TK: FZR 600 "full options"

Status
Niet open voor verdere reacties.
En stel nou dat je probleemloos nog 10 jaar met deze motor rijdt (en dat zit er dik in)....dan kost deze motor je uiteindelijk in aanschaf niet meer dan € 0,40 per dag! *O* *O* *O*

Dat is nog minder dan 1 euro, nou dan ga je toch ff niet naar de Maccie Donaldo maar geef hem aan Tarweteiger *O*

*D
 
Laatst bewerkt:
Ik wil deze eigenlijk wel...

waarom issie zo goedkoop dan? En waarom zit da' rare stuurtje erop?? :?

Special price 4 you ! *D

Dat 'rare' stuurtje geeft je een wat aangenamere én betere rijpositie. Door het brede stuur heb je meer hefboom en dus meer controle en dus meer rijplezier :]

:W
 
Ik wil deze eigenlijk wel...

waarom issie zo goedkoop dan? En waarom zit da' rare stuurtje erop?? :?

Ik kán er ook speciaal voor jou € 1950,- van maken hoor. :? :Y

8<
Dat 'rare' stuurtje geeft je een wat aangenamere én betere rijpositie. Door het brede stuur heb je meer hefboom en dus meer controle en dus meer rijplezier :]

:W
:^ Niks aan toe te voegen.
 
Hij is verkocht!

slot%20smiley.jpg
 
Jawel...ik ben de gelukkige die de FZR van Tarwe heeft gekocht. En aangezien er natuurlijk al zo'n sticker op de kentekenplaat zit, kan ik m'n eerste post nu niet langer meer uitstellen *O*

....had ik al gezegd dat ik gelukkig ben? O-)
 
Jawel...ik ben de gelukkige die de FZR van Tarwe heeft gekocht. En aangezien er natuurlijk al zo'n sticker op de kentekenplaat zit, kan ik m'n eerste post nu niet langer meer uitstellen *O*

....had ik al gezegd dat ik gelukkig ben? O-)
En jij natuurlijk ook! Ga je veel plezier aan beleven! *O*

Keep the rubberside down!
 
Jawel...ik ben de gelukkige die de FZR van Tarwe heeft gekocht. En aangezien er natuurlijk al zo'n sticker op de kentekenplaat zit, kan ik m'n eerste post nu niet langer meer uitstellen *O*

....had ik al gezegd dat ik gelukkig ben? O-)


dus jij was degene die me voor was!!
ik was tweede gegadigde |(
 
Jawel...ik ben de gelukkige die de FZR van Tarwe heeft gekocht. En aangezien er natuurlijk al zo'n sticker op de kentekenplaat zit, kan ik m'n eerste post nu niet langer meer uitstellen *O*

....had ik al gezegd dat ik gelukkig ben? O-)
Ik zit me nu te bedenken dat dit de derde motor is die ik verkoop, waar al een M-F sticker op zit... En waarschijnlijk de eerste waarbij ik daar geen commentaar op krijg, want die anderen waren niet zulke fanatieke M-F-ers. :P

dus jij was degene die me voor was!!
ik was tweede gegadigde |(
Haha! Maar jij mailde al iets over een Ducati? Toevallig die 400 die ik hier ergens voorbij zag komen?? :?
 
dus jij was degene die me voor was!!
ik was tweede gegadigde |(

Sorry...hoop voor je dat je snel iets leuks tegenkomt... als je specifiek naar een FZR op zoek bent, moet je me maar even een PM sturen. Ik had namelijk nog een aantal opties, maar ben vooral overtuigd door het stuur en de kroonplaat van die van Tarwe.... Weet dus nog wel een leuke te staan 8-)
 
Hmmz...´t kan aan mij liggen, maar doen we hier op MF eigenlijk wel aan PM´s? :?
 
En ik weet wel waar je sturen en kroonplaten kunt kopen. :+

Plz do tell!
Ik zat risers te overwegen omdat ik de zit van m'n CBR600F niet trek
[me]Piepdeuse heet niet voor niets Piepdeuse met z'n sneue polsjes
[/me]

maar dit is denk ik een slimmere optie.
 
Hmmz...´t kan aan mij liggen, maar doen we hier op MF eigenlijk wel aan PM´s? :?

Neen. B|
Plz do tell!
Ik zat risers te overwegen omdat ik de zit van m'n CBR600F niet trek
[me]Piepdeuse heet niet voor niets Piepdeuse met z'n sneue polsjes
[/me]
maar dit is denk ik een slimmere optie.
De kroonplaat is van LSL en heb ik bij motozoom gekocht. Goedkoop zijn ze niet overigens. -O-
Jij bedoeld van die clip-on-verhogers zeker, daar heb ik ook wel 'ns van gehoord. Goh waar heb ik die dingen toch laatst gezien...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan