TK: Banden o.a. Supercorsa's, Rensports, Sportmax

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je ook weleens achterbandjes met de maat 160/60-17?
Zelden heb ik er eentje in deze maat en daarnaast heb ik al een heel aantal "reserveringen".
Maar als ik er eentje heb en de gereserveerde hebben hem niet nodig dan staat hij natuurlijk in het topic hier.
 
pfff ben weer thuis. 2de rontonde ontbraken de borden wederom dus
het was weer even zoeken :+ . Maar het is allemaal gelukt *D
Tot volgende keer maar weer dan weet ik het wel te vinden (hoop ik ;) )
 
Michael,
was ooit al bij je voor een set banden. Nu zaterdag (omstreeks 18u) ben ik in de buurt van Rotterdam. Indien mogelijk kom ik graag enkele setjes (of losse achterbanden) ophalen. Ze moeten niet geplaatst worden. Kan dat ???

Nodig 180/55/17 : 3 stuks (Metzeler of Supercorsa)
en 120/70/17 of 60/17

Alvast bedankt
 
Michael,
was ooit al bij je voor een set banden. Nu zaterdag (omstreeks 18u) ben ik in de buurt van Rotterdam. Indien mogelijk kom ik graag enkele setjes (of losse achterbanden) ophalen. Ze moeten niet geplaatst worden. Kan dat ???

Nodig 180/55/17 : 3 stuks (Metzeler of Supercorsa)
en 120/70/17 of 60/17

Alvast bedankt
Geen probleem zaterdag, maar bel me op de dag als je onze kant op komt dan zorg ik dat er ben en hoef ik er niet de hele dag voor thuis te blijven. Ik ben toch in de buurt en altijd in een half uurtje weer thuis als je me belt.

Michael 06-25483086
 
Geen probleem zaterdag, maar bel me op de dag als je onze kant op komt dan zorg ik dat er ben en hoef ik er niet de hele dag voor thuis te blijven. Ik ben toch in de buurt en altijd in een half uurtje weer thuis als je me belt.

Michael 06-25483086

OK, dan bel ik je een uurtje voor ik er ben ofzo. Wat is het beste (meeste profiel) wat je nog hebt liggen? Zelf heb ik enkel achter nodig, een vriend van me wil een setje. Ik ben niet zo merkgebonden, die vriend heeft liefst Metz of Pirelli
 
He Michael,

Als nog iets moois hebt liggen in 120/60 - 160/60 voor mijn Aprilia RS250 dan zou ik het ook graag horen! pirelli diablo/supercorsa, dunlop, metzeler maakt me niet zoveel uit. Alvast bedankt, Groetjes!
 
He Michael,

Als nog iets moois hebt liggen in 120/60 - 160/60 voor mijn Aprilia RS250 dan zou ik het ook graag horen! pirelli diablo/supercorsa, dunlop, metzeler maakt me niet zoveel uit. Alvast bedankt, Groetjes!

:^

Voor een rgv 250 150/60/17 of 160/60/17 liefst supercorsa
 
OK, dan bel ik je een uurtje voor ik er ben ofzo. Wat is het beste (meeste profiel) wat je nog hebt liggen? Zelf heb ik enkel achter nodig, een vriend van me wil een setje. Ik ben niet zo merkgebonden, die vriend heeft liefst Metz of Pirelli
Dan denk ik Pirelli al maakt het niet zo veel uit.
Ik hoor je morgenmiddag wel.
Tot morgen.
 
He Michael,

Als nog iets moois hebt liggen in 120/60 - 160/60 voor mijn Aprilia RS250 dan zou ik het ook graag horen! pirelli diablo/supercorsa, dunlop, metzeler maakt me niet zoveel uit. Alvast bedankt, Groetjes!

De voorband heb ik wel, een dunlop d208, Bridgstone BT56 of een BT12 en een Metzeler Z1. De achterband helaas daar kan ik je niet mee helpen.
 
He Michael,

Sorry maar aan alleen de voorband heb ik helaas niet veel, ik heb echt een setje nodig! maar toch bedankt, als er toch nog iets binnen mocht komen hoor ik het graag.. Groetjes!
 
Ik hoop dat je nog een paar bandjes hebt liggen.

Ik heb nl nodig:

1x achter band 130/80 18 maar het mag ook een 90 ipv een 80 zijn

ik hoor het wel. gr Pat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan