Tilburg en omgeving deeltje 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Flight forum in eindhoven. Of eigenlijk flight forum doorrijden en waar het park forum begint liggen de linker bochten
Oke .thanks . Ik heb het net nog ff met Google maps opgezocht, wel een eind uit de richting voor mij . Maar ik ga er eens unnu keer kijken denk . Nog net voor Veldhoven afslag 29. :] vind ik vast en zeker :P
 
Oke .thanks . Ik heb het net nog ff met Google maps opgezocht, wel een eind uit de richting voor mij . Maar ik ga er eens unnu keer kijken denk . Nog net voor Veldhoven afslag 29. :] vind ik vast en zeker :P

Anders eventueel toch een keer afspreken met ons.. al rij je liever alleen dan kunnen we je er zo heen loodsen :Y
 
Anders eventueel toch een keer afspreken met ons.. al rij je liever alleen dan kunnen we je er zo heen loodsen :Y

Het flight forum is niet moeilijk te vinden
Rijen - Riel - Goirle- biest houtakker - Haghorst - oostelbeers - wintelre en je rijd zo het flight forum op
Een paar keer Best-West op en neer en een keer op en neer naar sint oedenrode en je kan weer naar huis
;)
 
Anders eventueel toch een keer afspreken met ons.. al rij je liever alleen dan kunnen we je er zo heen loodsen :Y
Foto tjes gewoon omdat het kan . :Y :Y
v500_d447ec515640fee52c9b83d5ab4b24b2_27619220.jpg

Mmm mischien toch wel een een keertje een goed idee .
v500_0fb98ac67c9db1d1a491ff3d7b1dd36f_27619220.jpg

Ik ben wel aardig besmet met het groene virus . :}
v500_05e174a0d87c81c93daf0d522138e39e_27619220.jpg

Als ik mee ga laat ik het wel ff weten . :W
 
Ik vind die groene kawa's meestal niet zo geslaagd, maar dit is zeker een mooie combinatie!
thanks , mijn vorige was een 2004 zx 10r . ( pure hardcore)
v500_866041d39c4ea51a3149a96d1730d09b_27619220.jpg

deze is de vrij zeldzame 2010 uitvoering , en hij hangt vol met accessoires.
Ik ga 22 aug voor de tweede keer met deze naar assen . Heb er gruwelijk zin in .
Het nieuwe setje dunlopies ligt al te wachten .
v500_88d0589e7df7b763af3fd3ff1a4082b1_27619220.jpg
.
Ik moet wel zeggen dat ik al veel kawas heb versleten , en ik dacht altijd dat het niet beter kon , MAAR DEZE SPANT DE KROON .
v500_e5f1cf492f39a21d90e65470f3536513_27619220.jpg

ik heb nog nooit zoon fijne en toch ruime en goedsturende meangreenracingmachine gehad . :}
 
thanks , mijn vorige was een 2004 zx 10r . ( pure hardcore)[afbeelding]
deze is de vrij zeldzame 2010 uitvoering , en hij hangt vol met accessoires.
Ik ga 22 aug voor de tweede keer met deze naar assen . Heb er gruwelijk zin in .
Het nieuwe setje dunlopies ligt al te wachten .
[afbeelding].
Ik moet wel zeggen dat ik al veel kawas heb versleten , en ik dacht altijd dat het niet beter kon , MAAR DEZE SPANT DE KROON .
[afbeelding]
ik heb nog nooit zoon fijne en toch ruime en goedsturende meangreenracingmachine gehad . :}

Heel mooie kawa idd. Heb ook een zwak voor kawa.. Ben er mee opgegroeid zeg maar. Ons pa heeft 32 (waarvan veel nieuwe met 0 km) kawasaki's gehad :X elk jaar een nieuwe _O-

Edit: maar nu dus helemaal weg van de bmw -O- maar ook mooi })
 
Laatst bewerkt:
Een uur geleden reed ik ook op ringbaan zuid, maar dan met onze race bus.

Zo meteen klein rondje doen.

06 51 vijf drie 55 acht vijf is mn nummer voor als iemand mee wil :)
 
Volgens mij ben ik je vandaag tegengekomen
Ringbaan zuid, iets meer dan een uur geleden, jij kwam me tegemoet rijden?

Kan wel kloppen :Y ben via zuid vanaf goirle naar huis gereden.. heb je niet herkent sorry :$

Arjan, zag je me weer op Ringbaan Noord?

Ik heb lekker even gespeeld op de husqvarna

Lag languit op de bank, maar heb wel wat voorbij horen komen idd.. was te laat met kijken :$
 
Volgende keer kom ik nog een keer terug :+

Das goed :Y haha..

Ga trouwens 29 september een kijkje en foto's nemen in Lelystad bij Motogymkhana
Als er iemand zin heeft om mee te gaan laat maar weten!

is 142 km rijden enkele reis..ik pak wel de snelweg

Het hangt er even om of ik met de auto of :] ga
 
Laatst bewerkt:
Kan wel kloppen :Y ben via zuid vanaf goirle naar huis gereden.. heb je niet herkent sorry :$Lag languit op de bank, maar heb wel wat voorbij horen komen idd.. was te laat met kijken :$

Je hebt wel naar me gezwaaid *O* rode cbr, ik heb een wit/rood pak.
Ik was ook onderweg naar huis :)

Tot spots :W
 
Je hebt wel naar me gezwaaid *O* rode cbr, ik heb een wit/rood pak.
Ik was ook onderweg naar huis :)

Tot spots :W

Bingo het kwartje valt :Y ... ik weet je nog te herinneren.. ik zwaai naar iedereen behalve neppertz... motoscooter.. quad.. trike.. en chopperrijders...(die :Z zwaaien nooit)
 
Aangezien ik tegenwoordig meer circuit rijd dan op de weg vergeet ik meestal te zwaaien :P
Moet echt weer een beetje wennen aan het op de weg rijden :X :X _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan