TK: GSXR600 k1 lichte schade

Hey heb je fiets zien staan en vind m zeer mooi maar is de kuip niet gescheurd? zal binnenkort wel een keer bellen om af te spreken wil wel een keer komen kijken. oh ja en schopje natuurlijk *D

Hey, zien staan in nijmegen ? of wat bedoel je. nee zitten geen scheuren in hoor, hij is licht bekrast maar niks afgebroken, scheuren of krom. Mail me maar even voor me nr, spreken we wat af.
 
Laatst bewerkt:
Hey Nikos, Waarom ga je hem nu weg doen ?
Ga je nu ook een circuitfiets halen zodat we volgend jaar samen nog wat kunnen gaan rijden ??? :9~

In elk geval voor geintreseerde het is een super mooie en goede motor !!!

ff foto van jou en mij op de achtergrond !! :P

full
 
Hey Nikos, Waarom ga je hem nu weg doen ?
Ga je nu ook een circuitfiets halen zodat we volgend jaar samen nog wat kunnen gaan rijden ??? :9~

In elk geval voor geintreseerde het is een super mooie en goede motor !!!

ff foto van jou en mij op de achtergrond !! :P

(Afbeelding)

haha dankje, ja idd zat er wel over te denken om een circuit fiets te kopen. 8-)
Of een 2004 gsxr. Maargoed zie het allemaal wel heb er geen haast mee, hij moet ook niet weg knap hem anders zelf op en rij er nog een seizoen mee.
 
haha dankje, ja idd zat er wel over te denken om een circuit fiets te kopen. 8-)
Of een 2004 gsxr. Maargoed zie het allemaal wel heb er geen haast mee, hij moet ook niet weg knap hem anders zelf op en rij er nog een seizoen mee.
schorsen en racekuipen!!!!
 
haha dankje, ja idd zat er wel over te denken om een circuit fiets te kopen. 8-)
Of een 2004 gsxr. Maargoed zie het allemaal wel heb er geen haast mee, hij moet ook niet weg knap hem anders zelf op en rij er nog een seizoen mee.

Oo beter dan!! Ik ben al druk bezig met een aanhangertje dus je kan altijd mee.
;)

Maar het is een goede motor dus als je hem niet kwijt raakt zou ik er ook nog een seizoen op rijden hoor ! Maar aangezien de belangstelling op het forum denk ik niet dat je hem nog lang hebt. :9
 
Oo beter dan!! Ik ben al druk bezig met een aanhangertje dus je kan altijd mee.
;)

Maar het is een goede motor dus als je hem niet kwijt raakt zou ik er ook nog een seizoen op rijden hoor ! Maar aangezien de belangstelling op het forum denk ik niet dat je hem nog lang hebt. :9

Haha ja ? naja op de terugweg stonden ze de vorige keer ook als een huis, maar zou stuk makkelijker zijn ja :Y Maar ik ben zeker van de partij volgend seizoen, heb er nu al zin in!

En tja zie wel, ding rijd super.., je probeerd eens iets he.
Racekuipen heb ik ook aan gedacht maar daar schiet ik vrij weinig mee op dan koop ik liever een kant en klare racer ben ik goedkoper uit.
 
Mooie fiets, schade lijkt nogal mee te vallen. Die witte delen die bekrast zijn, zijn dat stickers of is het lak?

Misschien ligt het aan mij, maar ik zie nergens iets van die kras/deuk in het frame. Waar zit die ongeveer, en is dat op een van de foto's te zien?
 
Mooie fiets, schade lijkt nogal mee te vallen. Die witte delen die bekrast zijn, zijn dat stickers of is het lak?

Misschien ligt het aan mij, maar ik zie nergens iets van die kras/deuk in het frame. Waar zit die ongeveer, en is dat op een van de foto's te zien?

Schade valt ook mee, zit grotendeels in de stickers op paar kleine plaatsen niet met een nieuwe stickerset kom je al een heel eind idd.

Foto's van het frame heb ik niet :) is wat bekrast rechts van het balhoofd. Dit zou je weg kunnen polijsten, of carbon framecovers erover heen. Maar niks van te merken oid.. hij is kaars recht :]
 
Is ineens rustig he Nikos! :z
Slechte motor seizoen is begonnen he. ;(
Denk dat je hem lekker ff in zijn hokje moet laten staan, beetje de schade oplappen en dan in het voorjaar weer te koop zetten.
 
Is ineens rustig he Nikos! :z
Slechte motor seizoen is begonnen he. ;(
Denk dat je hem lekker ff in zijn hokje moet laten staan, beetje de schade oplappen en dan in het voorjaar weer te koop zetten.

Hehe ja prezies, niet echt een ideaal seizoen om je motor te verkopen nee :) Maargoed hij staat al in de stalling, vind het maar niks met dit weer :N Dus wacht wel af, misschien dat ik hem nog opknap ik kijk wel. Heb geen haast winter duurt nog lang genoeg -O-

Al een aanhangertje gescoord ? ;)
 
Eyz nikos,

Ik heb een vraagje over je motor. Ik zie dat je van die witte knippers hebt. Waar heb je die vandaan en zijn die er ook in andere kleuren? ziet er strak uit... Ik heb zelf GSXR600 uit '98, zullen ze daar ook op passen?

Iig succes met verkoop!

Mvg,

Wazza
 
Eyz nikos,

Ik heb een vraagje over je motor. Ik zie dat je van die witte knippers hebt. Waar heb je die vandaan en zijn die er ook in andere kleuren? ziet er strak uit... Ik heb zelf GSXR600 uit '98, zullen ze daar ook op passen?

Iig succes met verkoop!

Mvg,

Wazza

Ze zullen er best op passen, heb alleen geen idee waar ze vandaan komen die zaten er al op toen ik hem kocht. Maar staan genoeg links hier op het forum waar je knippers kunt bestellen ben ze geloof ik wel eens tegen gekomen. Weet alleen zo niet waar ..

succes :)
 
Hehe ja prezies, niet echt een ideaal seizoen om je motor te verkopen nee :) Maargoed hij staat al in de stalling, vind het maar niks met dit weer :N Dus wacht wel af, misschien dat ik hem nog opknap ik kijk wel. Heb geen haast winter duurt nog lang genoeg -O-

Al een aanhangertje gescoord ? ;)

nee heb ik nog niet gescoord.
Wacht nog ff tot Januari of Februari en dan kijken.
Zijn ze lekker goedkoop he!

heb wel dezelfde laarzen als jij gekocht !!
Staan gaaf onder mijn pakje !!!
 
nee heb ik nog niet gescoord.
Wacht nog ff tot Januari of Februari en dan kijken.
Zijn ze lekker goedkoop he!

heb wel dezelfde laarzen als jij gekocht !!
Staan gaaf onder mijn pakje !!!

Hehe dan scheelt het inderdaad wel wat ja.

Haha fijne laarsjes he ! heb je ook de witte 8-) ?
wel veel poetsen .. -O-
 
maar jij rijd rond in mijmegen en heb je witte laarzen want volgens mij ben ik je een week of 7 geleden tegen gekomen in nijmegen net naar de waalbrug ik reed een srad in blauw/paarse/zwar grijze kleursteling.

maar als het hem is dan is het een prachtmotor om te zien en een top geluid

greetz horkje
 
Terug
Bovenaan Onderaan