Tilburg en Omgeving Deeltje 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was weer érg lekker om te rijden vanmiddag. Volgende keer m'n voering maar weer eens uit m'n pak halen, begint al weer té warm te worden voor dat spul :Y

Oohwjah ..... Was weer lekker :Y

[afbeelding]

das een ferme jongeh :9

zoooooooow de fabrikant van die velg mag zich wel ff achter zijn oren krabben :]
 
Op zich wel grappig om te zien, je ziet die fiets gewoon door z'n wiel heen zakken (hoop 't nooit mee te maken, edoch).
 
Mud nog gespot vanmiddag!
Ik reed moergestel uit richting beek/biest en jij naar moergestel!
 
Ja met 2 graden.. B|
met het juiste pak geen probleem hoor

rij deze dagen in mijn t-shirt, in mijn textiel pak zonder wintervoering.
(...wel winterhandschoenen aan 's ochtends, zomerhandschoenen in de rugzak voor 's middags... )

heb dit weekend nog een leren pakske gekocht voor d'r bij
ben benieuwd hoe dat rijd
 
Laatst bewerkt:
met het juiste pak geen probleem hoor

rij deze dagen in mijn t-shirt, in mijn textiel pak zonder wintervoering.
(...wel winterhandschoenen aan 's ochtends, zomerhandschoenen in de rugzak voor 's middags... )

heb dit weekend nog een leren pakske gekocht voor d'r bij
ben benieuwd hoe dat rijd


Brrrr, ik heb smorgens toch nog iets meer aan hoor!
 
Goeie middag .........

Ik ben vanochtend gewoon met de auto gegaan vond het te koud. Ja ik weet het!!!!

Net met het dak eraf terug is ook geen straf hoor.

Met dat wiel,dat is wel de reden waarom je na een aanrijdinkje je niet verder mag op een magnesium velg. Het is een marchesini zo te zien. Hoezo een Zx10R ginne power jonguh.......whahahaha.
 
Vanavond nog iemand koffie leuten bij de BP? Ik lees 't wel als ik thuis ben.... ga nou weer ff wandelen naar m'n auto :o
 
alleen om 20 uur ist wel donker ..........hahaha

Mjah ... Als je daar om 19:00 uur bent en om 21:00 uur weer naar huis gaat dan heb je exact 't zelfde probleem })

Zet zometeen gewoon m'n helm met helder vizier op en kijk wel wie er is/komt. Moet sowieso nog even tanken want daar had ik gisteren geen zin meer in (oftwel ik had m'n motor achter op de plaats staan toen ik er aan dacht :X ).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan