The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kon het allicht proberen ;)

@ey-dzeej Kijk het even goed na want ik kijk toevallig naar 2 landen in de tabel en die dat Bosnie-Herzegovina er in staat als BA terwijl ik weet (per ongeluk) dat het BIH is, Duitsland staat er in als DE, terwijl dat D is.. Effe Belgie kijken... Ook, BE In plaats van B. Dit lijken wel de internet-extensies

Nou klopt het dat Botswana eerst RB en nu BW is, in deze tabel staan de landcodes voor verkeer


Of ík moet het weer helemaal verkeerd begrijpen???

Typenfouten voorbehouden..

Ik heb de lijsten zelf niet bijgehouden, dus als er iets incorrect in staat, kan ik er ook weinig doen.. Op een NL kenteken BE of DE tegenkomen wordt een lastige.

Het makkelijkst is gewoon de eu landcodering aan te houden die op de nummerplaten in het blauw deel staan vermeldt.

Ikzelf zou niet iedere landcode gaan onthouden.. gewoon lekker een aantal onthouden en gaan rijden. :] Zelf ben ik al de volgende tegengekomen:

NL, PL, SK, CH, BF en MD. er zullen er vast nog een paar tussen zitten die ik heb gemist.
 
Nog eens meedoen. AD is de landcode van Andorra volgens de lijst.

Next: Je motor bij een Seat Ibiza. Generatie maakt niet uit
 
IMG_20190803_150009.jpg
 
Nieuwe opdracht indien goed:

Je motor bij een elektrisch bedient draai hek.
 

Bijlagen

  • Sierhekwerk-met-inlooppoort-en-elektrische-inrijpoort.jpg
    Sierhekwerk-met-inlooppoort-en-elektrische-inrijpoort.jpg
    263,8 KB · Weergaven: 4
Nog vanwege die oliekoeler?
Vooral vanwege een doorgerotte collector. De uitlaatbochten waren blijbaar al een keer los geweest en op een beunmanier weer vastgezet. Kostte flink wat arbeid om het in orde te maken. Ook nieuwe o-ringen voor de oliekoeler gemonteerd, maar de monteur zei al meteen dat ie wel iets zou blijven zweten en dat dat verder niet erg is.

Hoe dan ook, kilometers maken nu. :+
 
Blijft bijzonder hoe er hier in het weekend bijna geen opdrachten vervuld worden, de meeste fanatieke rijders hier zijn blijkbaar woon-werk rijders. 8-)
 

Sorry, kan ik niet goed rekenen, is geen draai hek.

Deze schuift open, en draait niet zoals het hek in het voorbeeld
Moet volgens mij niet zo moeilijk zijn de goede te vinden toch? Wellicht niet op een industrie terrein, maar bij wat grotere vrijstaande huizen...
 
Oh ja, ik heb niet gelezen, zag een foto en ik dacht “gaaaaaaaan”, wilde graag naar huis

Draaiend hek weet ik wel te vinden, maar ik ga zo even wat boutjes draaien om er wat nieuws op te zetten en ga morgen pas weer rijden :]
 
ik weet er ook diverse maarja te druk bezig geweest met het huis van de vrouw en nu total loss op de bank.
Beetje geluk ben ik volgende week weer fietsenmaker en kan ik ook weer door de week volop mee doen en weekend natuurlijk
 
Bij mij aan de overkant... op 10 meter, hoef niet eens mijn motorcte starten om er heen te gaan. Je ziet alleen die hydrauliek niet. Als ik bijtijds terugben rol ik de RD er wel heen. Ik zal het weer moeten filmen om het geloofwaardig te maken
 
Bij mij aan de overkant... op 10 meter, hoef niet eens mijn motorcte starten om er heen te gaan. Je ziet alleen die hydrauliek niet. Als ik bijtijds terugben rol ik de RD er wel heen. Ik zal het weer moeten filmen om het geloofwaardig te maken
Zeker, ik wil je wel zien duwen 😋
 
Believe it or not, ze hebben net een nieuwe voeding aangelegd die nog niet aangesloten is
Maarehh het hek is openslaand en electrisch


20190804_110818.jpg
 
Laatst bewerkt:
kabel.jpg


Ik ben er écht steppend heengegaan, volledige medewerking van de buurman

Enne, check het kenteken van het RDtje bij RDW.OVI, sinds 1986, eerste eigenaar :t



Dus: Als goed

Je Motor bij een Koppel Zwanen


Lekker makkelijk, kunnen er nog een hoop gedaan worden vandaag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan