Tilburg Topic Deeltje 17: komkommertijd in de kruikenstad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vuile gorre koekwouzen hebben hier weer een zooi pekel neergeflikkerd,kan ik weer wachten dat het mot gaan plenzen voordat de speed eruit mag.

Rukzooi,was net weer een beetje aan het genieten op den brommert.
 
Hoi

Ik wil graag mijn nieuwe aanwinst showen. mijn Mille is de deur uit en dit is mijn nieuwe fiets. alleen de Akra's worden nog uitgewisseld voor mijn Leovince. Helaas ;(
Vrijdag ga ik hem ophalen. Dus hopen op mooi weer dit weekend.

Ik wil hem nog beetje sportiever maken. Dus als iemand ideeen heeft over stickers enz....

Edd
full
 
Een "mille" zonder kuipen.... is toch ook gewoon een mlile ?

RSV vs. RSV-R

Mooi apparaat... IMHO :Y
 
Laatst bewerkt:
Vuile gorre koekwouzen hebben hier weer een zooi pekel neergeflikkerd,kan ik weer wachten dat het mot gaan plenzen voordat de speed eruit mag.

Rukzooi,was net weer een beetje aan het genieten op den brommert.
'
Zij, die wel gewoon dagelijks rijden en niet zo miepen zijn toch best blij dat ze vanochtend een beetje pekel hebben neergelegd zodat sommigen van ons toch veilig op de motor konden stappen :+

Dan was je em toch gewoon na het rijden man :] Ik heb mn gloednieuwe SV destijds de hele winter door de pekel gereden en spoelde en waste hem na het rijden altijd gelijk. Na de winter zag de motor er nog steeds uit alsof hij rechtstreeks uit de showroom kwam. Het is een motor hoor, geen suikerklontje :')
 
'
Zij, die wel gewoon dagelijks rijden en niet zo miepen zijn toch best blij dat ze vanochtend een beetje pekel hebben neergelegd zodat sommigen van ons toch veilig op de motor konden stappen :+

Dan was je em toch gewoon na het rijden man :] Ik heb mn gloednieuwe SV destijds de hele winter door de pekel gereden en spoelde en waste hem na het rijden altijd gelijk. Na de winter zag de motor er nog steeds uit alsof hij rechtstreeks uit de showroom kwam. Het is een motor hoor, geen suikerklontje :')
oke" je heb gelijk ....Sollie :+
 
Jij was toch al aan het lessen?

Iig succes !! *D

Jaja, heb al 14 lessen op zitten en sinds ik mn brommer heb (serieus, brommer, 50cc 1 cilinder, 25km/h -O- Tomosje) gaat t een stuk beter, misschien wel omdat ik dan meer t gevoel krijg van gooien e.d. Anyway als alles goed gaat hou ik jullie allemaal op de hoogte en krijgen jullie zaterdag avond alle foto's te zien 8-)
 
Laatst bewerkt:
Jaja, heb al 14 lessen op zitten en sinds ik mn brommer heb (serieus, brommer, 50cc 1 cilinder, 25km/h -O- Tomosje) gaat t een stuk beter, misschien wel omdat ik dan meer t gevoel krijg van gooien e.d. Anyway als alles goed gaat hou ik jullie allemaal op de hoogte en krijgen jullie zaterdag avond alle foto's te zien 8-)

Ik bedoelde er niks mee hoor maar ik wist niet dat je al mocht lessen als je je theorie nog niet had, vandaar dus ;)
 
hij had al een auto rijbewijs dus mag je gelijk de weg op ........................ :Y


het is wel handig om eerst "wakker" te worden en dan pas te gaan rijden Lucie, Je zag duidelijk aan de meeste auto's dat ze waren schoongekrabt vanmorgen, tenminste de meeste :Z
 
Hoi

Ik wil graag mijn nieuwe aanwinst showen. mijn Mille is de deur uit en dit is mijn nieuwe fiets. alleen de Akra's worden nog uitgewisseld voor mijn Leovince. Helaas ;(
Vrijdag ga ik hem ophalen. Dus hopen op mooi weer dit weekend.

Ik wil hem nog beetje sportiever maken. Dus als iemand ideeen heeft over stickers enz....

Edd[afbeelding]

a nog zo'n tuono hier in het topic -O-






:+

Mooi ding hoor, veel plezier er mee
 
Een "mille" zonder kuipen.... is toch ook gewoon een mlile ?

RSV vs. RSV-R

Mooi apparaat... IMHO :Y
Een Mille met kuipen is pijn in je nek en polsen. Een Mille zonder kuipen is heerlijk rechtop.
Vorig weekend even proef gereden..

Fanatstisch!!!

Zijn er nog meer Tuonorijders onder ons??

Edd
 
hij had al een auto rijbewijs dus mag je gelijk de weg op ........................ :Y


het is wel handig om eerst "wakker" te worden en dan pas te gaan rijden Lucie, Je zag duidelijk aan de meeste auto's dat ze waren schoongekrabt vanmorgen, tenminste de meeste :Z


Dat auto s gekrabt zijn wil niet zeggen dat ze hier ook automatisch strooien :?
De wegen waren droog dus vaak strooien ze hier dan niet. Ik heb nergens gezegd dat ik niet in de gaten had dat het had gevroren.
 
Hoi

Ik wil graag mijn nieuwe aanwinst showen. mijn Mille is de deur uit en dit is mijn nieuwe fiets. alleen de Akra's worden nog uitgewisseld voor mijn Leovince. Helaas ;(
Vrijdag ga ik hem ophalen. Dus hopen op mooi weer dit weekend.

Ik wil hem nog beetje sportiever maken. Dus als iemand ideeen heeft over stickers enz....

Edd[afbeelding]


Mooie motor !!!


En voor onderhoud weten we nog wel een adresje.
 
Mooie fiets :}
Hoi

Ik wil graag mijn nieuwe aanwinst showen. mijn Mille is de deur uit en dit is mijn nieuwe fiets. alleen de Akra's worden nog uitgewisseld voor mijn Leovince. Helaas ;(
Vrijdag ga ik hem ophalen. Dus hopen op mooi weer dit weekend.

Ik wil hem nog beetje sportiever maken. Dus als iemand ideeen heeft over stickers enz....

Edd[afbeelding]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan