TK: Dainese Izalco lederen combi, maat 52, nieuw!

Status
Niet open voor verdere reacties.

profrank

Rookie
24 apr 2005
13
0
Beste Motor-Forum.nl bezoekers,

Dit pak heb ik gekocht in de D-Store, de officiele Dainese winkel, in Rome (een aanrader om even te bezoeken, vlakbij de Piazza del Popolo). Helaas was ik met het vliegtuig en kon ik het pak niet 'proefrijden' en nu in Nederland aangekomen, zit het pak voor mij toch niet goed genoeg. :N

Dainese Combi Izalco
Zwart/grijs
Maat 52

Link naar de officiele Dainese website:
http://dainese.com/eng/articolo.asp?cat=1,2,3,7&nome=IZALCO&articolo=1533555/2533555

Het pak is nieuw. Ik heb er drie keer een rondje mee om de kerk gereden.

Het Dainese onderhoudssetje voor het leer en zelfs de originele Dainese kleerhanger krijg je erbij. ;)

Nieuwprijs van het pak is 899 euro, maar ik heb hem op internet al voor 798 euro gezien. Ik heb er 840 euro voor betaald.

Voor een schappelijk bod kun je op komen halen. Passen is uiteraard geen probleem. Ik woon in Amsterdam en werk in Den Haag.

8d57_1.JPG

dsc03400qa5.jpg

dsc03395ar1.jpg

dsc03396nq1.jpg

dsc03397be2.jpg

dsc03399tv1.jpg

dsc03401za2.jpg
 
Ik had nog niet nagedacht over een prijs, maar als 800 euro op internet geldt en 900 in de winkel dan denk ik dat 2/3e van de winkelprijs wel schappelijk is, dus 600 euro. Ik denk dat dit wel een schappelijk bedrag is. Mocht je geinteresseerd zijn hoor ik het graag.
 
ontzettend mooi pak! Wat zijn jouw maten ongeveer? Valt het pak klein of juist groot voor een maat 52?
 
Ik ben 1.90 en 72kg, dus lang en dun. Voor mij is het pak niet lang genoeg. Als je iets korter bent, dus zeg 1.85 of 1.80 en ook slank, dan moet het goed zitten, zelfs met trui en spijkerbroek eronder. Als je wat zwaarder bent, dan zal het zonder broek en trui ook goed zitten. Maar het is in ieder geval niet voor dikke mannetjes (maar welk pak van Dainese is dat wel ;) ).

Ik ga nu even kijken hoe we het tegen Roemenie er vanaf brengen. Ik zeg 2-0.
 
Iemand interesse? Doe een goed bod en het pak is van jou.

Mijn vraagprijs is 600 euro, maar er valt te onderhandelen.
 
Ik wil em wel een keer komen passen, maar het spaarvarken laat aanschaf pas toe in augustus..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan