TK: gsxr750K8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Philippe84

MF'er
9 aug 2012
106
0
Geel, België
Gaat om een zeer complete 750k8 wel pas ingeschreven in 2009

Km stand nu zit tegen de 9000km, wel niet helemaal juist door een -1 tandwiel vooraan.

ZEER snelle moto. Houd de 1000cc op het rechte stuk gewoon bij.
Vorige eigenaar heeft deze nieuw gekocht en de eerste 1000km op straat ingereden.
Vorige winter zijn de veringen volledig geserviced plus een volledig groot onderhoud.deze
winter terug volledig groot onderhoud gebeurd plus de kleppen allemaal terug gesteld.
Voor de rest bij regelmaat nieuwe olie plus olie filter gehad.
Vering dit jaar in juli terug geserviced.
Altijd zeer goed onderhouden.

Motor heeft veel opties.

-volledige remwinkel van Beringer: rempomp, klauwen en schijven. (Stalen remleidingen)
-Beringer koppelingshendel
-Gilles tooling clipons
-Gilles tooling kettingspanner
-Gilles tooling verstelbare rem/schakelset
-Ohlins stuurdemper
-Ohlins ttx36 achtervering (niet alleen de veer maar volledige shock)
-Ohlins voorveren ( cartridges)
-sp quickshifter
-uitwasbare luchtfilter
-extra set velgen met schijven en nog zeer goede regenbanden(pirelli rain) zelf volledig
nieuw gekocht bij dealer (€1200 voor betaald) en hebben nog maar 4 keer een halve sessie gereden.
-Volledige titanium lijn van arrow met DB-killer
-aangepaste ECU bij dealer (1mapping ipv de 3 modussen die er standaard inzitten.)
-spuitwerk van de kuipen bij replica design kalken gebeurd.
-verhoogde kruipruit FABRI
- eazi-grips op de tank.
- Carbon frame protectie
- extra set remblokken beringer vooraan
- extra oliefilter

Kuip heeft aan rechterkant wat krassen van dit jaar in maart op cartagena om te vallen in
de grindbak. Voor de rest TIP TOP in orde.

Papieren van de motor zijn aanwezig, dus nog in te schrijven op de openbare weg indien
gewenst. Alsook 2 sleutels aanwezig.




Prijs zonder extra set velgen €5750. €5500
Met setje velgen €6250. €6000
full
 
Laatst bewerkt:
Ja maar ik wist niet goed wat ze er mee bedoelde. Daarom even privé bericht gestuurd voor verduidelijking en vandaar nu een meer uitgebreider topic 😄
 
Even terug onder de aandacht

Of eventueel iemand interesse voor inruil mits compensatie.

Ben op zoek naar een cbr1000rr sc59 voor de volgende seizoenen te rijden.
 
Even ter info... Die volle remschijven en dergelijke, is het verschil echt merkbaar? EN wat kost dit zoal nieuw?
 
Je merkt wel degelijk verschil 😄 ze remmen als gek.

Je kan die in pakketten kopen. Dan zit er alles bij de koppelingspomp, rempomp, stalen leidingen, klauwen, blokken en schijven en dan zit je rond de €2200.

Enkel de schijven ben ik niet zeker van maar dacht rond de €230 per stuk ongeveer.

Maar is wel een echte aanrader. Zit zeer veel bijtkracht achter dat volledige pakket.
 
Ik heb een sc59 die binnenkort in de verkoop gaat, als je wat meer wil weten kan je me even mailen, staat in me profiel
 
Is inderdaad zo maar toch niet iedereen kan competitie rijden 😂😂
Voor de hobby rijder de ideale combinatie toch... Wendbaarheid van de 600 met bijna de power van de 1000 👍
 
Heb ik ook deze ook maar ik wil naar een 1000cc wil ook een keer weten wat het is 😄

Heb al 600 gehad, nu de 750 en dus de volgende is de 1000 he.

Hoop enkel dat ik er geen spijt van krijg als ik de overstap maak.

Want dit is echt wel een super fijne Moto. En heb er zelf enorm veel vooruitgang mee geboekt.

Vele secondes winst mee gevonden 😁
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan