TK: GSX400F, € 350,=!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wacht rustig af, kga em vrijdag weer eens uit de schuur halen om te checken of alles het nog doet ;)
 
oke dan, veel succes. doe je wel voorzichtig met mijn potentieel toekomstige vroeg in de lente pekelfietsie.
zal wel goedkomen, heb van t weekend de remmen nagelopen, vanavond ffies andere accu erin proberen om te starten...

enne ik doe altijd voorzichtig ;)
 
vrijdag met de GSX naar de beurs geweest :]

afgezien van de benzine die op was (:+) geen probleem, ding rijdt nog als een tierelier *O*

maargoed, hij staat wel in de weg :P
 
hij staat opzich wel in de weg, maar ik wil er toch wel minimaal 100 euro meer voor hebben...

ik heb er zelf ook geld en tijd in gestoken, nu weet ik ook wel dat je dat niet altijd allemaal terug krijgt...
maar er zit net nieuwe accu in, remmen gereviseerd, splinternieuwe remblokjes in beide klauwen voor...
startmotor is ook recent vervangen...

toen ik t ding kocht, startte hij niet eens elektrisch, elke keer aanduwen :X :P
 
haal je de accu eruit, en de remblokjes achter. aanrennen heb ik een half jaar gedaan met mijn fj600 en de achterrem gebruik ik ook nooit. ik rem wel met me voeten als het echt nodig is.
 
Ik heb nog een gsx400f sloper staan die in april van dit jaar belastingvrij word.

Dus voor degene die deze motor belastingvrij wil rijden, ik heb een frame en kenteken + de rest van de motor, spanningsregelaar en ontstekingsunit ontbreken.

ff ombouwen en je hebt een belastingvrije motor en lekker goedkoop verzekeren! :)


Succes met de verkoop!
 
haal je de accu eruit, en de remblokjes achter. aanrennen heb ik een half jaar gedaan met mijn fj600 en de achterrem gebruik ik ook nooit. ik rem wel met me voeten als het echt nodig is.
heb juist de remblokjes aan de voorkant vervangen ;)
achter is een trommelrem...

en ik kan die spullen er wel weer uithalen, maar dan zit ik daarmee... komt samen wel op een winkelwaarde van 100 euro, maar dat krijg ik er never nooit niet voor natuurlijk

en de oude remblokjes heb ik al weggegooid (van de linkerklauw waren ze echt op...)
 
Ik heb nog een gsx400f sloper staan die in april van dit jaar belastingvrij word.

Dus voor degene die deze motor belastingvrij wil rijden, ik heb een frame en kenteken + de rest van de motor, spanningsregelaar en ontstekingsunit ontbreken.

ff ombouwen en je hebt een belastingvrije motor en lekker goedkoop verzekeren! :)


Succes met de verkoop!
thnx *O* bied wel perspectief!

hijs nu btw ook wel redelijk goedkoop in verzekering, bij de KNMV (toch niet bekend als goedkoop) 7 euro per maand voor WA met opzittenden en rechtsbijstand :)
 
heb juist de remblokjes aan de voorkant vervangen ;)
achter is een trommelrem...

en ik kan die spullen er wel weer uithalen, maar dan zit ik daarmee... komt samen wel op een winkelwaarde van 100 euro, maar dat krijg ik er never nooit niet voor natuurlijk

en de oude remblokjes heb ik al weggegooid (van de linkerklauw waren ze echt op...)


Oke jammer, vind er vast wel een koper voor want is een leuk ding.
 
Oke jammer, vind er vast wel een koper voor want is een leuk ding.
ik hoop het :Y
hij staat er al een tijdje he -O-
op MP z'n periode ook al verlopen...

maar tis zeker een leuk ding hoor *O*
ding komt nog redelijk van z'n plek, korte versnellingen (max 60 in z'n 1) dus opzich best leuk spelen :]

ik wil alleen een wat nieuwere fiets...
 
Laatst bewerkt:
thnx *O* bied wel perspectief!

hijs nu btw ook wel redelijk goedkoop in verzekering, bij de KNMV (toch niet bekend als goedkoop) 7 euro per maand voor WA met opzittenden en rechtsbijstand :)

LOZE OPMERKING!

van Unfo dan he...
 
Laatst bewerkt:
Hahaha aardig aanbod maar dat zit je met 2 kentekens op naam ipv 1! Dan moet je voor de ene wegenbelasting en voor allebei verzekering betalen! Terwijl er maar 1 rijdt... Kom je duurder uit uiteindelijk :+
breng je die andere naar de sloop, gratis vrijwaring *D

:+
 
Wel geinig om te sleutelen idd, alleen ik moet iets hebben wat direct rijdt... Sleutelen heb ik weinig zin 'an. Liefst belastingvrij, tis maar voor 10 km woon-werk naar Rotterdam..

Maar wie weet... Ik blijf toch steeds in dit topic spieken.. Wat was je laagste prijs ookweer zei je? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan