• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

TK 2 juni circuitdag Assen orginele uitlaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke groep betreft dit? Ik ben op zoek naar een beginnersgroep waarbij ik in ieder geval wordt voorgereden.

Dit is de groep minder snel, maar als je je 's ochtends meldt op Assen kun je je eenvoudig over laten plaatsen naar een beginners of snellere groep.

Dit is de groep minder snel, maar als je je 's ochtends meldt op Assen kun je je eenvoudig over laten plaatsen naar een beginners of snellere groep.

_O-

ech nie, alleen als er uitvallers zijn.
die zullen er uiteindelijk wel zijn, maar eenvoudig overplaatsen als je er vroeg bent is onzin.

desalniettemin een Kick, word mooi weer Woensdag en ik ben dr ook! :Y

Afgelopen 3 keer dat ik geweest ben kon ik me laten overplaatsen, misschien just luck :+

als dat zo is vol lof!! :Y

ik heb me tot nu altijd laten overzetten maar slechts na de middag.
geld trouwens voor elke organisatie.

het is natuurlijk ook zo dat als je een beginner bent en je in de verkeerde groep zit ze je wel moeten verplaatsen _O-

Ik zie op de website van mssl dat er deze dag alleen minder snel en snel wordt gereden. Dan lijkt het mij niet mogelijk om in een beginnersgroep of cursus 1 te rijden. Wat is het verschil tussen beide laatst genoemde?

Het valt me trouwens op dat er op assen bijna alleen maar minder snel en snel gereden wordt, en dat er voor beginners niet zoveel gelegenheden zijn.

Ik zie inderdaad dat er woensdag maar 2 groepen zijn. Aangezien ik nog niet eerder de cursus heb gedaan of in de beginnersgroep heb gereden kan ik je niet vertellen wat het verschil hiervan is.

Heb je al eerder op een circuit gereden?

beginners rijden 2.30 2.20
gevorderd 2.20 2.10
en minder snel 2.10 2.0
en snel onder de 2.0

aangezien er vaak 3 groepen zijn zitten er veel verschillende rijders in minder snel.

eenmaal beginners groep is vaak ook de laatste keer en dus maakt iedereen de over stap.
als je het circuit de eerste sessie verkent en je ben goed vertrouwd met je motor dan kun je ook in minder snel rijden, ws achteraan maar ach :]

Kick voor mijn maatje. Had ik een keer vrij om te komen kijken, doe je de handel in de verkoop :X

:+

*kick*...nog maar 2 dagen te gaan. Het wordt prima weer voor een dagje knallen op Assen mensen!

Ik heb een aantal keer op Zandvoort gereden. Snelste tijd 2:19. Ik weet dat Assen een veel sneller circuit is qua bochtensnelheden, dus ik denk niet dat het verstandig is voor mij om in de minder snel groep te gaan rijden.

Ik heb een aantal keer op Zandvoort gereden. Snelste tijd 2:19. Ik weet dat Assen een veel sneller circuit is qua bochtensnelheden, dus ik denk niet dat het verstandig is voor mij om in de minder snel groep te gaan rijden.

Denk het juist wel, je zult nog ruim boven de 2:00 rijden op Assen (zeker als het je eerste keer is!) Richtlijn rondetijdtijd op Assen is ongeveer rondetijd op CPZ - 10 seconden.

Ik zeg € 50,- ?

Onze koopjes jager is weer actief, biedt standaard veel en veel te weinig voor spullen. Zo bood hij ooit eens de helft van mij vraagprijs voor mijn oude motor en dan ook nog denken dat hij serieus genomen wordt ...

Onze koopjes jager is weer actief, biedt standaard veel en veel te weinig voor spullen. Zo bood hij ooit eens de helft van mij vraagprijs voor mijn oude motor en dan ook nog denken dat hij serieus genomen wordt ...

Is die dag niets voor jou dan Hyper? Je hebt toch een andere/nieuwe R6 aangeschaft voor het circuit?

(sorry voor de topicvervuiling Patje...is een verkapt kickje ;) )

Hoi HyperX ,

Over welk fietske hebben we het ?

-----------------

En een circuitdag verkopen 22 uur voor aanvang gaat meestal niet zo gemakkelijk en zeker niet voor de hoofdprijs !

Vreemde reactie btw , je kan het ook zien als gunst om er iemand last minute vanaf te helpen . ( iets is beter dan niets )
En de aanbieder mag ook zelf antwoorden , hij heeft tenslotte de keuze , toch ? :Y

Veel succes met de verkoop ;)

M.v.G. SV-Twinracer :W :] :W

Misschien toch iets voor jou , HyperX ? :] 8-)

Is die dag niets voor jou dan Hyper? Je hebt toch een andere/nieuwe R6 aangeschaft voor het circuit?

(sorry voor de topicvervuiling Patje...is een verkapt kickje ;) )

Fiets staat in de schuur, wacht nog op de uitlaat en wat carbon frame protectie alvorens hij ingedraaid moet worden op de testbank voordat ik er mee het circuit op ga ;)

Anders had ik de dag al lang overgenomen, heb nog vrij ook :+

Hoi HyperX ,

Over welk fietske hebben we het ?

-----------------

En een circuitdag verkopen 22 uur voor aanvang gaat meestal niet zo gemakkelijk en zeker niet voor de hoofdprijs !

Vreemde reactie btw , je kan het ook zien als gunst om er iemand last minute vanaf te helpen . ( iets is beter dan niets )
En de aanbieder mag ook zelf antwoorden , hij heeft tenslotte de keuze , toch ? :Y

Veel succes met de verkoop ;)

M.v.G. SV-Twinracer :W :] :W

Misschien toch iets voor jou , HyperX ? :] 8-)

R6 2005, heb je eind vorig jaar/begin dit jaar eens op geboden ;)

150 is een vraagprijs, dan daar nog 1/3 van bieden vind ik gewoonweg zielig. Snap best dat het lastig kan zijn om er vanaf te komen, maar voor dat geld zou ik mijn dag niet verkopen.

Fiets staat in de schuur, wacht nog op de uitlaat en wat carbon frame protectie alvorens hij ingedraaid moet worden op de testbank voordat ik er mee het circuit op ga ;)

Anders had ik de dag al lang overgenomen, heb nog vrij ook :+

:) Op zo'n fiets...
Maar er wordt dit seizoen nog wel gereden?

No worries Longneck ;)
Als dit tot een goede deal leidt zal ik een biertje voor je regelen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan