TK gevraagd: balhoofd motorbok, werktafel, andere dingen

Chrissifumi39

Die hard MF'er
19 dec 2011
784
4
Woubrugge
Het seizoen is weer ten einden, geen kosten meer aan banden, races, etc. Dus ik kan weer geld gaan uitgeven aan randzaken :)

Ik ben op korte termijn op zoek naar een paddockstand voor in het balhoofd. Mocht iemand wat hebben liggen, stuur even pm. Anders bestel ik 'm bij Datona ofzo.

Voor komend seizoen overweeg ik ook een werktafel waar de motor op kan voor op het circuit. Probleem is beperkte ruimte in mijn aanhanger. Mocht iemand wat hebben liggen, stuur even pm.

Ook willen we komend seizoen onze pitbox wat netter in gaan richten. Wellicht pitwanden, een vloertje, etc. Ook dit hangt allemaal af van de ruimte die het inneemt en uiteraard de kosten. Wellicht is er een team dat stopt of gaat samenwerken met een ander team en daarom dit soort spullen 'over' heeft. Neem even contact met me op en wellicht dat er iets tussen zit waar ik interesse in heb.

Gr. Chris
 
Ik heb een oem yamaha racing balhoofdbok en een Jm achterbok, zeer fijn en degelijk spul. Bij interesse graag een mail (zie profiel)

full
 
Ik heb een oem yamaha racing balhoofdbok en een Jm achterbok, zeer fijn en degelijk spul. Bij interesse graag een mail (zie profiel)

[afbeelding]

Die yamaha OEM voorbok heb ik ook, deze past goed en werkt goed.

Ik zou zelf niet die van datona nemen, heb ik gehad en vond het niet prettig. De losse busjes om de juiste maat te krijgen, gaven bij mij te veel speling met als gevolg dat de beugel op mn spatbord kwam.
 
Hallo,

Ik heb nog een vouwbare Valtermoto werktafel.
Hiermee staat je motor ong. 40 cm van de grond.
Als je heb opvouwt dan is hij ongeveer 50 bij 25 cm en 120cm hoog.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat je dit geen probleem vindt. Ik ben zelf op zoek naar een easy up tent voor volgend jaar! Iemand nog wat liggen?
 
Nee hoor, heb maar 1 account :) En geen probleem in dit topic te posten. Brengt dit topic weer even omhoog en als iemand wat te bieden heeft ga ik er vanuit dat iedereen zo sportief is om dit niet voor mijn neus weg te halen :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan