Tilburg en omgeving deeltje 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn Honda

full



uit 2011 ;)
 
@ Flaterik: Nummer deed me een "beetje" denken aan "Canon Rock" ... En Satriani blijft toch écht wel een goede gitarist, ook al speelt 'ie alleen (nog) maar als studioartiest :P
 
:N

Vorig jaar nog gezien hoor.......... 013 / Chickenfoot / Lekker (supersterren)bandje met no-nonsense attitude........

Je hoort/ziet helaas té weinig van 'm.... Maar die "gast" speelt écht een partijtje lekker gitaar (onder 't motto van: Doe je haar met een.... :P ).
 
Spotje...........

Erik en Lucie in Geertruidenberg (lekker he, die kinderkopjes!). Ik zal de volgende keer een dubbele flikflak met salto doen. Misschien zien jullie het dan wel!! _O- :W


Waar dan!?! :? :?

Met de motor, auto, op de step, rolschaatsen............??
 
ja willen ze hem net zo mooi maken als een echte motogp machine moet hij wel heel veel centen gaan kosten.

Want als ze met minder goede spullen de motor opbouwen is het toch altijd net niet.
 
ja willen ze hem net zo mooi maken als een echte motogp machine moet hij wel heel veel centen gaan kosten.

Want als ze met minder goede spullen de motor opbouwen is het toch altijd net niet.
Over moto gp gesproken Randy de pineut oeps pinet heeft van de week de Suzuki motogp machine 2014 getest .suzuki is /was al bezig met een comeback in de motogp . En hij was erg onder de indruk van de soes , hopelijk komen de groene ook nog eens terug . Want er staan er maar weinig opgesteld moet ik zeggen .bmw en aprillia mv agusta zijn daar ook welkom natuurlijk .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan