THVmotoren verhuisd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Revz

MF veteraan
23 mei 2003
6.180
34
Ik wilde begin deze maand langs gaan bij THV Motoren in Veenendaal.
Kom ik aan bij het pand, zie ik dat het pand aan de wageningselaan helemaal leeg is en er borden op de ruiten hangen van een of andere makelaar. -O-
Geen briefje op de ruit waarom ze daar weg zijn.
Op de website( www.thvmotoren.nl ) staat er niks vermeld over een verhuizing of evt. stopzetting van de zaak. Het telefoonnummer is afgesloten en op de vele e-mails die ik heb verstuurd komt geen antwoord. :X Dat begint me nu toch wat te lang te duren. :/

Het is namelijk zo dat sinds november mijn GSX-R daar gestald staat/stond. Waar die nu staat wil ik toch wel graag weten. :o
Ik wil daarom in contact komen met de eigenaar van de motorzaak.

Heeft iemand anders ook net zoals ik voor een dichte deur en het lege pand gestaan?
Weet iemand hier meer van?


*O* Update *O*

Via Kevinblade heb ik het telefoonnummer van de eigenaar van THV Motoren achterhaald. :)
Kevinblade nogmaals bedankt. :Y

Met de eigenaar heb ik net een goed gesprek gehad.
Achter de schermen is er het een en ander gebeurd waardoor het pand leeg nu leeg staat,etc.
Daarover treed ik niet in detail. De motorzaak is niet failliet verklaard.
De eigenaar van THV is in een vergevorderd stadium om de motorzaak te heropenen.
Zeer waarschijnlijk zal dat in een ander pand in februari plaats vinden.

De vraag waar het mij natuurlijk om ging: Waar is mijn motor? :]

Mijn motor staat momenteel warm en droog op een goede locatie niet ver van het pand waar de motorzaak gevestigd was. Als de motorzaak in het nieuwe pand zit zal mijn GSX-R daar worden neergezet.

Ik ben blij eindelijk te weten waar mijn motor is. :)
 
Laatst bewerkt:
Domeinnaam thvmotoren.nl
Status actief
Houder THV000057-FIRST
THV motoren
Wageningselaan 20
3903LA VEENENDAAL
Netherlands

Kun je iets op de wageningselaan 20? Lijkt mij een industrieterrein te zijn maar dit was het adres van die toko toen het domein geregisteerd werd! Ik zou ook even contact opnemen met de makelaar!

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Domeinnaam thvmotoren.nl
Status actief
Houder THV000057-FIRST
THV motoren
Wageningselaan 20
3903LA VEENENDAAL
Netherlands

Kun je iets op de wageningselaan 20? Lijkt mij een industrieterrein te zijn maar dit was het adres van die toko toen het domein geregisteerd werd! Ik zou ook even contact opnemen met de makelaar!

Succes!
Wageningselaan 20 is het adres van het pand. Daar heb ik voor gestaan. Dat is nu leeg.
Ik heb niet onthouden welke makelaar er op de borden stond, want ik was ontzettend kwaad toen ik erg achter kwam dat het pand leeg was. :(

Maar dat ga ik inderdaad nog even na.
 
Als je er niet in je eentje naar toe wilt om het hok op te halen geef je maar een gil kerl, hou ik je handjes wel stevig op de rug vast ;)

good luck!
 
Bizarre zaak is dit... lijkt me dat je de mensen van wie je een motor hebt even laat weten waar je die op kan halen...
Anders kan je nog langs de politie, mogen zij het uitzoeken, is toch een vorm van diefstal/oplichterij lijkt me. (als je hem niet meer terug kan vinden natuurlijk)
Maar goed genoeg motorrijders hier dus heb goede hoop dat het goed komt...
Laat het weten hier, ik word hier nieuwsgierig van..
 
Bizarre zaak is dit... lijkt me dat je de mensen van wie je een motor hebt even laat weten waar je die op kan halen...
Anders kan je nog langs de politie, mogen zij het uitzoeken, is toch een vorm van diefstal/oplichterij lijkt me. (als je hem niet meer terug kan vinden natuurlijk)
Maar goed genoeg motorrijders hier dus heb goede hoop dat het goed komt...
Laat het weten hier, ik word hier nieuwsgierig van..
Ik moet er misschien even bij vermelden dat het laatste e-mail contact tussen THV en mij eind december is geweest. Toen las ik daarin dat er iets tussen THV en hun bank was. Ik heb gereageerd op die e-mail, omdat ik daar meer over wilde weten. Daarna heb ik al niks meer vernomen. Begin deze maand wilde ik bij de zaak zelf langs om daarover te praten en toen begon het.
De communicatie vind ik op z'n zachts gezegd niet goed. :X
Mocht iemand toevallig het 06 nummer hebben van de eigenaar of meer informatie dan wil ik dat graag weten. Ik ben bereikbaar via het e-mailadres dat in mijn profiel staat.
 
Laatst bewerkt:
Dit is wel klote.

De kvk heeft een dependance in Veenendaal, informeer daar ff over wijzigingen in adres en status van de bedrijfsactiviteiten.

Check ff het faillisements register in Utrecht, civiele griffie moet je dan zijn, geloof ik.

En, check het bevolkingsregister, die weten waar die gasten wonen, stuur daar een briefje heen.

Mocht je vragen hebben, meld het ff hiero.
 
Naam: THV Motoren
Vestigingsadres: Theeheuvellaan 7
Vestigingsplaats: 3903DE Veenendaal
Internetadres: www.thvmotoren.nl
KvK-nummer: 30216638 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

@ ts kan je hier wat mee
 
@senco en super_magna: Ik ga dit allemaal controleren. Bedankt alvast. Mocht ik meer weten dan laat ik dat hier weten.
 
Hmm dat is wel zuur.. hopelijk komt het weer goed en is er nix aan de hand. Al is het wel vreemd dat de tent leeg is.
 
Heb even geduld je motor staat veilig en is nog steeds van jou, en hij blijft van jou.
Even afwachten het komt allemaal wel goed.
De andere kant van het verhaal is dat je nu niet in de schoenen van Teun wilt staan, moet je nagaan, je bouwd een motorzaak op en het is je kindje en dat er buiten je schuld iets gebeurt dat het je zaak ( kindje ) kost.
Maar ik ken de eigenaar en tis een hele nette vent en hij belazerd niemand.
Dus ff wachte .
Groeten Ruud

En Teun ik wens je succes als je dit leest en sterkte.
 
Heb even geduld je motor staat veilig en is nog steeds van jou, en hij blijft van jou.
Even afwachten het komt allemaal wel goed.
De andere kant van het verhaal is dat je nu niet in de schoenen van Teun wilt staan, moet je nagaan, je bouwd een motorzaak op en het is je kindje en dat er buiten je schuld iets gebeurt dat het je zaak ( kindje ) kost.
Maar ik ken de eigenaar en tis een hele nette vent en hij belazerd niemand.
Dus ff wachte .
Groeten Ruud

En Teun ik wens je succes als je dit leest en sterkte.

Wat is er allemaal gebeurd dan? Ik wordt nieuwsgierig zo :)
 
Wat is er allemaal gebeurd dan? Ik wordt nieuwsgierig zo :)

jij niet alleen gok ik, klotesituatie voor ts & de eigenaar vd motorzaak, maar als je je zaken op orde hebt kan er niet veel misgaan.

en een klein berichtje op de website kan ook geen kwaad....


p.s. lachen op zn website, shoppers... leuk man winkelwagentjes...

en de vfr400 is een beetje verneukt door wat spam oid.. gaat idd niet helemaal goed daaro

nare situatie.
 
Laatst bewerkt:
ze hebben eind november nog eens het verkeerde merk kettingschakel voor me besteld.

Probeer anders even Motofit te bellen (0318-555151), zij weten vast meer over de staat van TVM.
 
Laatst bewerkt:
Sorry hoor maar dat vind ik de grootste nonsens ooit! Tuurlijk het is vervelend voor Teun dat er iets aan de hand is. Ik zou het echter niet waarderen als ze mij niet laten weten waar mijn fiets is waar al mijn spaargeld in kan zitten!!

Een telefoontje van 3 minuten zou dit probleem al oplossen, dan kan ik altijd nog kiezen of ik Teun vertrouw of dat ik een dag later mijn fiets op ga halen....

Niet echt professioneel mijns inziens!
 
Heb even geduld je motor staat veilig en is nog steeds van jou, en hij blijft van jou.
Even afwachten het komt allemaal wel goed.
De andere kant van het verhaal is dat je nu niet in de schoenen van Teun wilt staan, moet je nagaan, je bouwd een motorzaak op en het is je kindje en dat er buiten je schuld iets gebeurt dat het je zaak ( kindje ) kost.
Maar ik ken de eigenaar en tis een hele nette vent en hij belazerd niemand.
Dus ff wachte .
Groeten Ruud

En Teun ik wens je succes als je dit leest en sterkte.

Is natuurlijk vervelend, maar Topicstarter schiet er niets mee op.

Als de zaak failliet is vraag ik me toch af waar zijn motor is gebleven ?
 
Sorry hoor maar dat vind ik de grootste nonsens ooit! Tuurlijk het is vervelend voor Teun dat er iets aan de hand is. Ik zou het echter niet waarderen als ze mij niet laten weten waar mijn fiets is waar al mijn spaargeld in kan zitten!!

Een telefoontje van 3 minuten zou dit probleem al oplossen, dan kan ik altijd nog kiezen of ik Teun vertrouw of dat ik een dag later mijn fiets op ga halen....

Niet echt professioneel mijns inziens!

Je weet helemaal niet WAT er aan de hand is.

Er zijn nogal een aantal dingen waardoor je niet direct de klanten kan gaan bellen etc. Tuurlijk ff bellen was beter geweest maar misschien staat zijn hoofd nu wel op z'n kop omdat hij bijv. z'n vrouw en kind(eren) , als ie die heeft , niet eten kan geven en de bureaucratische mensen z'n kop gek maken. Niet de schoonheid prijs maar misschien wel heel begrijpelijk.
 
Heb even geduld je motor staat veilig en is nog steeds van jou, en hij blijft van jou.
Even afwachten het komt allemaal wel goed.
De andere kant van het verhaal is dat je nu niet in de schoenen van Teun wilt staan, moet je nagaan, je bouwd een motorzaak op en het is je kindje en dat er buiten je schuld iets gebeurt dat het je zaak ( kindje ) kost.
Maar ik ken de eigenaar en tis een hele nette vent en hij belazerd niemand.
Dus ff wachte .
Groeten Ruud

En Teun ik wens je succes als je dit leest en sterkte.

Dat is allemaal heel naar voor teun ,maar laat je klanten in iedergeval weten wat er aan de hand en stel ze gerust :Y .
 
Je weet helemaal niet WAT er aan de hand is.

Er zijn nogal een aantal dingen waardoor je niet direct de klanten kan gaan bellen etc. Tuurlijk ff bellen was beter geweest maar misschien staat zijn hoofd nu wel op z'n kop omdat hij bijv. z'n vrouw en kind(eren) , als ie die heeft , niet eten kan geven en de bureaucratische mensen z'n kop gek maken. Niet de schoonheid prijs maar misschien wel heel begrijpelijk.
Ehm ... TS is sinds eind december bezig met contact te krijgen met THV, en heeft tot nu toe geen reactie gekregen. Dat noem ik niet "geen schoonheidsprijs" maar ronduit onbeschoft van THV. Gezien de situatie vind ik dat TS nog erg rustig blijft, persoonlijk was ik al eens bij de politie langs geweest om aangifte te doen van diefstal cq verduistering. Als dat voor THV slecht uitkomt, jammer dan, moeten ze maar communiceren met hun klanten.

Overigens adviseer ik TS om alsnog naar de politie te stappen, dit zaakje stinkt aan alle kanten.
 
Wat ook de reden mag zijn van die verhuizing, het lijkt mij niet meer dan fatsoenlijk dat hij iig de eigenaren van de motoren die bij hem gestald staan op de hoogte houdt waar ze wel heen zijn gegaan.
En dan hoeft hij zich verder niet uit te laten over evt. problemen.

Hier zou ik ook niet geheel blij mee zijn, dus ik kan me de reactie van TS heel goed voorstellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan