• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

TIP : KAWA ZXR Koelvinschakelaar

Herr Flick

MF veteraan
Lid geworden
25 feb 2003
Waarderingsscore
7
Heb je een kawa zxr750, en je hebt je koelvinschakelaar kapot(thermokoppeltje) ga dan NIET naar de kawadealer voor een nieuwe maar neem je ouwe mee naar een automaterialenzaak. Ik weet dat Nissan of Toyota dezelfde heeft alleen zo'n 60 % goedkoper!! :)

Heb zelf eens een ZXr gehad voor de handel, en die had het schakelaartje kapot, ze vroegen bij de kawa meer dan honderd guldens!Heb toen het ding eruit geschroefd,meegenomen naar zo'n shop, in een groot boek met allemaal thermokoppeltjes gekeken, en voila daar stond ie tussen! kosten 30 gulden!

Uitwendig iedentiek,ook de graden!

Mooi toch 8-)

Suc6

John :]

Heb je een kawa zxr750, en je hebt je koelvinschakelaar kapot(thermokoppeltje) ga dan NIET naar de kawadealer voor een nieuwe maar neem je ouwe mee naar een automaterialenzaak. Ik weet dat Nissan of Toyota dezelfde heeft alleen zo'n 60 % goedkoper!! :)

Heb zelf eens een ZXr gehad voor de handel, en die had het schakelaartje kapot, ze vroegen bij de kawa meer dan honderd guldens!Heb toen het ding eruit geschroefd,meegenomen naar zo'n shop, in een groot boek met allemaal thermokoppeltjes gekeken, en voila daar stond ie tussen! kosten 30 gulden!

Uitwendig iedentiek,ook de graden!

Mooi toch 8-)

Suc6

John :]

Zeker mooi!!! Als jij dan ook nog zou kunnen vertellen van welk type auto dat was scheelt dat voor de volgende die het nodig heeft een hoop zoekwerk.

Thanx voor de tip :}

Zeker mooi!!! Als jij dan ook nog zou kunnen vertellen van welk type auto dat was scheelt dat voor de volgende die het nodig heeft een hoop zoekwerk.

Thanx voor de tip :}

Ik weet zo echt niet meer van welk type auto dit was, het was in ieder geval een nissan of een toyota!
Het is alweer 2 jaar geleden dat ik dit uitgezocht heb....
Maar ze hebben bij de automaterialenzaak een heel mooi boek met foto's en technische specificaties van alle thermokoppeltjes.
Ik heb het hele boek na moeten snuffelen, jullie hebben al het voordeel dat je in ieder geval maar max. 2 merken moet controleren. :)
Ik heb nog wel een vaag fotootje waar het thermokoppeltje op staat(kapotte)

Suc6 met zoeken! :P

John

full

Heeft er iemand ook een dergelijke tip voor een GPX 600R (BJ '96), is deze toevallig hetzelfde als in een ZXR. Dat ding is bij mij het afgelope weekend naar de haaien gegaan |(

Terug
Bovenaan Onderaan