TK: Grid winterhandschoenen

Inbox4me

MF veteraan
24 sep 2002
3.141
1
Omgeving Heerenveen
Te koop:
wegens het feit dat ik geen winterbikkel ben :+

Grid winterhandschoenen, maat 10 (XL), type Transformer.

Productinformatie
Een handschoen van leer met Thinsulate/Primaloft voering en een uitneembare Fleece binnenhandschoen. Waterdicht en ademend. RuiteVizierwisser op linker wijsvinger. Impact padding + dubbel leer op vingers. Amara handpalm met Siliconen print voor maximale grip onder natte omstandigheden. 3M + Shoeller reflex reflectie.

Nieuwprijs is € 89,50
Vraagprijs € 60,00 (inclusief verzendkosten!)

Slechts 2 á 3x gedragen en dat is er aan af te zien!



Linkje naar de site van de importeur: www.splash-design.nl

Kies Producten > Kleding > Grid > Handschoen herfst/winter > Transformer (rechtstreeks linken wil niet goed bij deze site)
 
Laatst bewerkt:
Sorry, ik ook niet winterbikkel... wel succes met de verkoop!!
Jappie je bent dan wel geen winterbikkel, maar wel een poser. Dan zijn winterhandschoenen ook erg belangrijk ;)

Goeie koop voor een doorrijder... :Y ,.....'k rij zelf ook met Grid aan m'n knuisten,...en ze zijn goed!
Ik vond ze ook erg lekker rijden, maar 't is zonde om ze in de kast te laten verstoffen als je ze toch niet gebruikt :]
 
€40,- lijkt me een mooie prijs voor handschoenen die je niet kan passen.

De winter is al weer bijna voorbij....

Ik hoor het wel.

Jonne
 
€ 45 is me net te weinig, gezien de staat van de handschoenen en de prijs die je ervoor moet betalen als je ze nieuw koopt.

Als je de verzendkosten voor je rekening neemt dan zijn ze voor jou :]
 
ik wil ze wel hebben voor 45 incl. verzenden. anders mag die laatste (frans?) ze van mij wel hebben :]
Hoi Maarten, verzenden is plus minus 4 a 5 euro, dan zou ik € 40 voor m'n handschoenen krijgen... Dan kijk ik toch eerst of ik er met Frans uitkom ;)

Frans, voor 45 euro mag je ze afhalen (en eerst passen om te kijken of ze lekker zitten). Laat maar horen :]
 
Hoi Maarten, verzenden is plus minus 4 a 5 euro, dan zou ik € 40 voor m'n handschoenen krijgen... Dan kijk ik toch eerst of ik er met Frans uitkom ;)

Frans, voor 45 euro mag je ze afhalen (en eerst passen om te kijken of ze lekker zitten). Laat maar horen :]

mail maar even een telnummer naar frans1024@hotmail.com
do en vrijdag zit ik in Dronrijp dan kan ik evt op de terugweg richting Heerenveen rijden. Laat maar weten waneer het kan.

Frans
 
Was wel bagger om in het donker,mist en regen terug te rijden over 80km prutwegen.Vizier maar open om toch wat zicht te hebben.


Frans
 
Van dat continu wissen(mist) krijg je een wisserselleboog.Je ziet trouwens helemaal geen F... in de mist,regen en tegenlicht met vizier dicht(dat rijmt)

Frans
 
Terug
Bovenaan Onderaan