TK: gsxr1100W 4in2 systeem en subframe

street-fighter

MF veteraan
31 mrt 2005
8.154
0
omgeving leiden.
zoals de titel luidt,

over gehouden aan een projectje,

bied maar raak wat betreft de prijzen.

Gr. Steven

evt. kan ik ff een roterende staal borsten over het systeem halen, zit wat vuiligheid aan.
full
 
zoals de titel luidt,

over gehouden aan een projectje,

bied maar raak wat betreft de prijzen.

Gr. Steven

evt. kan ik ff een roterende staal borsten over het systeem halen, zit wat vuiligheid aan.[afbeelding]

Hoi Steven,

kan je me zeggen of deze bochten hetzelfde zijn als die van de laatste oliekoelers 1100? Ik heb er nu van een 1100 oliekoeler onder mn 600 F liggen mr ik heb nog een projectje met 750 F blok. Kan je me alvast de aansluitdiameter (motorblok) even doorgeven en een prijsje incl. verzending binnen Nederland.

Gz
 
hij past er wel op! je moet alleen de bochten een beetje uit mekaar buigen, is ff kloten om te monteren, maar als ie eenmaal warm geweest is, krimp ie vanzelf naar de juiste stand zegmaar. aansluitmaat is zelfde als die van een 1100 olie koeler en zover ik weet past een 1100 op 750 dus het moet passen!

maar ik meet het ff na.

30 eurie inc verzending ok ?

Gr.
 
hij past er wel op! je moet alleen de bochten een beetje uit mekaar buigen, is ff kloten om te monteren, maar als ie eenmaal warm geweest is, krimp ie vanzelf naar de juiste stand zegmaar. aansluitmaat is zelfde als die van een 1100 olie koeler en zover ik weet past een 1100 op 750 dus het moet passen!

maar ik meet het ff na.

30 eurie inc verzending ok ?

Gr.

Uit ervaring weet ik dat olie en water koelers niet zomaar uit te wisselen zijn.

Staat wel ergens iets over geschreven in een ander topic!
 
hij past er wel op! je moet alleen de bochten een beetje uit mekaar buigen, is ff kloten om te monteren, maar als ie eenmaal warm geweest is, krimp ie vanzelf naar de juiste stand zegmaar. aansluitmaat is zelfde als die van een 1100 olie koeler en zover ik weet past een 1100 op 750 dus het moet passen!

maar ik meet het ff na.

30 eurie inc verzending ok ?

Gr.

Hey Steven,

ik laat je morgen wat weten.

ik heb deze er nu onder. lijken mij compleet hetzelfde.

Gz
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan