Tilburg Topic Deeltje 17: komkommertijd in de kruikenstad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naja, ik ben gisteren nog wel naar mcrijen geweest.. waarom strooien ze uberhaubt? het heeft sinds zondagavond niet meer geregend :s

Vanavond maar even me fiets afspuiten met koud water :/

Bruggen, viaducten en op en afritten kunnen toch nog verraderlijk opvriezen door het vocht in de lucht dus dat zal wel de reden zijn.
 
Bruggen, viaducten en op en afritten kunnen toch nog verraderlijk opvriezen door het vocht in de lucht dus dat zal wel de reden zijn.

Hmm :(

Naja dan maar de motor nog een weekje laten staan -O- Gaat komende tijd weer vriezen + vrijdag kans op sneeuw :/
 
Laatst bewerkt:
Denk ook een hornet als ie slim is.
Graag thee met suiker!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kwam ik Redrider toevallig rond 17:10 uur tegen op de zwartevogel, op de op/afrit bij Goirle ?
 
Laatst bewerkt:
bij de katsbogten (A58-N630 Blaakweg)
ja dat kan wel rond die tijd ja..
Jij was zeker niet op de motor?
:W

Nope .... Ik stond vanmorgen vroeg de ruiten van m'n auto weer schoon te krabben, dus 't is nog géén weer voor me om met de fiets te gaan rijden ;)

Heb sowieso meestal te veel rommel mee te slepen, en dat gaat niet écht lekker op een SS zonder koffers en dergelijken.
 
Nope .... Ik stond vanmorgen vroeg de ruiten van m'n auto weer schoon te krabben, dus 't is nog géén weer voor me om met de fiets te gaan rijden ;)

Heb sowieso meestal te veel rommel mee te slepen, en dat gaat niet écht lekker op een SS zonder koffers en dergelijken.


ach, een beetje creatief zijn
full
 
Ik bedoelde er niks mee hoor maar ik wist niet dat je al mocht lessen als je je theorie nog niet had, vandaar dus ;)


Je hoeft nog niet geslaagd te zijn voor je theorie voor het deel voertuigbeheersing (AVB deel van het praktijk examen). Je moet wel in het bezit zijn van je theoriecertificaat als je het afrondende praktijkdeel , AVD ( de weg op) wilt afronden. Iemand die niet in het bezit van rijbewijs B mag zonder theoriecertificaat niet eens starten aan het AVD deel.............tot zover ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan