Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Tilburg en omgeving deel 27

Flaterik

MF veteraan
12 mrt 2004
15.840
2
Tilburg Topic


arie68


AW121083


Casery


Dappels


Flaterik


G_ice


groenereus


Hose


ThePussyDestroyer


roelkalkboel


Romy
 
Laatst bewerkt:
  • Onderwerp starter
  • #3
Openingspost een beetje opgeschoond van mensen die hier toch niet meer komen en niet werkende foto's ook effe verwijderd.

Als je een foto in de OP wil effe hier posten
 
Nou alleen die lomp grote foto's nog ff netjes resizen naar max. 640x480 Smartphones met een data abo vinden die grote foto's niet écht lief
 
  • Onderwerp starter
  • #6
Nou alleen die lomp grote foto's nog ff netjes resizen naar max. 640x480 Smartphones met een data abo vinden die grote foto's niet écht lief


ah als deze pagina weer vol is dan heb je daar geen last meer van
 
In een linker bocht naar links "sturen"..... Dat ging vast niet érg snel

Wél een mooi plaotje, hoor.
 
Laatst bewerkt:
Wie rijdt in de weg? De biertjes die je teveel op hebt vandaag?

De foto welke je postte is gemaakt op 't "Park Forum"en ik mag zo meteen vanuit die locatie nog naar huis rijden.

Als ik mezelf daar met een druppel alcohol in m'n bloed durf te laten zien ......
 
Ikke ook weer present en ff piccie van huidige fiets.......

 
De foto welke je postte is gemaakt op 't "Park Forum"en ik mag zo meteen vanuit die locatie nog naar huis rijden.

Als ik mezelf daar met een druppel alcohol in m'n bloed durf te laten zien ......

Heel goed Willem. Rijden en drinken gaat niet samen.

Dat bekende bochtje kun je nemen met een constante snelheid van 109 km per uur. Heb daar nog nooit iemand in de weg gereden