TK: CBR600F 1995

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bounty

Die hard MF'er
23 sep 2003
255
0
Limmen
Helaas moet mijn Honda CBR600F weg en daarom bied ik hem hier te koop aan.

De motor is uit 1995 en heeft nu 52400 km op de teller. Bij plusminus 46000 km is er groot onderhoud gedaan waarbij o.a. het kleppenstellen is uitgevoerd (bij dit type motor moet dat ongeveer rond de 48000 gedaan worden) Tevens zijn de balhoofdlagers vervangen ivm slijtage.

De motor heeft een bos oval carbon demper, tevens zijn knipperlichten voor en achter in kleiner formaat en carbon look. Er zit een donkere race kuipruit op, en de spiegels zijn vervangen door een kleiner model.

De motor heeft een van de mooiere kleurstellingen van die tijd en is nog zo goed als krasvrij.

Dit was voor mij mijn eerste motor en ik heb er altijd met veel plezier op kunnen rijden en het is dus een prima "beginners" motor.

Mijn vraagprijs is 2800 euro onderhandelen is uiteraard mogelijk.

Voor serieuze biedingen, interesse of vragen graag contact via de mail: f_winder @ quicknet . nl(maar dan zonder spaties natuurlijk)


full
 
Laatst bewerkt:
Wat voor motor zoek je? Ik ga namelijk mijn gsxr600k6 wegdoen omdat ik een wat oudere motor wil gaan rijden '( Wil een beetje sleutelen enz en met de k6 vind ik dat zonde, tevens een schop :]
 
hallo,

Helaas is de kmstand en beetje aan de hoge kant!

toch wil ik een bod van 1800 uitbrengen.

Dag.
 
Helaas ben ik vergeten dit topic te laten sluiten ik heb de motor namelijk al verkocht.

In ieder geval bedankt voor de reacties.

Bij deze alsnog dus graag een slotje

Groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan