• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Tipje voor geldwinning MF

Nick Name

MF legend
Lid geworden
12 apr 2002
Waarderingsscore
947
aan de modjes/adjes

Als ik het goed begrijp hebben jullie zelf behoorlijk wat aanpassingen/toevoegingen geschreven op Active Topics. Is het geen idee om deze te gaan verkopen aan andere fora die ook active topics draaien?

De opbrengsten zouden dan mooi in het MF gestopt kunnen worden :P

Het is maar een idee....

denk niet dat dat werkt je kan alles overal downloaden omdat het open source is.
Leuk idee maar niet haalbaar

activetopics is volgens mij geen gratis software :X

activetopics is volgens mij geen gratis software :X

Tis toch php of niet? is vast wel iemand die zijn code vrij heeft gegeven op internet die je dan naar eigen smaak kan veranderen.

Dus daarom geen markt ervoor.

Tis toch php of niet? is vast wel iemand die zijn code vrij heeft gegeven op internet die je dan naar eigen smaak kan veranderen.

Dus daarom geen markt ervoor.

Ik bedoel ook alleen maar de add-ons die geschreven zijn op de active-topic source

ok maar dan andersom waarom zou iemand dat kopen?

een kleine site heeft er geen geld voor en een groots opgezette site maakt het zelf. lijkt mij

ik heb ff gekeken en idd geen gratis software mijn excuses ;)

ok maar dan andersom waarom zou iemand dat kopen?

een kleine site heeft er geen geld voor en een groots opgezette site maakt het zelf. lijkt mij

ik heb ff gekeken en idd geen gratis software mijn excuses ;)

Heb je ook wel weer gelijk in...

het was maar een brainfart

Is denk ik niet echt een optie inderdaad...

AT is geen freeware, en heel veel aanpassingen zijn speciaal voor MF geschreven.

Doe maar niet :)

Kas vullen: 1 oproep en iedereen wil betalen. Overmaken doen motorrijders niet, als je ze tegenkomt kun je geld krijgen zo veel je wilt :}

(ik ben penningmeester van een motorclub en ken mijn pappenheimers inmiddels)

Da's dan toch goed gegaan?

Dat hebben we idd wel eens eerder gedaan en dat is toen ook idd goed gegaan. Maar zolang het kan, proberen we het natuurlijk met de middelen die we hebben op te lossen. :)

Terug
Bovenaan Onderaan