FactoRyan_v4
ApeX predator
Afgelopen week is onze zoon geboren en we hebben hem Chaz genoemd. Nu wil ik natuurlijk graag een Chaz Davies replica helm aanschaffen en aangezien ik maar 1 helm tegelijk kan dragen wil ik graag mijn huidige helm verkopen.
Het betreft een HJC RPHA 10 plus, het topmodel van HJC, onder andere gedragen door Jorge Lorenzo (komend seizoen niet meer) en Ben Spies.
De helm is nog geen jaar oud en ongeveer 10x gedragen, hij ruikt zelfs nog nieuw!
Deze helm werd door Ben Spies gedragen in zijn laatste seizoen motoGP toen hij voor Pramac Ducati reed. Je ziet hem nauwelijks omdat de meesten voor de Monster Energy uitvoering gingen van het seizoen ervoor.
De maat van de helm is Medium, geschikt voor een hoofdmaat van ongeveer 56-58cm
Bij de helm inbegrepen zijn:
- dark smoke vizier
- silver iridium vizier
- helder vizier
- neuskapje
- draagzak
- boekjes
- pinlock
- originele doos en bon
De helm is compleet schadevrij, ook beide vizieren. De stickers kunnen gemakkelijk naar eigen smaak verwijdert worden.
foto's:
Nieuwprijs van de helm is momenteel €279 (FC-moto)
Vraagrpijs inclusief alle toebehoren is €225!
Bij interesse graag een PM of mail op [email protected]
Het betreft een HJC RPHA 10 plus, het topmodel van HJC, onder andere gedragen door Jorge Lorenzo (komend seizoen niet meer) en Ben Spies.
De helm is nog geen jaar oud en ongeveer 10x gedragen, hij ruikt zelfs nog nieuw!
Deze helm werd door Ben Spies gedragen in zijn laatste seizoen motoGP toen hij voor Pramac Ducati reed. Je ziet hem nauwelijks omdat de meesten voor de Monster Energy uitvoering gingen van het seizoen ervoor.
De maat van de helm is Medium, geschikt voor een hoofdmaat van ongeveer 56-58cm
Bij de helm inbegrepen zijn:
- dark smoke vizier
- silver iridium vizier
- helder vizier
- neuskapje
- draagzak
- boekjes
- pinlock
- originele doos en bon
De helm is compleet schadevrij, ook beide vizieren. De stickers kunnen gemakkelijk naar eigen smaak verwijdert worden.
foto's:
Nieuwprijs van de helm is momenteel €279 (FC-moto)
Vraagrpijs inclusief alle toebehoren is €225!
Bij interesse graag een PM of mail op [email protected]
Laatst bewerkt: