Tilburg en omgeving deeltje 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou morgen een "verplicht" dagje vrij... de kleine meid heeft de waterpokken *O*
Ach kan ik mooi de motor in het zonnetje poetsen en wat onderhoud doen.. :Y is ie weer netjes voor de fotoshoot 'savonds
 
Laatst bewerkt:
Wat bedoel je?

Ik woon tegenover de Leen Bakker, en met mooi weer komen ze soms vaak zwaar accelererend vanaf het kruispunt (Ringbaan Noord - Goirkestraat) of ze komen volle bak aanremmend naar het kruispunt.. de ruiten trillen wel eens van sommige motoren..
 
ik heb jullie ook nog nooit gezien en ik woon int centrum , maar dat terzijde .
ik ben gister eens naar die bochtjes van jullie gaan kijken ,
maar ik kon er niet veel mee eigenlijk?

gaan jullie wel eens naar brand ? ff ben ik geweest dat was super !

ps ik ben geen wout :)
 
ik heb jullie ook nog nooit gezien en ik woon int centrum , maar dat terzijde .
ik ben gister eens naar die bochtjes van jullie gaan kijken ,
maar ik kon er niet veel mee eigenlijk?

gaan jullie wel eens naar brand ? ff ben ik geweest dat was super !

ps ik ben geen wout :)

Hij is niet spectaculair ik weet het... maar ondanks dat ik hier lang woon ken ik nog niet zo veel lekkere en fotografeerbare bochten

en brand is?? :$
 
hangout in den bosch , industrie terrein ,
ik ga het vanavond eens bekijken denk ik ..
 
Brand ben/was ik vaak :Y

Sinds ik in tilburg woon heb ik niet veel gereden, dat kan de reden zijn geweest dat je mij niet gezien hebt.
Heb trouwens ook veel verschillende motoren gehad de afgelopen 2 jaar.
 
Ik woon tegenover de Leen Bakker, en met mooi weer komen ze soms vaak zwaar accelererend vanaf het kruispunt (Ringbaan Noord - Goirkestraat) of ze komen volle bak aanremmend naar het kruispunt.. de ruiten trillen wel eens van sommige motoren..

Bij dat tankstation staan wel (vaak) mobiele flitsers. })
 
Zo Camera aan de lader.. zometeen lekker ff in het zonnetje de motor wassen en onderhouden als de kleine slaapt en dan zijn we er klaar voor!
 
Het was tof! 315 om uit te sorteren.. Heb een paar keer asfalt :) haha.. Pb maar even je mail en dan zal ik de foto doorsturen.. Kan ieder voor zich bepalen of ie hem plaatst of niet!
 
volgende keer doen we wel een rondje rijden ;)

dan neem ik me pinpas wel mee ipv contant hehe
 
Het was tof! 315 om uit te sorteren.. Heb een paar keer asfalt :) haha.. Pb maar even je mail en dan zal ik de foto doorsturen.. Kan ieder voor zich bepalen of ie hem plaatst of niet!

Pb onderweg.

Was zeker leuk!

941190_520825744645118_847715262_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan