The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
1408032


Indien goed:

Je motor op de foto bij een 'verboden te zwemmen'-bord
 
Niks tegenin te brengen 🙃

Welke tailbag heb jij?

Dat is officieel een tanktas die ook als tailbag gebruikt kan worden, maar ik gebruik hem eigenlijk altijd als tailbag. Komt voor mij echt perfect uit, ik heb een stalen rekje achterop (heeft de originele eigenaar ooit laten maken t.b.v. een koffer), en daar klikken de magneten mooi op. Dan zitten er nog twee strapjes bij waarmee ik 'm borg aan de bagarerail die op de Bandit zit.

Screenshot_20190709_065842.jpg

Ben er blij mee, gebruik 'm elke dag en een jaar geleden voor 2 tientjes in de aanbieding kunnen kopen. Eén groot vak waar ik alles in kan flikkeren wat ik wil, maar ik mis soms wel een vakje voor sleutels of geld. Dat zit nu op de plek voor de navigatie, maar wel altijd in het zicht dus.
 
Oh ja, ik heb al een baan gevonden waarbij dat moet lukken. Nu nog ff tijd om erheen te rijden (en hopen dat niemand me voor is :+).
Chips, na wat beter inzoomen blijkt er toch een hekje voor te staan waar je met de motor niet tussendoor gaat komen. Even verder zoeken.
 
Naar 2 tennis verenigingen en beidde naar binnen gegaan om te vragen of ik het terrein op mocht met de motor voor een foto op de baan.

Ik wacht wel tot hij verloopt :/
 
Ik ken er een in Amsterdam Zuidoost bij mijn tweede huis maar daar kom ik nou net een tijdje niet. Ding is verkocht. Anders had ik even langs gegaan als ik er woonde, dat ding zat letterlijk aan het begin van de straat. Ik had mijn motor niet eens hoeven starten maar kon hem er zo naartoe duwen. ;) Als iemand naar Zuidoost wilt rijden, stuur even een bericht!
 
Ik denk dat ik er nu écht een gevonden heb op SV. Als 'ie eind v/d middag nog niet is ingevuld dan rijd ik even langs op weg naar huis. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan