Tilburg Topic Deeltje 17: komkommertijd in de kruikenstad

Status
Niet open voor verdere reacties.
2 weken is zelfs minimaal, 1e week in de provincie waar het kind geboren is en dan alle documenten tekenen bij diverse instanties. Daarna Chinees paspoort en visum laten maken en dat moet weer in Beijing bij de Nederlandse ambassade.
In de dagen dat je rust hebt kun je dan nog wat dingen gaan bekijken zoals: Chinese muur/zomerpaleis/verboden stad/zijdenmarkt enz.

Is op zich een behoorlijke tijdssspanne. Is dat bewust om wat rust in te bouwen, of meer vanwege de burocratie aldaar?

Volgens de snel bekeken foto's vindt Amber het allemaal wel mooi trouwens!
 
2 weken is zelfs minimaal, 1e week in de provincie waar het kind geboren is en dan alle documenten tekenen bij diverse instanties. Daarna Chinees paspoort en visum laten maken en dat moet weer in Beijing bij de Nederlandse ambassade.
In de dagen dat je rust hebt kun je dan nog wat dingen gaan bekijken zoals: Chinese muur/zomerpaleis/verboden stad/zijdenmarkt enz.


Veel stempeltjes en papieren dus.

Nou ja, China is heel erg mooi én ze kunnen daar uitstekend koken, dus daar verblijven is zeker geen straf. Veel plezier en geluk komende weken!
 
Ook van mijn kant gefeliciteerd met de kleine en mogen jullie er lekker van genieten.
 
gefeliciteerd romy!

pucca.jpg
 
Sow ... hier de Zümo zometeen ook weer eens even voorzien van de nieuwste kaart (net "gekocht" in de port-119-shop). Kan ik hier in de buurt de weg misschien óók weer gevonden krijgen na al die verbouwingen :+
 
Gisteren hebben we onze dochter Amber in de armen mogen sluiten. We zitten deze week nog in Nanning en reizen in het weekend weer terug naar Beijing om daar nog een week te zitten en met de juiste documenten terug naar nederland te kunnen. We zijn te volgen op: dereisnaaronzepucca.punt.nl Daar staan ook foto's van onze dochter met haar trotse ouders.

*O* *O* *O* gefeliciteerd kerel *O* *O* lekker genieten maar :)
 
Gisteren hebben we onze dochter Amber in de armen mogen sluiten. We zitten deze week nog in Nanning en reizen in het weekend weer terug naar Beijing om daar nog een week te zitten en met de juiste documenten terug naar nederland te kunnen. We zijn te volgen op: dereisnaaronzepucca.punt.nl Daar staan ook foto's van onze dochter met haar trotse ouders.


gefeliciteerd he *O*
 
ha ha gij mag niet meer rade.echt een toeval!
zag het aan het bamboe bed.
ze moest ook enorm lachen toen ze hoorde dat jullie zoveel moeite hadden met die oranje muur.
heeft jou maat goeie aankoop mee gedaan. :Y

Het oranje is niet zozeer het probleem, eerder de hoogte in combinatie met een te korte ladder ;), maar nog 1 keer die muur schilderen en dan is het klaar.
Het is zeker een mooi huis maar je kunt wel zien dat de vorige eigenaar geen klusser was ;)

hoe kom jij aan de verhalen dan erik?
ken jij nog mensen dan die ik ook ken.
of had je het van van rijswijk gehoord

Van billy en van die dikke tilburger met die bakkebaarden bij jou in het gebouw + het verhaal wat m'n maat vertelde moest het wel van jou vriendin zijn geweest
 
Ster trouwens vanmiddag gespot op haar fazer op de burgemeester bechtweg net voorbij afslag loon op zand.
Ik had te laat door dat jij het was. Deze week ben ik daar in de buurt aan het werk.
 
Gisteren hebben we onze dochter Amber in de armen mogen sluiten. We zitten deze week nog in Nanning en reizen in het weekend weer terug naar Beijing om daar nog een week te zitten en met de juiste documenten terug naar nederland te kunnen. We zijn te volgen op: dereisnaaronzepucca.punt.nl Daar staan ook foto's van onze dochter met haar trotse ouders.


*O* *O* GEFELICITEERD en VEEL GELUK *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Ster trouwens vanmiddag gespot op haar fazer op de burgemeester bechtweg net voorbij afslag loon op zand.
Ik had te laat door dat jij het was. Deze week ben ik daar in de buurt aan het werk.

Aha; dat wordt deze week dus weer letten op een rode Volvo en zwaaien :P
full


Twee keer gespot in 1 dag op dezelfde weg; het moet toch niet gekker worden :')
 
Laatst bewerkt:
Het oranje is niet zozeer het probleem, eerder de hoogte in combinatie met een te korte ladder ;), maar nog 1 keer die muur schilderen en dan is het klaar.
Het is zeker een mooi huis maar je kunt wel zien dat de vorige eigenaar geen klusser was ;)Van billy en van die dikke tilburger met die bakkebaarden bij jou in het gebouw + het verhaal wat m'n maat vertelde moest het wel van jou vriendin zijn geweest


ha ha oke.was inderdaad een hele hoge muur,kut met schilderen maar wel mooi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan