Tips om slot onder buddyseat vast te maken

Le Gsx-R on

Rookie
1 nov 2005
3
0
Venray
Ik heb een slot wat ik graag wil meenemen als ik ga rijden.
Ik kan hem gemakelijk kwijt onder mijn buddy seat dus dat is niet het probleem.
Ik wil hem graag vast maken zodat hij niet kan gaan schuiven tijdens het rijden heeft er iemand tips????????????
 
Ik heb een abus schijfremslot en heb daar zo'n frutseltje voor besteld voor 14 euries:

sh37m_dt.jpg
 
Als je zo'n U-vormig slot hebt, dan haal je in de bouwmakt even 2 "zadeltjes" (van die beugeltjes waar electriciteits-leidingen, waterleidingen, of gasleidingen mee aan de muur bevestigd worden dus ...) en die schroef je onder je buddy vast. Daar kun je mooi je slot in vasthaken, en niks verschuift nog!

:Y
 
Ik heb een slot wat ik graag wil meenemen als ik ga rijden.
Ik kan hem gemakelijk kwijt onder mijn buddy seat dus dat is niet het probleem.
Ik wil hem graag vast maken zodat hij niet kan gaan schuiven tijdens het rijden heeft er iemand tips????????????
ik haal seatcover er vanaf en maak hem vast aan het subframe en zet seatcover er weer op
Uhm, waar laat jij je papieren, portomonaie, huissleutels :?
huissleutel schroef je aan je motorsleutel vast en bij je papieren stop je je bankpas of geld en dat ga jij niet vernemen als je op je plaat gaat.
[small
]of jij neemt alleen maar muntgeld mee dan heb ik niks gezegt[/size]
 
Laatst bewerkt:
Had nog een heel stuk van dat geluidsisolerende noppenschuim liggen, dat heb ik op maat gemaakt en in het kontje gedouwt, nu blijft alles lekker liggen zonder gerammel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan