Tilburg en Omgeving Deeltje 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm wilde een rondje gaan toeren met de vrouw maar die vond het wel een risico nu de kleine er is............................. ben dus gelijk weer op zoek gegaan. Het moest een Blade of een R1 worden :)
Volgende dag had ik er 1 gevonden.
Nice.... !!!!
Ik heb op je homepage gekeken. de kleine begint al goed te wennen zo te zien. Ben blij voor jullie dat het allemaal goed gaat.
Ik heb je een PB gestuurd.

Gr. Ed
 
:W :^

Was vanochtend in ieder geval behoorlijk frisjes tijdens het wandelen met "t k-nijn" ....
 
zo'n mooi weer is het niet idd
en eerst nog wat dagen regen zodat zeker alle pekel weg is.
 
goeie middag!!

Dat mooie weer gaat er wel af als je buiten komt......tis koud !!


Kon het toch niet laten om de Blade weer eens te starten. Helaas stond de achterband nagenoeg leeg. FF met de compressor lucht er in en langs de pomp gereden om op druk te zetten. Totaal toch nog een 70 km gereden net.
Band staat nu nog goed op druk, zal hem wel eens in de gaten houden.
 
Kon het toch niet laten om de Blade weer eens te starten. Helaas stond de achterband nagenoeg leeg. FF met de compressor lucht er in en langs de pomp gereden om op druk te zetten. Totaal toch nog een 70 km gereden net.
Band staat nu nog goed op druk, zal hem wel eens in de gaten houden.

Wij konden het vanmiddag ook niet laten, heerlijk gereden.

De pekel is met al die regen echt wel weg nu :]
 
Wij konden het vanmiddag ook niet laten, heerlijk gereden.

De pekel is met al die regen echt wel weg nu :]

Dan hebben ze speciaal voor jou vannacht weer nieuw zout uitgereden denk ik..... Wegen waren in ieder geval weer goed wit (en niet alleen van aangevroren dauw).

En weer een goede morgen vanuit het Eindhovensche :W
 
de Ringbaan Noord en Kanaaldijk waren nog behoorlijk glad vanmorgen
mereltje heeft 2x een uitstapje gemaakt met het achterwiel

Goeiemorgen trouwens vanuit Etten-leur :W
 
Laatst bewerkt:
Dan hebben ze speciaal voor jou vannacht weer nieuw zout uitgereden denk ik..... Wegen waren in ieder geval weer goed wit (en niet alleen van aangevroren dauw).

En weer een goede morgen vanuit het Eindhovensche :W
De zijn hier om 05.30 uur ook flink wezen strooien B|
Nu maar genieten van het zonneke :W
 
Dan hebben ze speciaal voor jou vannacht weer nieuw zout uitgereden denk ik..... Wegen waren in ieder geval weer goed wit (en niet alleen van aangevroren dauw).

En weer een goede morgen vanuit het Eindhovensche :W

Inderdaad, waar de wegen zondag nog mooi zwart waren zagen ze nu weer grijs, dr werd weer fijn gestrooid :/

Maar goed......mijn motor is pekelproof dus ik maak me niet z on zorgen om een beetje pekel meer of minder (had ie maar geen motor moeten worden)
 
Hellow!
Ik breek hier even in met een klein vraagje.
Ik heb sinds een paar maandjes mijn rijbewijs en ben hard op zoek naar een motor. Nu heb ik echt een hele toffe motor op het oog bij Nippon Bikes in Tilburg.
Nu was mijn vraag aan jullie of jullie dit bedrijfje kennen en of deze een beetje betrouwbaar zijn :) Ik kan op internet namelijk, buiten hun eigen site om, niet echt iets over ze vinden.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Vera
 
Hellow!
Ik breek hier even in met een klein vraagje.
Ik heb sinds een paar maandjes mijn rijbewijs en ben hard op zoek naar een motor. Nu heb ik echt een hele toffe motor op het oog bij Nippon Bikes in Tilburg.
Nu was mijn vraag aan jullie of jullie dit bedrijfje kennen en of deze een beetje betrouwbaar zijn :) Ik kan op internet namelijk, buiten hun eigen site om, niet echt iets over ze vinden.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Vera

Ben er afgelopen week geweest, wat heb je gezien?
Staan een paar Engels motors binnen, let daarbij op dat er wel een juiste koplamp in zit.
 
de Ringbaan Noord en Kanaaldijk waren nog behoorlijk glad vanmorgen
mereltje heeft 2x een uitstapje gemaakt met het achterwiel

Goeiemorgen trouwens vanuit Etten-leur :W

Vanmorgen een tijdje naast je gereden op de Ringbaan West maar je had niets in de gaten (veels te druk met op het wegdek letten denk ik).
 
Hellow!
Ik breek hier even in met een klein vraagje.
Ik heb sinds een paar maandjes mijn rijbewijs en ben hard op zoek naar een motor. Nu heb ik echt een hele toffe motor op het oog bij Nippon Bikes in Tilburg.
Nu was mijn vraag aan jullie of jullie dit bedrijfje kennen en of deze een beetje betrouwbaar zijn :) Ik kan op internet namelijk, buiten hun eigen site om, niet echt iets over ze vinden.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Vera


Nog nooit van gehoord
maar zet je auto goed op slot als je daar gaat kijken :X
Of heb ik nu te veel vooroordelen over die wijk :+

Motor ziet er wel netjes uit op de foto's :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan