Bedankt lui,
Dit lijkt hem inderdaad te zijn.
Moet ook eerlijk zijn dat ik het concept van flat-tracker niet heel erg goed ken.
Ik zag deze kont toevallig gisteren voorbij komen in een advertentie op marktplaats (niet los, maar deze was ook gebruikt bij een project welke nu in de verkoop ging) vandaar dat ik ervan uit ging dat deze zo kant en klaar gekocht kon worden.
Mochten jullie nog tips en tricks hebben dan hoor ik het graag.
Voor de rest word het gewoon echt een motor naar mijn smaak.
Aah oke,
Dus de carburateurs reinigen kan ook geen kwaad.
Ik heb hem wel horen lopen overigens, maar dus wel nadat er aan die pilot screw is gedraaid. Nu in combinatie met de choke die weer werkt wil die dus niet aanslaan. Naar mijn weten is die schroef dus de enigste die niet meer in zijn originele stand staat.
Ps. aan die pilot screw(s) moet je niet teveel draaien. Als jouw motor ooit fatsoenlijk heeft gelopen dan zullen de carbs wel vuil zijn. Even naar de pomp en een flesje injector reiniger (jep, werkt prima ook bij carbs) in je tank gooien. Tank zo goed als leeg rijden en als die motor dan nog steeds zo slecht loopt dan de carbs ultrasoon (laten) reinigen.
Draaien aan stelschroeven heeft over het algemeen geen zin
Ps.2 draai die pilot screw (of meerdere) helemaal in en dan 2 en halve slag naar buiten, zou voldoende moeten zijn.
Zijn dit allemaal honda achterbruggen? Past die enkele toevallig op een cbr 600 rr 2005?Leuke plannen!
Mocht je nog zo'n achterbrug zoeken zoals op jouw inspiratie plaatje stuur mij rustig een PM.
Heb nog zoiets liggen namelijk
[afbeelding]
Dat had ik eigenlijk zelf ook wel kunnen bedenkenZonder totale reconstructie van link systeem en uitlaat? Nee.