Philippe84
MF'er
Gaat om een zeer complete 750k8 wel pas ingeschreven in 2009
Km stand nu zit tegen de 9000km, wel niet helemaal juist door een -1 tandwiel vooraan.
ZEER snelle moto. Houd de 1000cc op het rechte stuk gewoon bij.
Vorige eigenaar heeft deze nieuw gekocht en de eerste 1000km op straat ingereden.
Vorige winter zijn de veringen volledig geserviced plus een volledig groot onderhoud.deze
winter terug volledig groot onderhoud gebeurd plus de kleppen allemaal terug gesteld.
Voor de rest bij regelmaat nieuwe olie plus olie filter gehad.
Vering dit jaar in juli terug geserviced.
Altijd zeer goed onderhouden.
Motor heeft veel opties.
-volledige remwinkel van Beringer: rempomp, klauwen en schijven. (Stalen remleidingen)
-Beringer koppelingshendel
-Gilles tooling clipons
-Gilles tooling kettingspanner
-Gilles tooling verstelbare rem/schakelset
-Ohlins stuurdemper
-Ohlins ttx36 achtervering (niet alleen de veer maar volledige shock)
-Ohlins voorveren ( cartridges)
-sp quickshifter
-uitwasbare luchtfilter
-extra set velgen met schijven en nog zeer goede regenbanden(pirelli rain) zelf volledig
nieuw gekocht bij dealer (€1200 voor betaald) en hebben nog maar 4 keer een halve sessie gereden.
-Volledige titanium lijn van arrow met DB-killer
-aangepaste ECU bij dealer (1mapping ipv de 3 modussen die er standaard inzitten.)
-spuitwerk van de kuipen bij replica design kalken gebeurd.
-verhoogde kruipruit FABRI
- eazi-grips op de tank.
- Carbon frame protectie
- extra set remblokken beringer vooraan
- extra oliefilter
Kuip heeft aan rechterkant wat krassen van dit jaar in maart op cartagena om te vallen in
de grindbak. Voor de rest TIP TOP in orde.
Papieren van de motor zijn aanwezig, dus nog in te schrijven op de openbare weg indien
gewenst. Alsook 2 sleutels aanwezig.
Prijs zonder extra set velgen €5750. €5500
Met setje velgen €6250. €6000
Km stand nu zit tegen de 9000km, wel niet helemaal juist door een -1 tandwiel vooraan.
ZEER snelle moto. Houd de 1000cc op het rechte stuk gewoon bij.
Vorige eigenaar heeft deze nieuw gekocht en de eerste 1000km op straat ingereden.
Vorige winter zijn de veringen volledig geserviced plus een volledig groot onderhoud.deze
winter terug volledig groot onderhoud gebeurd plus de kleppen allemaal terug gesteld.
Voor de rest bij regelmaat nieuwe olie plus olie filter gehad.
Vering dit jaar in juli terug geserviced.
Altijd zeer goed onderhouden.
Motor heeft veel opties.
-volledige remwinkel van Beringer: rempomp, klauwen en schijven. (Stalen remleidingen)
-Beringer koppelingshendel
-Gilles tooling clipons
-Gilles tooling kettingspanner
-Gilles tooling verstelbare rem/schakelset
-Ohlins stuurdemper
-Ohlins ttx36 achtervering (niet alleen de veer maar volledige shock)
-Ohlins voorveren ( cartridges)
-sp quickshifter
-uitwasbare luchtfilter
-extra set velgen met schijven en nog zeer goede regenbanden(pirelli rain) zelf volledig
nieuw gekocht bij dealer (€1200 voor betaald) en hebben nog maar 4 keer een halve sessie gereden.
-Volledige titanium lijn van arrow met DB-killer
-aangepaste ECU bij dealer (1mapping ipv de 3 modussen die er standaard inzitten.)
-spuitwerk van de kuipen bij replica design kalken gebeurd.
-verhoogde kruipruit FABRI
- eazi-grips op de tank.
- Carbon frame protectie
- extra set remblokken beringer vooraan
- extra oliefilter
Kuip heeft aan rechterkant wat krassen van dit jaar in maart op cartagena om te vallen in
de grindbak. Voor de rest TIP TOP in orde.
Papieren van de motor zijn aanwezig, dus nog in te schrijven op de openbare weg indien
gewenst. Alsook 2 sleutels aanwezig.
Prijs zonder extra set velgen €
Met setje velgen €
Laatst bewerkt: