TK: Bloedmooie Ducati 916

Status
Niet open voor verdere reacties.
rijbewijs kwijt ???
en dan ga je die duc weg doen ???
:?
over n paar weken heb je je rijbewijs weer terug joh

en trouwens je heb je studie financering toch ????
 
DAMN!! Das echt klote smit. Hoop dat je je papiertje snel weer terug heb!

Sterkte en succes! -O-
 
Kl.... voor je, maar denk na voordat je zo n mooie fiets verkoopt! Over paar dagen heb je em weer terug en krijg je misschien spijt?
 
In smit's ogen rust er een vloek op die fiets...
eerste ellende met z'n standaard en een verhaal over ducktape :X ... en nu ook nog z'n roze papiertje |(
Verkoop h'm maar die fiets, maar wel met eer.
Succes met de verkoop!
 
Tsja dat krijg je als je ducati rijd .... dan hebben de agenten geen medelijden meer he :P
 
Tsja dat krijg je als je ducati rijd .... dan hebben de agenten geen medelijden meer he :P

niet altijd.
meneer de motoragent heeft mij een keer laten gaan van een veel te zwaare overtreding omdat tie vond dat ik een mooie motor had.. (athans dat denk ik, een andere reden zou niet kunnen)
 
In smit's ogen rust er een vloek op die fiets...
eerste ellende met z'n standaard en een verhaal over ducktape :X ... en nu ook nog z'n roze papiertje |(
Verkoop h'm maar die fiets, maar wel met eer.
Succes met de verkoop!


Hoho, er rust zeker geen vloek op. Dat 't boutje v/d standaard eraf trilt komt vaker voor, zit nu ook gewoon weer een nieuwe in (met borgmoer ;) ). Maar ik ben enorm tevreden over me duc, jammer alleen dat 't zo eindigd.
 
Hoho, er rust zeker geen vloek op. Dat 't boutje v/d standaard eraf trilt komt vaker voor, zit nu ook gewoon weer een nieuwe in (met borgmoer ;) ). Maar ik ben enorm tevreden over me duc, jammer alleen dat 't zo eindigd.
:X
 
niet altijd.
meneer de motoragent heeft mij een keer laten gaan van een veel te zwaare overtreding omdat tie vond dat ik een mooie motor had.. (athans dat denk ik, een andere reden zou niet kunnen)

nee joh, hij had gewoon een oogje op je... dat heb je he, met een rode motor...

sorry Smit... zie ht maar als een kick :9
 
nee joh, hij had gewoon een oogje op je... dat heb je he, met een rode motor...

sorry Smit... zie ht maar als een kick :9

Jij blijft ook maar uit de onverwachte hoek komen he! maar je een keer in t echt laten zien, ho maar! :Z
:W
 
klote zooi :N '(

Zo'n mooie fiets.
Als je het echt 100% zeker weet dat je hem weg doet ga je dr zeker iemand gelukkig mee maken. Zeker hoe ik je ken en hoe je met je spullen om gaat is i gewoon top.

Sterkte ff -O-
 
'( Hij is net opgehaald... ;(

Nou ja de nieuwe eigenaar heeft er een schitterende machine voor!! :]
 
Van harte met de verkoop.....denk ik.

Verander je sig nog ff ;)


mwah, gemengde gevoelens. Nadeel is dat ie met elke km/h dat je ermee harder gaat rijden, hij 2x zo lekker gaat rijden, en dat gaat wennen (dat 2x zo hard rijden)...
Ik heb er in iedergeval wel van genoten de tijd dat ik em had 8-)
Hoog poserwaardig, genot om te rijden/sturen, heerlijke Ducati roffel uit de open dempers etc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan