tk bmw zeer nette r1100s

Status
Niet open voor verdere reacties.

boedhaman

Die hard MF'er
19 sep 2004
509
0
eindhoven
te koop bmw r1100s
Kleur zwart
bouwjaar 1999
km stand 12000.(bij dealer na te vragen)
Extra's : andere stuurhelften-andere kuipruit-witte knipperlichten-andere uitlaten met catvervanger(supersound) gechipt-witte knipperlichten en afdekkapje buddy.orginele uitlaten met cat zitten erbij-brede achtervelg
Net 12000km beurt gehad dus weer 10000km geen onderhoud.
Zeer nette motor en schade vrij. dealer onderhouden en een die verrassend snel is.
Intresse bel 0611303476
 
Laatst bewerkt:
ploatie en vraagprijs(dingen die toch op zeker anders worden gevraagd ;) )aub 8-)
 
full
prijs€7000
 
Laatst bewerkt door een moderator:
goed doe ik een bod van 5000 ,en als je dan weer een keer meer geluk hebt in je leven kun je hem terug kopen voor de zelfde prijs
 
zou u mij even wat duidelijke foto's kunnen mailen op jmwouters@wanadoo.nl en dan je uiterste prijs ed? :)
 
bull gisteren gebeld door broer van mavri(of zoiets)en die had intresse.
Hoor ik meer van,maar hij vond het een strakke motor.
Blijft hij toch een beetje in de familie van liefhebbers ;)
Maar moet nog ff tel afwachten of het dorgaat dus ik kan nog met andere gegaadigde rond de tafel zolang er niets zeker is
 
Tja kan ik me voorstellen girl maar hij moet eerst eens goed wakker geschud worden want hij is ook aan het kijken voor een andere jappanner.
Als je toch eenmaal een s gewend bent dan ga je toch niet op zo'n......zitten. :+
Dus we wachten af
 
Tja kan ik me voorstellen girl maar hij moet eerst eens goed wakker geschud worden want hij is ook aan het kijken voor een andere jappanner.
Als je toch eenmaal een s gewend bent dan ga je toch niet op zo'n......zitten. :+
Dus we wachten af

pssssss kheb 4 s'en gehad waar ik meer dan 70.000km mee gereden heb dus ik whoef niet meer wakker geschud te worden ;) als ik de mijne kwijt was zou ik m graag per direct van je overnemen. tot die tijd ben ik aan het beramem welke andere constructies er nog zijn
schop :+
 
zul je toch sneller moeten wezen dan mavtri.nog ff een ritje gemaakt .
hij is echt leuk hoor.
bij joppen had ik meteen bekijks van het winkelend publiek.
Reactie die je het meest hoort...mooie bike en wat een geluid niet wat je van een bmw verwacht
 
zul je toch sneller moeten wezen dan mavtri.nog ff een ritje gemaakt .
hij is echt leuk hoor.
bij joppen had ik meteen bekijks van het winkelend publiek.
Reactie die je het meest hoort...mooie bike en wat een geluid niet wat je van een bmw verwacht

hou ,m nou maar :Y
Die motor past gewoon bij jou,en over 1 jaar zeg je misschien: |( en wordt je heel erg :(
je gaat er Spijt van krijgen met eeh hoofdletter S :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan