Tilburg en omgeving deeltje 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
schop!

leeft hier iemand nog?
ik verhuis naar tilburg en zou willen weten waar de leuke bochtjes zitten en wie er allemaal zit, ken in tilburg maar een persoon maar die rijdt geen motor :P

dus leeft hier nog iemand???
 
owja, ff over mezelf,

ik ben 30, rij al zo'n 10 jaar ook door weer en wind, hou wel van sleutelen en verbouwen en bochtjes pakken. als het goed is kan ik vanaf september weer naar school. ik doe ook regelmatig motogymkhana

niet geheel onbelangrijk, mijn motor (tijdens een bandenwissel dacht ik ik doe ff een selfie :P ):



full
 
Je gaat toch niet zeggen dat we een Limburger (uit Venlo?) nog uit moeten gaan leggen wát een "Selfie" is en wat niet, hè :(

Maareh, Bochten genoeg hier in de buurt én uiteraard WEL-KOM!! :P
 
Laatst bewerkt:
maak je geen zorgen ik ben geen echte limburger :P heb wel inmiddels 14 jaar er gewoond (wow denk ik bij mezelf). ik kom uit letland maar ben in 96 naar nederland gekomen met mijn moeder. heb ook in belgie en duitsland korte tijd gewoond, wereld burger :P
 
hey AW1211083 ik had ook een 89er gs500 :) reed zelfs na 4 valpartijen (ik was toen beetje de grenzen aan het opzoeken)
 
hey AW1211083 ik had ook een 89er gs500 :) reed zelfs na 4 valpartijen (ik was toen beetje de grenzen aan het opzoeken)
ja fijn machientje he...kon er mee lezen en schrijven..Reed hem alleen zo hard op een auto dat het beyond repair was... €200 schroot was het meest haalbare
 
ik reed mijn 2e ook zo kapot...had daar zoveel geld een moeite ingestoken..gsx1100e uit 80, moderne vering eronder gestoken, gespoten, motorisch helemaal in orde...
maar idd gs500 kan met kleine modificaties zeer snel door de bocht. perfecte motor om mee te leren. ook voor te sleutelen een leuke.
 
Ja zeker een goeie starters motor, ben nu wel blij met de Bandit hoor. Ook zo'n kan bijna niet kapot motor. Als ik later groot ben ruil ik hem alleen nog in voor een Hayabusa..
 
Laatst bewerkt:
ik moet vooral nog een tijdje goedkoop rijden, maar het maakt me in de toekomst niet zoveel uit wat ik rij zolang het koppel heeft en kan sturen. bandits vind ik ook wel leuk, ik kocht mijn gsxf vooral omdat ik toen veel snelweg ging rijden, daar is ie uitstekend voor, hele goede kuip met elektrische scherm maar vond dat de banden voor 16 inch velgen niet goed genoeg waren voor elke dag en bij 17inch ombouw maar de boel kuiploos gelaten. reed door dat kuip ook veel te hard
 
Mocht je ooit willen rijden, wij hebben een app groep van motorrijders in en rondom tilburg waarin veel onzin gekletst word maar er ook heel vaak spreken we af om te rijden
 
zal mij hier ook eens voorstellen. Ik woon nu een jaar in Tilburg, doordat ik hier ben gaan studeren. Ik rij zelf een BMW K100RT, en ben 2 jaar geleden begonnen op een yamaha XJ600 diversion.

Ik heb in mijn geboorteplaats (Etten-Leur) wel eens met een MC meegereden, dit mis ik wel een beetje. Wellicht dat via dit forum het rijden in groepen terug kan komen.

AW121083, zou ik ook in die groep kunnen komen? ik heb zeker wel belangstelling om een keer mee te rijden.
 
zal mij hier ook eens voorstellen. Ik woon nu een jaar in Tilburg, doordat ik hier ben gaan studeren. Ik rij zelf een BMW K100RT, en ben 2 jaar geleden begonnen op een yamaha XJ600 diversion.

Ik heb in mijn geboorteplaats (Etten-Leur) wel eens met een MC meegereden, dit mis ik wel een beetje. Wellicht dat via dit forum het rijden in groepen terug kan komen.

AW121083, zou ik ook in die groep kunnen komen? ik heb zeker wel belangstelling om een keer mee te rijden.

als je mij of Roelkalkboel ff pm stuurt dan moet dat wel lukken
 
schop!

leeft hier iemand nog?
ik verhuis naar tilburg en zou willen weten waar de leuke bochtjes zitten en wie er allemaal zit, ken in tilburg maar een persoon maar die rijdt geen motor :P

dus leeft hier nog iemand???

Al een huis gekocht ook?, heb er nog één in de aanbieding in Tilburg :+
 
maak je geen zorgen ik ben geen echte limburger :P heb wel inmiddels 14 jaar er gewoond (wow denk ik bij mezelf). ik kom uit letland maar ben in 96 naar nederland gekomen met mijn moeder. heb ook in belgie en duitsland korte tijd gewoond, wereld burger :P


nog tips voor Riga? Daar ga ik over 2 weken een paar dagen naartoe ;)
 
Je gaat toch niet zeggen dat we een Limburger (uit Venlo?) nog uit moeten gaan leggen wát een "Selfie" is en wat niet, hè :(

Maareh, Bochten genoeg hier in de buurt én uiteraard WEL-KOM!! :P


Zondag tijd?
Weer een keer een eitje gaan eten in vianden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan