! Net als vorig jaar. Toen ik in de winter wel uh, 2 punten ofzo scoorde.

Ik ook niet meer, daarom ben ik je nu pas voorbij..:9

Dat heb je voor mensen die niet woon/werk dagelijks rijden op de motor... af en toe een puntje als het uitkomt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan