• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

TK 2 juni circuitdag Assen orginele uitlaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke groep betreft dit? Ik ben op zoek naar een beginnersgroep waarbij ik in ieder geval wordt voorgereden.

Dit is de groep minder snel, maar als je je 's ochtends meldt op Assen kun je je eenvoudig over laten plaatsen naar een beginners of snellere groep.

Dit is de groep minder snel, maar als je je 's ochtends meldt op Assen kun je je eenvoudig over laten plaatsen naar een beginners of snellere groep.

_O-

ech nie, alleen als er uitvallers zijn.
die zullen er uiteindelijk wel zijn, maar eenvoudig overplaatsen als je er vroeg bent is onzin.

desalniettemin een Kick, word mooi weer Woensdag en ik ben dr ook! :Y

Afgelopen 3 keer dat ik geweest ben kon ik me laten overplaatsen, misschien just luck :+

als dat zo is vol lof!! :Y

ik heb me tot nu altijd laten overzetten maar slechts na de middag.
geld trouwens voor elke organisatie.

het is natuurlijk ook zo dat als je een beginner bent en je in de verkeerde groep zit ze je wel moeten verplaatsen _O-

Ik zie op de website van mssl dat er deze dag alleen minder snel en snel wordt gereden. Dan lijkt het mij niet mogelijk om in een beginnersgroep of cursus 1 te rijden. Wat is het verschil tussen beide laatst genoemde?

Het valt me trouwens op dat er op assen bijna alleen maar minder snel en snel gereden wordt, en dat er voor beginners niet zoveel gelegenheden zijn.

Ik zie inderdaad dat er woensdag maar 2 groepen zijn. Aangezien ik nog niet eerder de cursus heb gedaan of in de beginnersgroep heb gereden kan ik je niet vertellen wat het verschil hiervan is.

Heb je al eerder op een circuit gereden?

beginners rijden 2.30 2.20
gevorderd 2.20 2.10
en minder snel 2.10 2.0
en snel onder de 2.0

aangezien er vaak 3 groepen zijn zitten er veel verschillende rijders in minder snel.

eenmaal beginners groep is vaak ook de laatste keer en dus maakt iedereen de over stap.