• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

tk : dynojet quickshifter powercommander 3usb, type push

dolle hond

Die hard MF'er
Lid geworden
7 mei 2007
Waarderingsscore
0
te impulsief gekocht. mijn fiets heeft een pc2 en daar kan de quickshifter niet op aangesloten worden. weer is een verkuyl gevalletje, eerst doen dan denken, pfffffffff.

ik heb hem hier op mf gekocht, vorige eigenaar heeft er 5 races mee gereden, ikzelf dus geen. zo goed als nieuw.

compleet in doos met cd-rom en gebruiksaanwijzing.

200 euro. ex verzenden. ophalen in biddinghuizen of ik neem hem mee naar een zac race.

groet jeroen

Laatst bewerkt:
Kan jij uitzoeken of hij op een R6 / 04 past met usb3..

Want soms is het pull en soms weer push.???

ik heb geen verstand van yammies, hooguit die van bakker bart.

ik kon op mijn suzuki 750 k1 alletwee gebruiken. push voor het gewone schakelpatroon en pull voor race schakelen. als ik de goeie pc had gehad, pfffffffff.

als je naast je r6 gaat zitten kan je het toch gewoon zien of je schakelstangetje duwt of trekt met opschakelen?

groet jeroen

Zie dat ik deze nodig heb, Sensor "Pull" Type Shift Rod (Tension) Sensor 4-101

ehhhh, 4-102 ? op de sensor staat ook nog push 8 2 . ik hoop dat dit is wat je wilt weten.

groet jeroen

wil je soms niet ruilen tegen een Pull versie?

dat weet ik niet. daarin heb ik geen ervaring.

ik ook niet. als er dezelfde stekkertje op zitten dan gaat dat niet lukken.

grtz jeroen

of je nu een nieuwe push verkoopt of een pull gaat ook het verschil niet maken e:)
mss kunnen we iets overeen komen?

ik weet niet wat je in gedachten hebt, barst maar los.
hij eet geen brood gelukkig, wie weet loop ik ergens tegen een pc3 aan en dan ga ik alsnog lekker quickshiften.

groet jeroen

Welk type is het nu? 4-101?

En ik neem aan dat het niks uitmaakt kwa schakelen of wel?

4-102. en het maakt zeker uit kwa schakelen. maar ik durf je niet te vertellen welke je nodig hebt.
de 4-101 word hier op het forum ook ergens aangeboden.

groet jeroen

Ik heb omgekeerd schakelen (Race) dus.

Dus dan zou ik de 4-101 moeten hebben.
Zal is informeren... ;)

davyvh verkoopt een 4-101 en wil graag mijn 4-102 hebben. maar wil eerst de zijne verkopen. het maakt mij dus nietzoveel uit welke je koopt

groet jeroen

Laatst bewerkt:
Hee Jeroen, ik kan wel een pc3 aankomen voor die fiets van je. Denk rond de 175€ maar dat weet ik niet 100% zeker.

Gr

Terug
Bovenaan Onderaan