Tilburg en omgeving deeltje 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi!

Ik kom hier ook is kijken nu ik in Tilburg woon! :)

Je kunt op 3 manieren op de hoogte blijven hier in de regio..

1 het MF forum, dit topic
2 via de Whatsapp groep, inschrijven bij Roelkalkboel via pb.. wees gewaarschuwd daar wordt heel veel in ge-apped
3 via de Regio tilburg pagina op facebook.. ff zoeken in de balk van facebook
 
dat was ook de enige manier voor mij om op die r6 te rijden

:)

En op die kun je ook niet meer rijden, althans... Ik kan 'm je niet meer uitlenen. Ding rijdt hier nog wel in de regio (Veldhoven) rond :+

nee was ook niks mis mee, al is het niet mijn type motor is het toch leuk om een keer op te rijden.

Zo had ik twee weken geleden bést wel schik op die Honda Nighthawk 650 toen m'n eigen fiets elders rond reed. Maar zélf zo'n ding gaan rijden/aanschaffen..... Neuh :+
 
Laatst bewerkt:
nee was ook niks mis mee, al is het niet mijn type motor is het toch leuk om een keer op te rijden.
Snap ik, heb er 2 gehad en het laatste model vond ik ook net wat minder om lange afstanden mee te rijden. De VFR en de Blade waren ook toppers maar sinds het het uitstapje met de Blade afgelopen jaar is dat voorover zitten niet alles meer (mag nog steeds 1 a 2x per week naar de fysio voor mijn schouder). Elke mogelijkheid die ik heb om een rondje met een andere fiets te doen grijp ik aan, alles heeft zijn voor en tegens. Speed triple is ook een erg fijne fiets btw. Wil nog eens een rondje sturen op een 1200gs, eens kijken of die me kan bekoren.
 
Hmmm.... Panamera koppen voor gevorderden is óók al geen goed plan :o

Omroep Brabant

Image.aspx


Maareh: @R1Twan; kan gei dee's ook zo snel op diee fiets van oew? IS "gewoon" tijdens een dagje TouristFahrten dus 't kán nog sneller wss :X
 
Laatst bewerkt:
zo rijden er daar wel meer rond heur , van die dwazen .
Das geen circuit om een dagje te sturen . :N Daar doe je een keer in je leven een rondje en dan vind je het wel goed . :Z :r
Ge moet iets als de dijken straks verboden terrein worden ...
op 27 en 28 julie zij we weer een weekendje op Croix gezellig !!
met de tent en bier s'avonds totdat ge der bij neer valt :+
 
Laser controle op noord oost tangent net voorbij benzinepomp gezien vanaf de a65
Staan beide kanten op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan