Ticketveiling - WSBK Kaarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scarrrr

765
1 okt 2008
36.907
462
Doe er je voordeel mee. 8-)

2 stuks gaan regelmatig voor minder dan 40,- weg. (reguliere prijs per kaart: 49,-).

Veiling

Disclaimer:
Ik heb geen connecties met de website dan wel de WSBK organisatie. Probeer hier de mede-mf'ers een gunst mee te doen.


PS
Er is ook een veiling voor weekendkaarten.
 
Laatst bewerkt:
Sportevenementen | Scoor jouw tickets met korting | VakantieVeilingen.nl | Bied mee

Biedgeschiedenis (7)




€ 22 ,-

15:46:00 Patj Bankers


€ 20 ,-

15:36:24 Renate Stegge


€ 15 ,-

15:21:06 Patj Bankers


€ 11 ,-

15:20:41 M.D.S. Jahanfar


Uhhh ja.... Wat wil je nou zeggen?

Dat is voor de TT..

Vakantieveilingen bood ook WSBK kaarten aan, echter volgens mij zitten daar bots op de site die de prijs drijven. Continu dezelfde namen en nooit meer dan 30% korting te krijgen. Bijv de WSBK kaarten gingen op het laagste bedrag weg voor 60,- en op het hoogtepunt zelfs voor 85 :X :X
 
is nu voor de tt ja,maar tot vorige week ook voor het WSB IN ASSEN.
ik kocht ze voor 2 personen voor 60 euro
anderen voor mij al voor 30 euro voor 2 personen
 
Je moet op de link klikken van TS, Niet vakantieveilingen maar ticketveiling moet je zijn ;)
 
Jeu bedankt *O* 37 euro betaald voor 2 WSBK kaarten. Niet gek.
 
en uiteraard moet ik dit weer lezen nu mijn wsbk kaarten hier op de mat vallen! B|
 
Zojuist ook nog TT kaarten weten te kopen op de veiling. Wel iets duurder dan Wsbk kaarten maar 73 euro is nog steeds een stuk goedkoper dan aan de ingang van circuit.
 
Doe er je voordeel mee. 8-)

2 stuks gaan regelmatig voor minder dan 40,- weg. (reguliere prijs per kaart: 49,-).

Veiling

Disclaimer:
Ik heb geen connecties met de website dan wel de WSBK organisatie. Probeer hier de mede-mf'ers een gunst mee te doen.


PS
Er is ook een veiling voor weekendkaarten.
doet lorenzo mee aan wsbk tegenwoordig?
 
Ik snap jouw reactie even niet :?

Wat ik dus bedoelde is dat ik dit topic pas gezien heb nadat ik de tickets via de reguliere weg besteld heb...

Ohh zo. Ik meende dat je de veiling verloren had terwijl mensen hier de veiling wel winnen.
 
Chips, zie dit te laat blijkbaar. Toch bedankt voor de tip, Scrarrr. Interessant :Y
 
Ohh zo. Ik meende dat je de veiling verloren had terwijl mensen hier de veiling wel winnen.

Nope, ik was gewoon te snel geweest met bestellen ;) :+

(aan de andere kant: jammer van de extra eurootjes, maar we zijn er in ieder geval weer bij!! *O* )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan